přidáno 20.01.2019
hodnoceno 9
čteno 857(19)
posláno 0
A ty to tak chceš.
A já to tak nechci.
Ale to je v pohodě,
protože nás dělí jen to malé "ne".
přidáno 28.02.2019 - 17:59
Lilyodjinud: Aha. Už to chápu. Děkuji za vysvětlení.

Přiznám se, že tvůj profil jsem předtím nečetl/a, ale teď vidím důvod, proč ty profily číst. (Navíc jsem ještě dost neinternetový člověk a „odkládat si“ něco tím, že to zveřejním, je pro mě opravdu obtížně vstřebatelná myšlenka.)

Mimochodem, Amelie M. tu kdysi zastávala názor, že díla by tu měla být anonymní. Já s ní nesouhlasím a tento případ mi dává dobrý argument, z jakého důvodu je při interpretaci díla potřeba brát v potaz skutečný záměr autora.
přidáno 27.02.2019 - 18:14
Singularis: Na mém profilu píši, že to tu mám jako takovoý online šuplík, kam si odkládám svou tvorbu. :) Zároveň je někdy zajímavé si přečíst postřehy čtenářů, ale pravdou je, že proto tu primárně nejsem.
přidáno 26.02.2019 - 15:10
Lilyodjinud: Hm... A jaký v tom případě má mít smysl, aby tu to dílo lidé jako já četli a komentovali? :-/
přidáno 26.02.2019 - 11:49
Singularis: Nechtělo. Já, jako autor díla, to vysvětlit nechci.
přidáno 24.02.2019 - 19:04
Lilyodjinud: V tom případě by to asi chtělo trochu víc vysvětlit...
přidáno 24.02.2019 - 16:41
Singularis: Tohle nevyplývá z žádného partnerského vztahu. A vlastně ani ne mezilidského. Nepsala jsem to napodnět někoho.
Dokonce to pro mě nemá ani nijakou vážnost. :)
přidáno 24.02.2019 - 08:50
„Ty chceš být naživu
a já tě naživu nechci.
Ale to je v pořádku,
protože se lišíme jen tím malým „ne“.“
Opravdu?

Jde-li o mezilidský vztah, potřeboval by analogii krále Šalamouna, protože ne vždy je ne ta správná odpověď a ve vztahu ani jeden nemůže mít všechno, co chce, protože vztah není individuální kategorie. Vztah není něco, co by mohl jeden člověk „mít“, vztah mají vždy společně alespoň dva lidé.
přidáno 24.02.2019 - 07:39
Malé "ne" může být za určitých okolností velký problém. Obzvlášť pro chlapa:-)
přidáno 20.01.2019 - 19:14
ach jo. Debilní debaty o sexuálním obtěžování. V kontextu Weinsteina a jiných expertů tohle dostává úplně jiný význam. Řekl bych, že opačný.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zapomněla jsem : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : KDYŽ NENÍ PRÁCE, TAK TANČI
Předchozí dílo autora : Ono mě se cizí

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku