slozila jsem to pro jednoho kluka kdyz jsem spechala
přidáno 18.05.2008
hodnoceno 7
čteno 1366(28)
posláno 0
kamaradstvi je pro me hodne,budu si o nem zdat.muj sen a moje mysl mi rika ze chce se s tebou kamaradit,nevim jak tomu pomoct,
premlovat kdyz si stojis za svym.ja o to budu stat a cekati na tvoje ano.
přidáno 12.06.2008 - 16:39
Bych mu to spíš napsala do sms, abych měla jistotu, že si to přečte.
přidáno 12.06.2008 - 16:37
rekl bych ze nejen ten spech se na tom podepsal...spis nez basen mi to prijde jako takovy vykrik, na zapisek do deniku...no snad priste to bude lepsi...urcite :)
přidáno 11.06.2008 - 19:57
Člověk by měl psát, jak cítí, že to bude správné, ale interpunkce tomu nikdy nemůže ublížit.
přidáno 11.06.2008 - 19:53
Mám pocit,že jsem to pochopila.=) hezký to je =)
přidáno 18.05.2008 - 22:45
začátek ujde,ale ke konci jsem se do toho jaksi zamotala,možná tam dělaly zmatek ty slovesa s -ti na konci..ale jinak možná tuším jak jsi to myslela,jen je to takové malinko neuspořádané....to přijde časem,žádnej učenej z nebe nespad,takže jsem zvědavá na další kousky:)
přidáno 18.05.2008 - 19:58
mozna nechapes,ale ja jo.... jsem to psala tak jak to citim jak to chci a at to on vi :)
přidáno 18.05.2008 - 19:27
Já jsem to nějak nepochopila, spoustu věcí mi tam nesedí, ty slovesa končící na -ti zní uměle, chybějící interpunkce mě mate...vvážně nevím, snad to bude příště lepší...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Reiko [13], lk.firefox [12], Crystal [9], zlatesvetlo [7], Maureen [7], ZaZu [1], Tomáš Černý [1]
» řekli o sobě
Severak řekl o tlachapoud :
Střez, střez se Tlachapouda, milý synu. Má tlamu zubatou a ostrý dráp. Pták Zloškrv už se těší na hostinu, vzteklitě číhá na tě Pentlochňap. -- Lewis Carrol: Alenka v říši divů (a za zrcadlem) (v překladu Aloyse a Hany Skoumalových)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku