Ve spirále osudu - román
přidáno 06.05.2022
hodnoceno 4
čteno 268(6)
posláno 0
Ještě téhož večera jsem se rozhodla začít se svým soukromým úkolem - první lekcí automatického psaní.
Poměrně rychle jsem se dostala do velmi uvolněného stavu, což pro mě, člověka nízkotlakého, jak si s veselým nadhledem říkám díky svému nízkému krevnímu tlaku, není a nikdy nebylo těžké. Nepřemýšlela jsem, což už bylo trochu složitější, jelikož mám sklony pořád si o všem sama se sebou vést monolog, naštěstí jen v duchu. Tedy převážně, abych byla upřímná. Prostě jsem nechala myšlenky jen tak plynout mou myslí, pozorovala jsem je jako oblaka na modré obloze, neuchopitelně, volně... a přitom se mi začala ´ukazovat´ slova. Hned jsem je automaticky zapisovala, aniž bych o nich přemýšlela.
Po určité době nastalo v mé mysli ´ticho´ - slova přestala přicházet.
Položila jsem tužku, poděkovala a pomalu otevřela oči.
Papír přede mnou byl posetý písmem, které bylo jen těžko čitelné, ale to mě nijak nepřekvapilo – s otevřenýma očima taky píšu jako doktor. Naštěstí jsem to po sobě zatím vždycky nakonec rozluštila.
Dala jsem se tedy do čtení následujícího textu – Niko, jsem tvůj anděl strážný, jmenuji se Mišel. Ano, přesně takhle se jmenovala tvá imaginární kamarádka, se kterou sis v dětství povídala svým vlastním jazykem. U andělů neexistuje pohlaví, měníme jen vzhled podle toho, jakou vlastnost potřebuje náš chráněnec momentálně vyzdvihnout. Vybrala sis mě a pojmenovala v „nebi“ před dávnou dobou na počátku věků. Jsi velmi stará duše, moudrá a silná všemi zkušenostmi, kterými jsi se rozhodla projít během všech svých životů. Ano, vím, že jsi odmalička cítila, že tu nejsi poprvé, na téhle planetě, na tomhle světě. Nejsi tohle tělo, jsi nesmrtelná duše v pomíjivé schránce. Všechno, co ti říkám a mnohem, mnohem víc hluboko uvnitř tušíš, jen si musíš začít na všechno pomalu rozpomínat. A já ti budu pomáhat – já, tvé vyšší Já a spousta dalších ochránců, kteří tě obklopují. Je jich nádherný, obrovský zástup, Niky. Něžně a nenásilně vedou tvou krásnou duši ke znovupoznání Všehomíra. Opatrně ti vyjevíme cestu, kterou jsi prošla, stejně jako i místo, odkud přicházíš ty a všechny duše v tomto nekonečném vesmíru. Jsme stále s tebou, stačí jen požádat o pomoc či radu vždy, když ji budeš potřebovat. Čekáme jen na tvé zavolání, na tvou prosbu - nic víc nepotřebujeme, nic nežádáme, toť naše naplňující poslání. S láskou tvůj Mišel.
Asi nemusím říkat, že jsem zůstala naprosto ochromená, ohromená, prostě paf na pěkných pár dlouhých chvil. V těch několika řádcích bylo tolik... a já ´věděla´, že všechno je naprostá pravda. Nic uvnitř mě ani na chvíli nezapochybovalo. Bylo to jako najít zapadlý list papíru s poselstvím, které jsem kdysi sama napsala. Každé slovo hluboce rezonovalo s mou nejhlubší podstatou, promlouvalo s neochvějnou jistotou k mému nitru.
Ano, už jako dítě jsem byla ´zvláštní´ pro své okolí. Dokonce mi silně utkvěl v mysli jeden téměř neuvěřitelný zážitek – chvíle, kdy jsem si v dětství snad jen na krátkou vteřinu uvědomila, že nejsem tohle tělo... Pocit, že jsem ´něco´ v tomhle těle, hledím skrze ně ven... V podstatě nepopsatelné, ale naprosto jasně jsem si to tenkrát uvědomila. A ten pocit ve mně přetrvává, stejně silný a jasný jako tenkrát...
Hu, tolik silných podnětů během jednoho dne – to byla opravdu hotová smršť pro mou psychiku. Až jsem si musela vzpomenout na tu poznámku o Vodnářích.
Genius či blázen? Jak tenká hranice je mezi těmito dvěma protiklady. Co všechno dokáže lidská bytost unést, aniž by totálně zešílela?
Takové myšlenky už začaly spouštět v mé hlavě pěkný alarm – pozor, přetížení!
Během pár minut jsem byla v pyžamu ve své posteli, připravená fyzicky ke spánku, psychicky už dávno napůl v říši snů...
přidáno 07.05.2022 - 14:28
Danula: Děkuji, vážím si toho, že příběh čteš, je založen na mých vlastních "neobvyklých" zážitcích. Jsem ráda, že i s tebou něco souzní...
přidáno 07.05.2022 - 14:24
LudvíkRoiSoleil: Děkuji za komentář, vážím si toho, že příběh čteš. Snad tě bude dál zajímat. Horor to vysloveně není, ale dramatické často ano. Ač to je z mého ženského pohledu. Každopádně budu velice ráda za tvůj další náhled a vděčná za každou připomínku.
přidáno 07.05.2022 - 03:48
Přečetl jsem už všech šest kapitol tohohle románu a rád si přečtu i další díly. Je to sice můj první komentář k tomuto románu, ale to asi proto, že si nejsem úplně jistý co na to říct. Chtěl jsem totiž napsat komentář, který by byl užitečný.

I když andělé a esoterika, vyvolávání duchů, nebo minulé životy nejsou moje oblíbená témata, přesto jsem se docela začet. Některé kousíčky románu mi přišli zajímavé, atmosféra správně tajemná. Hlavní hrdince docela fandím, i když mam pocit, že má v hlavně někdy trochu zmatek, ale aspoň z ní cítím že je to dobrý člověk. A tomu se fandit dá.

Zatím mi chybí nějaká pořádná hlavní zápletka, na tohle jsem trochu vysazený, protože ji hledám vždy. U tohoto románu bych asi čekal zápletku typu souboj dobra a zla mezi anděli a démony. Něco hororově apokalyptického. Ale to je jen můj názor a má představa. Tak hodně zdaru a nepřestávej psát.
přidáno 06.05.2022 - 21:25
Ten pocit,že jsem pozorovatel uvnitř těla dobře znám. Hezké

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
6. Poselství... odnikud? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : 7. Ve snu i v srdci
Předchozí dílo autora : 5. Třetí členka jakéhosi spolku

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Mlčeti Zlato
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o Psavec :
Umí-li někdo spojit báseň a vtip, pak je to právě Psavec! U jeho básní ze vždy dobře zasměju a za to mu moc děkuju.-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku