kaligram
přidáno 01.07.2017
hodnoceno 21
čteno 1066(21)
posláno 0
přidáno 05.07.2017 - 11:43
taron: díky ti, taron ;)
přidáno 04.07.2017 - 17:17
dobrý nápad...skvěle propracován :-)
přidáno 04.07.2017 - 11:25
.
přidáno 04.07.2017 - 11:25
Amadeo´´: no.. a tvůj komentář je dalším dokladem toho, z kolika úhlů pohledu se to dá pobrat :)) díky ti!
přidáno 03.07.2017 - 21:57
Super… původní verzi o které se bavíte s Lasakem jsem neviděl, ale takto se mi to líbí. A ty tečky v rozích jsou na tom právě to, co mě hodně zaujalo. Bez nich by to bylo až moc souměrné a už by to nepřipomínalo noční nebe, vesmír, nekonečno... Já si zase všiml těch otazníků, které mi to trochu nabourávají (snesl bych jich tam méně). Na druhou stranu ale chápu, že ta otázka je naprosto zásadní. :)
přidáno 03.07.2017 - 21:24
Singularis: dobrý postřeh s tečkami! záměr to je.. může vybízet k dalším úhlům pohledu....

jinak moc díky za komentář, vždycky přineseš něco nového! :-)
přidáno 03.07.2017 - 19:14
Nejen, že existuje nekonečno, ale existuje dokonce přinejmenším nekonečně mnoho nekonečen - viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Cantorova_v%C4%9Bta . Kaligram s myšlenkou se ti povedl, jen mi připadá, že v rozích ty tečky nějak ujíždějí (a nemyslím si, že by to byl záměr). Možná bych na pozadí přidal/a náznak nějaké mlhoviny, aby to vypadalo víc jako obrázky z vesmíru.

Jinak, po matematické stránce míří ta spirála do nekonečna jen v absolutní hodnotě. Graficky diverguje, tedy nemíří nikam.
přidáno 02.07.2017 - 22:43
kmotrov: v podstatě se na to díváme podobně, díky za komentář, potěšil :)
přidáno 02.07.2017 - 18:04
Skvělej nápad. Jinak za každým koncem musí něco začínat. Takže je to nekonečný koloběh. Pokud by za něčím začínalo nic, které nic nevystřídalo bylo by to nic nekonečné, takže nekonečno určitě existuje. Filozofové by ti řekli, že nic se dá definovat jen poměrem k něčemu. Můj oblíbený Alan Watts by ti nejspíš řekl, že skutečná je jen prázdnota, nesnaž se to pochopit. Za pojem nekonečno lidé schovávají to co je mimo meze lidského chápání.
přidáno 02.07.2017 - 13:52
korálek: děkuju! :-)
přidáno 02.07.2017 - 13:04
Parádní, moc se mi líbí , tleskám ! :-)
přidáno 02.07.2017 - 11:02
A42: díky za názor! :)
přidáno 02.07.2017 - 10:57
Existuje. Ten tvůj obrázek k němu jasně míří. Hezky seskládáno.
přidáno 02.07.2017 - 09:32
Nikytu: když jsem chtěla vytočit svou učitelku matematiky na střední, stačilo místo nekonečna použít výraz ležatá osmička a už jsem letěla :))) letěla jsem často :D

jinak mám ráda kaligramy s myšlenkou.. ne, že někdo jenom napíše text do nějakého tvaru.. no a tady snad myšlenka nechybí, díky ;)
přidáno 02.07.2017 - 00:46
Existuje osmička, která leží. Vyzvala Chucka Norrise na souboj - a prohrála. :o)))
Jinak nápad kaligramu není špatnej. Náznak vesmíru tomu pomohl. Grafických děl tu moc není, klidně si tedy ještě hraj. ;-)
přidáno 01.07.2017 - 23:24
Lasak: :)))))) pochopil´s, těší mě..
přidáno 01.07.2017 - 23:19
Amelie M.: Jo jasně. rádo :) Hele teď to má nový rozměr... vypadá to jako galaxie... hvězdy ve spirále. Hustý :)
přidáno 01.07.2017 - 23:15
Lasak: rotace byla původně v plánu, ale úplně mi to nesedělo :) no.. ještě jsem to malinko poupravila, teď.. naposledy :)) je to jako když se díváš na ty několikarozměrné obrázky či co to je.. někdo to v tom najde, jiný ne.. každopádně jsi mi udělal radost, vidíš to ;) díky za připomínky..
přidáno 01.07.2017 - 23:09
Amelie M.: Pro upřesnění... strašně se tam ta spirála ztrácí. možná by to chtělo vprostřed menší písmo a větší mezery a z druhé strany ty tečky sám nevím jak bych je řešil. Každpádně by tomu mohla pomoct rotace písma patou ke středu pokud víš jak to myslím :)

nápad při druhém zamyšlení
přidáno 01.07.2017 - 23:04
Lasak: ta grafika mne napadala na x způsobů, přičemž "nosná konstrukce" by zůstala stejná.. zvolila jsem ten nejjednodušší, nepopírám.... díky :)
přidáno 01.07.2017 - 22:57
Chápu to, vidím to v tom, ale dost nezřetelně. Je to nápad dobrý ae grafické provedení je nedokonalé, i když chtěl bych to tvořit sebe ;D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
..???..... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Půjčka
Předchozí dílo autora : Stánky

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
colorka řekla o Králíček :
Ali, jsi jedna z nejhodnějších slečen, který jsem kdy potkala. Jsem moc ráda, že tě znám, protože můj život bez tebe by byl jak kafe bez cukru. ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku