O intimních kontaktech v době pandemie. Něco jako povídka, ale lyrická (bez děje, ale báseň to není). Nikdy bych nečekal/a, že zrovna já něco takového napíšu, ale je mimořádná doba. Inspirovaly mě nečekané paralely mezi nošením roušek a milostným chováním lidí.
přidáno 06.05.2020
hodnoceno 13
čteno 685(17)
posláno 0
Jak dýchá, celé moje tělo je napjaté. Držím se ho za uši a objímám mu hlavu. Podle zákona akce a reakce je i on povinen se ke mně tisknout a svoji fyzikální povinnost svědomitě plní. Dotýká se mě rty a líbá mě tak dlouze, že byste mi záviděli. Nepřestává, ani když potřebuje mluvit. Z ohledu ke mně nekouří, nejí ani nepije. Vyhýbá se intimním kontaktům s kýmkoliv kromě mě. Těší mě, že jsem pro něj tak důležitá.

Cítím jeho horký dech, jak mnou prochází při výdechu a hřeje mě. Pomalu vlhnu, jak zachytávám kapénky z jeho sliznic. Vzápětí mě zase ochlazuje venkovní vzduch, který nadechuje. Všechen jeho nádech prochází přese mě. To střídání teplot je mi moc příjemné, jsem z něj úplně vzrušená. Oba doufáme, že nám to vydrží alespoň hodinu či dvě.

Užívám si života s ním a snažím se na to nemyslet, ale v koutku duše vím, jak to skončí. Až úplně zvlhnu, zabalí mě do pytle a odloží mezi infekční odpad. Nejsem jeho první ani poslední rouška. Ale mám naději. Jsem totiž bavlněná a snesu vyvářku, jakou viry ne, takže věřím, že i pak se na jeho tělo zase po čase vrátím. Záleží mi na tom. On je totiž pro mě také důležitý.

přidáno 29.03.2021 - 11:55
..přečteno.. jo, líbí..
přidáno 20.09.2020 - 04:18
Ginnare: na mě to zapůsobilo úplně stejně
přidáno 20.09.2020 - 04:16
Jo, hodně dobré. Originální a skvělá myšlenka!
přidáno 26.05.2020 - 16:08
Ginnare: Baví mě si představovat, jak na tebe ten minipříběh při čtení působil. Děkuji za přečtení i komentář. :-)
přidáno 26.05.2020 - 09:08
víc než jen povedené! Moc se mi to líbilo... erotické jiskření mě nabudilo a pak... sešup dolů, když jsem zjistila, o co jde... bezva jízda! :-)
přidáno 22.05.2020 - 02:08
Zajímavé,líbí.
přidáno 08.05.2020 - 05:10
Meluzina: Děkuji. Od tebe mě to obzvlášť těší. :-)
přidáno 07.05.2020 - 23:00
Erotika v době korony... Za mě super!
přidáno 07.05.2020 - 20:42
Jedním slovem - úžasný!
přidáno 07.05.2020 - 15:34
Severak: Děkuji. :-)
přidáno 07.05.2020 - 09:29
Tohle je dobrej úlet. :D
přidáno 06.05.2020 - 21:47
Doufám že film bez roušek nebude jednou jen pro pamětníky.
přidáno 06.05.2020 - 20:40
Skvělé!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
BorůvkaB řekla o mannaz :
Autorka s duchaplnou prózou i poezií, člověk si ji prostě musí zamilovat. Jsem ráda, že čte mé básně i mé povídky a vděčím jí především za pokračování ve Vlkodlačí hrozbě, kterou čte i příjemně komentuje. Těším se, až si od tebe zase něco přečtu! :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku