Dnes jedna báseň s hororovým nádechem. Existují věci mezi nebem a zemí...?
přidáno 27.06.2018
hodnoceno 15
čteno 1263(14)
posláno 0
Ukrytá brána zláká jen blázna
do domu zmaru, zkázy a prázdna
Místnosti lapené v závojích prachu
Sklepení v temnotě žije ze strachu

Vstup dál a pochopíš
Tajemství dávná
Chtějí tě zničit
Tak moc jsou zrádná



Vážně chceš proslídit
Astrálu skrýš?
přidáno 28.06.2018 - 20:59
Ginnare: Děkuji za návštěvu. Spíše než vyděsit jsem chtěla pošťouchnout, prostě dát na výběr - budeš se bát a necháš toho, anebo ti to nedá a budeš riskovat? :-) Slůvko astrál jsem tam dala záměrně, těch přízraků může být celá řada. Tak jsem to neurčovala. Ale děkuji za hodnocení, příště to zkusím zase jinak. Třeba tě pak postraším. ;-)
přidáno 28.06.2018 - 16:27
Souhlasím s Yanou... barvité a obrazotvorné...
Pokud však bylo účelem, aby se čtenář zachvěl strachem, u mě se to nepovedlo. Ne Tvou vinou.
Vždy mě víc děsila skutečnost... "Astrál" mé soustředění roztříštil.... škoda
přidáno 27.06.2018 - 22:49
Strach: No, tak vzhledem k té přezdívce by bylo blbé, kdyby ne. :-D
přidáno 27.06.2018 - 22:09
Jo strach já rád :D
přidáno 27.06.2018 - 19:13
cavansit: Bububu. A myslím, žes mě taky trošku inspiroval. :-) Teda neboj, nejsi bubák. (Ale pod postel a do skříně se podívám až večer :-D)
přidáno 27.06.2018 - 19:11
Dickens: Děkuji za link, ráda na něj mrknu. Těší mě, když dílo má co nabídnout anebo vyvolá nějakou dobrou představu, vzpomínku. ;-)
přidáno 27.06.2018 - 19:10
Orionka: Můžeš, a nemusíš. Tajemno a temno nás svým způsobem láká. Otázkou je, zda si víc ceníme své zvídavosti anebo klidu. Já raději to druhé.
přidáno 27.06.2018 - 19:09
Hledání kostlivců v mnoha skříních... děsivá představa :-)
Tohle je dobře sepsáno.
přidáno 27.06.2018 - 19:09
Mlčeti Zlato: Děkuji moc, cením si toho. Jsem ráda, když se podaří a dílo vtáhne do sebe. Ale na ta sklepení raději pozor. Některé doma a místa opravdu v sobě něco mají a raději tam nechodit. Mě by třeba nikdo podruhé nedostal do Kostnice v Brně.
přidáno 27.06.2018 - 19:06
Yana: Hanulka: Děkuji, to mě těší. K otázce v závěru, tam jsem na tom obdobně. Na jednu stranu, člověk rád poznává, ale klid máme jen jeden. ;-)
přidáno 27.06.2018 - 13:38
Pěkný. Vybavil se mi Zánik domu Usherů a jeho filmové zpracování od Švankmajera. http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1001286352-zanik-domu-ushe
ru/

(snad nedostanu čočku za link :))
přidáno 27.06.2018 - 13:28
Krásně popsaná atmosféra... tam nejdu! :)
přidáno 27.06.2018 - 09:47
Nechal jsem se polapit atmosférou. Pak přemýšlel, zda jsem víc zvědavý nebo bojavý. Potom, co je lepší a teď vůbec nevím :-) Dílko krásné, když člověka takto strhne a nechá v rozpacích ;-)
přidáno 27.06.2018 - 09:24
No mohlo by to být opravdu děsivé, tak vlastně nevím, to k otázce v závěru. Jinak se mi líbí jak to k ní spěje, barvitě a obrazotvorně.
přidáno 27.06.2018 - 09:18
Připomněla mi tu mou včerejší, ale tam je to, jakoby se zastavil čas. Tohle si dokáži představit. Děkuji.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tajemný Dům : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Neodoláš mi...
Předchozí dílo autora : Přilétla k nám...

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
slnečnica řekla o DDD :
Majster "vesmírnej poetiky". Vždy, keď čítam Jeho verše, akoby som sa na okamih dotkla hviezd. Skutočný zážitok, ďakujem, pán D. ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku