přidáno 14.07.2008
hodnoceno 3
čteno 1264(14)
posláno 0
Tak a je to tady, mám chuť (nutkání) napsat něco výjimečně volným veršem. Předtím sem o tom ani nepřemýšlel, ale jedna osoba mě k tomu přivedla, tak to chci napsat!

Je to vyjádření srdcervoucí lásky, která bohužel stále zůstává neodhalena a nevyřčena! Srdcervoucí lásky, která čeká na odkrytí, jinak by nebylo na tomto světě pro ni zbytí!

Sem tady…sedím tu a přemýšlím, vybírám z milionů zamilovaných slov o tobě…nemůžu nic vybrat je toho moc a bohužel vidím, že je už noc (sakra rým se vloudil). Asi půjdu už spát, přemýšlet o tvé spanilé kráse, která štěstím a láskou ubíjí mé srdce k smrti. Nevím však co dělat, tys pro mě tak záhadná, to se mi nikdy snad nestalo, vždy sem věděl co a jak, teď mám však hlavu jako cvok..nevím co bude můj další krok (sakra nejde psát bez rýmů, už sem na to zviklej, pardon)! Myslím, že teď je čas na Bridgit… ano, jsem s rozumem v koncích, na tvojí záhadně přitažlivě nádhernou krásu jsem krátký! Co budu dělat? To je ve hvězdách! Ale jedno vím jistě, budu tajně vyčkávat a snít, že jednou naskytne chvíle, kdy mé srdce pukne radostí a já budu moct trávit s tebou neskonale nádherné chvíle! Chvíle kdy budu vědět, že i já už mám v tvém srdci nějakou cenu, nějaké místo a že když na tebe pohlédnu, tak ladně se otočíš a usměješ se spokojeným a láskyplným úsměvem! Je to divné, vlastně ani nechci aby si toto někdo četl, je to jen vyjádření, které můj mozek a srdce musejí udělat, jinak by se mezi sebou začali prát! Jsi pro mě zatím vzdálená, ale tím víc to ve mně vře…jednou se něco stane a mé srdce se rozevře a všechna láska vyjde na povrch..jaká bude odezva? To ví teď jen bůh. A proto věřím, věřím teď v boha! Jen ten jediný s tím teď něco udělá….mám jí to říct…chci jí to říct však bojím se reakce, však chci jí to říci mému srdci neporučím, mám/li však čekat, nic neuspěchat zase? Nevím….
Mé srdce teď leží na zemi, doufám, že někdo přijde a ze země ho sebere,se mnou se zasměje a krásně se „poměje“! Že budu zas žít naplno a divoce a společně s tebou sklízet lásky ovoce!!!

Teď jdu však spát, zítra je perný den….o tvé kráse si nechám zdát nádherný sen, ze kterého se snad již neprobudím!!!.............
přidáno 23.07.2008 - 16:28
:D:D:D...uvahu...omg..

je to skvely...plny myslenek..plny lasky..
přidáno 16.07.2008 - 23:08
Tak si to přehodnoť! Ale já to dělat nebudu! Děkuju za návrh....peace and chilaux§
přidáno 16.07.2008 - 21:09
zas budu prudit.. ale možná bych to přehodnotila jako úvahu..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sbírka básní...
Předchozí dílo autora : Večerní

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Hunter řekl o Dream :
Ta holka má v sobě smysl pro čtivej děj, talent na udržení pozornosti a už teď skupinu následovatelů. Best of luck... Snářko :D
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku