přidáno 03.04.2019
hodnoceno 5
čteno 926(14)
posláno 0
Ach bože, svíral mě tak pevně, že naše kůže vpila se do sebe a stali jsme se jedinou bytostí.
Hladil mě tak jemně a já toužila aby už byl ve mně a já vykřikla a měla pocit ... sytosti?
A v těch chvílích, když potichu kvílim jak vášnivá meluzína, chci vykřiknout nahlas, radostí.

Pak spokojený kouř stoupá z úst svého stvořitele ke stropu a prožívá svůj jepičí život,
já ležím bez hnutí, ješte ve světě rozkoší, vstřebávám tu potopu a ze rtů olizuju slaný pot.
Za chvíli můj výkřik uslyší i sestry z Venuše a za tu lopotu zatleská mi
i ten malý srdcový střelec z kuše.

Cítím Tvou ruku, zakládá požár na mých bedrech a já napůl spící splétám naše prsty napořád.
Tvá ruka pátrá a bloudí, já tajím dech, který se krátí a tep vtlouká mi do srdce lásky řád.
Píšu Ti po těle zuby a jazykem milenců šifru a nehty ti tetuju na záda svoje vyznání.
Jsem jen Tvoje napořád.
přidáno 06.04.2019 - 17:51
dvakredencedekadence: opravdu mě potěšil Tvůj komentář a jsem ráda, že se líbí :) tohle téma je fakt na hraně a je to fuška aby nepůsobilo vulgárně :)
přidáno 06.04.2019 - 12:28
tyjo, mně se to četlo teda skvěle a to jsem si u prvních slov říkala "né, zase nějaká odrhovačka o smilnění", ale u "spokojený kouř stoupá z úst svého stvořitele" (sorry, nechtějí se mi hledat správný uvozovky, tohle je divná klávesnice) jsem doslova přestala dýchat a do teď s tím mám trochu problém. sestry z venuše, požár na bedrech, nádhera, zavání to řemeslnou básnickou prací.
přidáno 03.04.2019 - 18:22
Dobrá,
přidáno 03.04.2019 - 17:24
Děkuji a máš asi pravdu :) tak pro příště .... :)
přidáno 03.04.2019 - 14:59
Není to špatné, jen se mi to blbě čte. Dala bych to spíše do slok než odstavců :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Patřím Ti : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Labyrint
Předchozí dílo autora : Za mými zády

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
Katies [16], Wyrez [15], snehurka [14], cik [11], Dali [11], kdyztocitim [10], Dickens [7], [5], lucidsubstance [3], NeuroSoul [1]
» řekli o sobě
Mitzi řekla o LoveWillTearUsApart :
Byl jednou jeden sladký sen, který vlastně možná ani nebyl tak sladký... Na to, abych pohádku dokončila, nemám nervy, zbývá mi jich už jen na snění.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku