Pokračování satirického odlehčení současné české situace. Absurdistán asi zvítězil a vlna sexy uprchlíků tam přijíždí na mejdan. Příští díl, jen pokud se ještě probudí covid, ukrajinské válce se věnovat nechci.
přidáno 26.03.2022
hodnoceno 4
čteno 337(6)
posláno 0
Trend pokračoval, a tak v březnu vtipná kaše opravdu skončila. Povinné nošení ochranných masek bylo zrušeno na většině míst a na těch zbylých si je obyvatelé „rušili“ po svém a radovali se z nově nabytého míru.

To jim však nevydrželo dlouho. Předseda vlády vystoupil s následujícím projevem: „Vážené obyvatelstvo Absurdistánu, naše země zásluhou mojí vlády konečně zvítězila v hrdinném boji se zlým mikrostátem. A také vám s potěšením oznamuji, že Absurdistán se připojuje k nové válce na východě. Naše země nemůže zůstat stranou takového šťavnatého konfliktu. Valí se sem vlna uprchlíků, kterým řekli, že tu máme permanentní mejdan, a byl by průšvih, kdyby tyto ženy a děti zjistily, že to tak není. A tak se rychle připravme a udělejme jim tu mejdan, jaký očekávají! Někteří dospělí uprchlíci jsou určitě heterosexuální, nezadaní a sexy a ti nedospělí časem dospějí a pak nám vydělají na důchody a mejdan si uděláme zase my.“

Ministr obrany dodal: „Už žádná vládní nařízení. Za naší vlády to, že jsme ve válce, nic neznamená, pokud ovšem nepodporujete naše nepřátele. Pokud ano, pak si to s vámi armáda vyřídí.“

A Absurdistán byl tedy znovu ve válce, ačkoliv tentokrát to prý nic neznamenalo.

Zběsilí útočníci mikrostátu však zatím nezmizeli. Navzdory tomu, že vládní statistika byla rozdělena na počty nově napadených a počty opakovaně napadených, ty první přestaly klesat, a ty druhé dokonce stoupaly. Počty mrtvých zatím klesly ze čtyřiceti denně na třicet a jediné, co se spolehlivě blížilo nule, byly počty nově ošetřených repelentem.

Noviny se však už mikrostátu nevěnovaly, protože sexy uprchlíci přijíždějící na celostátní mejdan a zlí východoslovanští sourozenci bombardující domovy dobrých východoslovanských sourozenců (které byly jen čirou náhodou plné skrytých vojáků mužů a zbraní) byli témata mnohem zajímavější.

A předseda vlády jen doufal, že jaro a blížící se léto zběsilce unaví a ti konečně přestanou dělat potíže, aniž by kvůli tomu Absurdistán musel něco dělat, a že domorodé obyvatelstvo bude natolik zaměstnáno přípravou mejdanu pro sexy uprchlíky, že si nevšimne, že všechno zdražilo tak, že průměrný důchod nevystačí ani na pivo.

Znamenalo to však opravdu definitivní prohru mikrostátu?

konec?

přidáno 30.03.2022 - 15:51
slavek: Myslel/a jsem tím, že se jí nechci věnovat tak dlouhodobě jako covidu, je to jiná situace, ze které mají lidé jiné pocity a myslím, že satira by v ní nebyla tak vítaná a prospěšná.
přidáno 30.03.2022 - 15:47
Martin42: Asi jsem příliš naivní, když mě nenapadlo, že někteří lidé nesledují satiru ke zprávám, ale *namísto* zpráv. Děkuji, že jsi mi „otevřel oči“.
přidáno 29.03.2022 - 18:46
Nevím; nechceš se věnovat válce, ale nějak ti to tam "vklouzlo".
přidáno 27.03.2022 - 20:51
Už nějákou dobu nesleduji zprávy v rámci ochrany svého psychického zdraví tak alespoň zase vím co se zase událo no :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Prokop z Absurdistánu (48) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Prokop z Absurdistánu (49)
Předchozí dílo autora : Prokop z Absurdistánu (47)

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
Sebastián Wortys řekl o Singularis :
Systematick-á/ý genderfluid intelektuál fascinovan-ý/á veřejnou hromadnou dopravou, kter-á/ý mě kontaktoval(a) v reakci na závěr knihy Vtiposcifilo-z/s-ofie a mou aktuální poptávku po lidech společných zájmů. Díky n-í/ěmu jsem se, podobně jako Severak, dozěděl o psanci.cz.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku