nevim etsli se vam mam smat, nebo vas litovat. tak vam pisu DOPIS. .....:D
přidáno 08.07.2008
hodnoceno 23
čteno 1588(35)
posláno 0
jednou bych vam prala zazit neco z ceho se poserete.

dovolit si sahat na veci na ktery nemuzete.

nikoho nezadat o svoleni

koukat s otevrenou pusou

a rikat si.

kurvaa me to tak bavi. bavi me zit!
přidáno 17.11.2010 - 21:22
jo, to by potřebovalo tady hodně lidí :))
přidáno 28.08.2008 - 09:00
Souhlasim, dva světy... Žijou vedle sebe, ale nechápou se. Nepatřím nikam, takže se nevyjadřuju k diskuzi. Jenom - lidi, přestaňte s tou nesnášenlivostí... Je to škoda.
K dílu - konec považuju za nejlepší...
přidáno 19.07.2008 - 11:53
dva svety..co se nepotkaj..to k diskuzi,ktera me dost nasrala..

no anett vim jak to myslis..tu malost a nutny hranice taky nenavidim..ty vis..stojim pri tobe
přidáno 15.07.2008 - 11:33
joo ten konec byl dobrej :D..... zacatek neceho dalsiho...skoro bych rekla
přidáno 11.07.2008 - 16:46
Upřímě řečeno je to jen spleť pathosu, spíše mě to nudilo, nebýt to tak krátké jsem si 100% jist, že bych to nedočet.
přidáno 11.07.2008 - 16:29
Neznám souvislosti, takže se vyjádřím k dílu samotnému (ikdyž to bylo myšleno asi trochu jinak, kdo ví)... Mně se to líbí! Nějak mě to zase nakoplo... Baví mě žííít! Mám ted takovej pocit, že spíš nežiju. Ale o to víc chci zažít ten pocit, že mě to žití baví.
Děkuju.
přidáno 11.07.2008 - 15:44
jenom dobre. taky tuhle diskuzi koncim.
přidáno 11.07.2008 - 15:31
Lidi, fakt na to nemám sílu... Vyzuřil jsem se včera a nehodlám se s váma hádat. Myslete si o mě co chcete, třeba že jsem zbabělec a utíkám z boje, mě je to srdečně jedno, protože jsem svůj a dělám si co chci a jak to cítím. Sbohem, utopte se ve svých žabomyších válkách...
přidáno 11.07.2008 - 11:15
otazníku.být svůj znamená být svůj, né byt jiný.prostě být takový, ať si se sebou spokojený.jeslti je nesser spokojena se sebou, dkyž na ostatní plive, nebo ty, když nějak vybočuješ, to je přece vedlejší.to jak.ale hlavně, že to je.no a pakty průsery.

pro nekoho muze byt veliky pruser uz to, ze si zlomi nehet.a muze ho to zasahnout stejne, jako nekoho, komu umre blizky clovek.ten clovek ma svuj svet a ten nehet ho proste boli stejne.minimalne(samozrejme to jsou jen priklady).nemuzes nekomu rikat, ze mu prejes zazit big problem.vsichni maji hranice vnimani jaksi svoje, nejsou univerzalni.jen proto, ze treba vrazda je spolecnosti charakterizovana jako ohavny cin, neznamena, ze se ji stiti i ... vrazi, ne?

otazkou zustava, co pak s takovym clovekem udela svet "tech druhych", kde se nehty nelamou.

to je zase komentar na dve veci...*
přidáno 11.07.2008 - 10:16
:D:D jasny jasny..
hee
ja ani nerikam ze by te neco o me melo zajimat:D.. napsala sem snad nekdy: tak tohle tady vysvetluju kuli Zorikovi?:D..prosim te..vzpamatuj se, ty kolego.
me uz to fakt nebavi..nezajima.. prestan mi sem psat takovyhle hroty, bud napis neco smysluplnyho k dilu nebo nazdar. nemam chut se s tebou o necem bavit.
přidáno 11.07.2008 - 08:50
milé sestry, mě už to vážně přestává bavit a co hůř, přechází mě i humor...
netuším, jaké průsery jste si prožily, ani jaký máte život, jestli posranej nebo ne... a upřímně, je mi to úplně u prdele, protože pokud vás neznám naživo, tak jste pořád jenom éter na psancích (už vidím, jak do mě zase kvůli téhle větě rejete)... já vás vidím pořád jen jako "kolegy", co píší na psance a nazdar...

pro nesser, netuším, jakej big průser si zažila... ale jedno vím určitě, neznáš otazníka, neznáš mě, neznáš jeho problémy, neznáš moje problémy a neznáš naše společné problémy.. my zas neznáme tvoje... ale otazník k tobě promluvil celkem v klidu, protože jeho zas tak moc nerozhází... za to ty jsi hned jako dikobraz... dovolím si urážku.. dikobraz ne.. dikobraz je ještě fajn zvíře...

pro delivery, každej má právo soudit, kdo je lepší, od toho máme svoje názory.. logicky jo... kdyby si neposoudila, kdo je lepší, tak se ani nemůžeš zamilovat, ne.. a být lepší pro mě znamená být nad tématem... pch, když budeš urážet, tak sorry, ale to jsi dost na hlavu..
přidáno 10.07.2008 - 23:18
ooo....anet , musíš se změnit k lepšímu...otazníku: a ty si lepší?nebo máš právo soudit kdo je lepší?a co to vůbec je bejt lepší? bejt zabedněnec? - > SI NEJLEPŠÍ..
přidáno 10.07.2008 - 22:59
dyt ja delam veci tak ja citim. a nerikam ze vybocuju..mozna tady a v tyhle diskuzi. ozna si nekdo mysli ze celove na psancich.
pral bys mi pruser jo?.. mimo takovy obycejny pruseryky sem si jeden big zazila. co jeden ja uz mela vic veci hodne v prdeli. ty si myslis ze kdyz ti je jednadvacet, ze si znalec sveta, ze vis o co lip, co je zivot?..prosim te me je 17, ted uz skoro 18,ale kurva je ejdno kolik mi je..proste sme skoro ve stejnym veku. znam lidi kterejm je 15 a vedi vic nez 30 lety, ja se podle veku neridim. nevim na co atdy narazis. a co dleas ze se a co delas ze me. a co se kurva do me vubec navazis.
btw prat mi muzes co chces. do pruseru se vetsinou dostanes vlastni vinou. i nahoda je vlastni vina.
..ty mi rpej pruser, ja ti preju zdravi.. a este ti rpeju abys byl tak v klidu, aby ses nesnizoval k takovejmhle komentaru. (ani me neznas a hrotis do me abych se zmenila:D) .. fakt mej se dobre.
přidáno 10.07.2008 - 22:30
Pak by ale, otazníku, mohl být free skoro každý. Každý může říct, že jemu se to TAKHLE (např. podle pravidel) opravdu líbí a že to sám uznává za dobrou cestu. Být free prostě určitě trochu souvisí s vybočováním, nebo ne?
přidáno 10.07.2008 - 22:09
Ty fakt nevíš o čem život je. Být free neznamená plivat na všechno kolem sebe. Být free znamená dělat věci tak jak to cítíš bez ohledu na ostatní a ne přesně opačně než ostatní. Měla by ses nad sebou vážně zamyslet... Ze všeho nejvíc bych ti přál zažít nějakej opravdovej průser, aby ses z toho fakt posrala. A věř mi že vím o čem mluvím. Třeba by tě to hodně změnilo... k lepšímu...
přidáno 10.07.2008 - 21:58
no hale obcas mam takovy videni. s tim teda souvisi, ze vim, ze v necem se fakt nezmenim.

a ne.. ja si prave nemylsim, ze sem neco vic. ja sem uplne vobycena holka, ktera nema nic.ani talent ani prachy. ale v tomhle malu je prave ta prdel. chtela sem rict ze v prostote je sila. - nekdo se drzi pravidel, chce bejt dobrej. nebo ani dobrej bejt nemusi, hlavne jen, aby ho ostatni jako dobryho videli. ..ale ja se niceho nedrzim. psani si delam jednouse po svym a nestojim o to, aby mi nekdo rikal, ze myslenky mam,ale forma je na hovno a at se snazim zlepsovat. ja tu formu tolik neprozivam. a jak /dilo/ napisu tak si za nim stojim. ..jo a malo.. tak jestli ty se nekdy posrali, tak jedine do hajzlu. protze tak to dela vetsina lidi takze tak je to spravne a tak to musej delat i malo..

a jetsli to pusobi arogantne, tak to sem nechtela. jednoduse sem chtela rict ze bejt free je nejlepsi mozna vec. it tady sam za sebe. a nedelat vsechno
jen proto ze se to tak dela.

tuhle basnicku sem napsala kuli diskuzi o dopisu u teress. ty lidi me tam fakt nasrali a ohle to ve mne nechalo.
přidáno 10.07.2008 - 21:37
vidis do budoucnosti ze rikas ze se nezmenis? nikdy nevis...a to rikam v dobrem :)

a k dilu - jak vis ze ty co povazujes za malopsance ze se nikdy neposrali? tohle mi pripada jakoze si myslis o sobje ze si neco vic...ano, zda se mi to jako trosku arogantni dilko

PS>bavi me zit ;)
přidáno 09.07.2008 - 20:46
mozna pro nekoho vykrik do tmy... a treba tohle docela i byl, bylo to napsany asi za minutu na vsechny malopsance.
ale ja se o deseti elt nezmenim;-)..na neco mam jasnej nazor
přidáno 09.07.2008 - 20:37
to není silná osobnost, to jsou prostě výkřiky do tmy.počkej tak za deset let.
přidáno 09.07.2008 - 09:50
vy mě bavíte...chi..
přidáno 09.07.2008 - 00:01
Tento dopis mě vskutku...ehm, vzrušil. Jakože zaujal. Tedy chci říct, že jste silná osobnost, slečno Adrianno. Však vy to víte. Nu tak nic. O sobě psát nebudu. No nashledanou. Líbí se mi to.
přidáno 08.07.2008 - 23:57
je to krátkej dopis..možná vzkaz...a řekl přímo to,co chtěl
přidáno 08.07.2008 - 23:52
jestli tu nekdo zacne psat, ze to neni dopis tak to uz bude moc :DDD

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Malo..., začni si dovolovat! : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : dneska prsi. ale i tak je krasne.
Předchozí dílo autora : nebuducelejzivotcekatnanecoconepride

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku