Trochu odlehčení k aktuálnímu tématu
přidáno 10.03.2020
hodnoceno 6
čteno 662(22)
posláno 0
Probudím se uprostřed noci. Líce rozpálené a po čele mi stéká pot, že by známka nemoci? Natahuji ruku k vedlejší straně postele. Zabolí mě v ní svaly… no do prd..le. Konečky prstů nahmatají známa záda. Je tam, jsem milována. Jediný dotyk mě znovu ukonejší. Mohu tedy v klidu zase zavřít oči. Zrychlený tep cítím po celém těle. Ve spáncích, rukou, tříslech mi tepe. Srdíčko pumpuje život do mých žil, brání se viru, který mě nakazil. Snad mi nenasadil Koronu? Vždyť smála jsem se, že dělají zbytečný povyk. Těch opatření tolik, jak pro morovou ránu. Vnímám, tu zběsilou řeku ve svém těle a nechám se jí ukolébat do spánku… až se probudím, bude vše v pořádku.
přidáno 11.03.2020 - 07:51
shane: teď vidím chybičky, které jsem v té rychlosti napsala, omlouvám se :) ( Ale jedenndení... je docela zajímavé slovo, možná ho ještě použiji schválně :D )
přidáno 10.03.2020 - 23:00
také jsem prošel nějakou virózou nikoliv coronavirem
přidáno 10.03.2020 - 22:51
shane já jsem ale naprosto v pořádku :-D inspirovala jsem se pocity chřipky... Kterou mívám většinou jedenndení
.. protože piju jedlou sodu s cirónem už několik let... Funguje to skvěle :-) zvláštní náhoda, že jsi to zmínil :-)
přidáno 10.03.2020 - 20:32
Tak mám pro tebe potěšující informaci: Při PH 8,0 a 37°C prý podle výzkumu v Alabamě virus přestává být infekční! Takže teplotu bys už měla, teď ještě docílit přechod PH do oblasti zásaditosti...Dobré prý je smíchat lžičku sody a citronovou šťávu s vodou, párkrát jsem to i pil. Nebo mořská voda má tohle PH!
přidáno 10.03.2020 - 18:42
Vidíš. Tohle by někdo označil za báseň ve volném verši, naformátoval to do odstavců a slok a zařadil do rubriky "básně/život".
Piš podle sebe, jak to zrovna cítíš. Jde ti to. :o)
přidáno 10.03.2020 - 14:36
HIV

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Virus : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ztracený balíček
Předchozí dílo autora : Kolotoč

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Dívka v modrém řekla o milancholik :
je v mém srdci ať už s ním, či bdím... pořád nevím, kde se stala ta úplně největší a nejposlednější chyba.. Ale asi o tom život je.. ach ty texty ach ty melodie... při tech vážně srdce prudce bije...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku