přidáno 10.07.2008
hodnoceno 2
čteno 1356(10)
posláno 0
I přes venkovní temnotu je na nemocniční chodbě příliš světla.Malé i velké můry se tu scházejí a poletují okolo bílého světla zářivek upevněných na stropě. Jsou jich tu spousty všude po stěnách, na dveřích, na podlaze. Asi se jim tu líbí. Přilétají dobrovolně na rozdíl od mnohých co tu dobrovolně nejsou.
Otevřeným oknem přilétají další a další. Někdy mě napadá, že by se krásně daly zkoumat jednotlivé druhy.Mnoho z nich zde najde smrt a to vlastně nejsou jediní.smrt je v těchto místech něčím docela obvyklým a natolik všedním, že nemá cenu se nad tím pozastavovat.
Stále přemýšlím, o tom, že na tomto místě by lidé dlouho žít nemohli, neboť je toto místo příliš zatížené tím množstvím životů, které tu skončily. Snažím se být nablízku těm co to potřebují, ale oni jakoby nevnímali, že jim někdo chce nějak pomoci. Umírají. Stejně jako ty hloupoučké můry co si posedají na podlahu a pak v nestřeženém okamžiku zemřou rozšlápnutím.
Chvíly sleduji tlukot srdce svých klientů, abych se utvrdila v tom, že vlastně mám štěstí a že je tato noc poměrně klidnou.
Jsou 2:45 a kolem svítí monitory všech přístrojů monitorujících základní životní funkce. Mje tělo by chtělo spát, ale zatím to mozek dorovnává.
Z poloviny svou práci miluji a z druhé ji nenávidím. Zabíjí mě pohled na člověka na umělé plicní ventilaci, který by byl dávno mrtvý kdyby se pár přístrojů zapojených do zásuvky nesnažilo udržet ty nejnutnější funkce lidského těla jako je tlukot srdce, dýchání, močení.
Jsou mrtvý jen jim to někdo zapomněl říct. někdo je tu zapomněl na jakési tenké hranici mezi životem a smrtí, a pokud se někdy vrátí už nikdy to nebude takové jako předtím.
přidáno 22.11.2008 - 12:46
ten konec je hodně, hodně povedenej.
přidáno 17.07.2008 - 08:14
zajímavý článek, ale vadí mi pravopisné chyby ... např. mrtvÍ, po tečce vždy následuje velké písmeno

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Můry : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : vteřina
Předchozí dílo autora : Vzpomínky

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku