Nářky Šaziho holky
přidáno 03.09.2018
hodnoceno 7
čteno 941(11)
posláno 0
Vlnky
co z jara rozezněly
strunky mého bytí
slábnou, už duši sotva čeří

Myšlenky naše
rybky hravé
rozprchly se
do dalekých moří


s hlavou pod hladinou
poslední jsem
kdo na lásku z posledních sil věří

ikonka sbírka Ze sbírky: Paměť touhy
přidáno 19.02.2020 - 14:00
příběh života.. je v ní tolik..
přidáno 06.09.2018 - 06:38
Mlčeti Zlato: vyhynutí nehrozí, kdo v sobě lásku nosí... navenek křehký, však uvnitř houževnatost sama... to láska nás zocelila...
Díky ní jsme tady... to nevíš? :-)
přidáno 06.09.2018 - 06:31
kmotrov: milostné poblouznění nemůže být láskou...
láska je něco, co vyklíčilo v hloubi duše, zakořenilo a vyrůstá na povrch s vytrvalostí plevele a krásou nejexotičtějších květin (nebo kopretin, čekanek a lučních zvonků to je fuk)... vytrhat ji se každý brání, ale někdy není zbytí...
Vytrvalost manželství nepokládám za šedou... v mých očích hraje všemi barvami... ovšem... je-li to vážně láska a ne jen zvyk či strach ze změn...
Víru mám v úctě, i když již od dětství mě pohled na Krista na kříži spíše rozesmutnil, než vyvolal pocity lásky... snad lítosti... možná... v tomto směru mi dětské oči zůstaly...
Definici všeobjímající lásky neznám a nevím, chci-li znát... z úst člověka taková definice zní spíš jako umně zamaskovaný důvod nedostatku lásky pro své nejbližší...
A další možnosti? Nač je probírat?
přidáno 05.09.2018 - 19:37
A co je to láska? Jeden může vidět milostné poblouznění, druhý šedou vytrvalost manželství, třetí Krista na kříži, pro jednoho je láska k jednomu člověku vším, pro druhého je to málo, hledá všeobjímající lásku, určitě jsem nevyčerpal všechny možnosti...
přidáno 04.09.2018 - 09:28
Je to takové smutné a při tom útulně smutné. Leč neboj. Poslední snad nebudeš. Přeci nevyhyneme...
přidáno 04.09.2018 - 07:44
Orionka: jsi příliš shovívavá. Děkuji :-)
Vynořit se... někdy to už bez cizí pomoci nejde...
přidáno 03.09.2018 - 23:58
Tak hlavně se neudusit :). Asi to chce se vynořit, ale básnička se mi líbí, hezky vyjádřeno.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Povzdech : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ztracené skleněnky
Předchozí dílo autora : Kdy to vzdát?

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku