Taková maličkost. Když máte někoho, kdo se vám líbí, ale je zadaný. :)
přidáno 04.06.2016
hodnoceno 20
čteno 927(24)
posláno 0
A tak trochu roztřepená
a přitom trochu svá
a tak trochu krásná
a přitom nikdy má
přidáno 15.06.2016 - 21:06
shane: Celkově je pro mě risk se tady jakkoli rozepisovat. Ale tohle zrovna patří k těm lepším tématům, která mi nevadí probírat většinou lidí :)
přidáno 13.06.2016 - 00:51
Lasak: Nikdy jsem si nemyslel, že by právě tohle byl ten důvod (i když sis posteskl, že tě tu nikdo a nic nečeká!) a na účastníka Czech Pride bych tě taky netipoval. Chápu i to, že člověk chodí jako slepý kolem ryzí krásy, (byl jsem 1/2 roku na montáži v Ostravě, což pro tebe není tak daleko a holky tam byly fakt skvělé!) protože má oči jen pro to, co jaksi není pro něj k mání. Já reagoval spíše na tu zmíňku o vztahu dívek k uniformám. Ono "s vojáky netančím" patří právě jen do filmu pro pamětníky...Jinak jsem si něco přečetl o tvém městečku a chápu, že s takovou vojenskou tradicí je tvé další směřovíní docela logické. Mimochodem, to náměstí je opravdu krásné a stará pošta je umělecký unikát! Takže díky za milou diskusi, (i když mne překvapilo, že ji vedeš veřejně) a přeji hodně štěstí a nějakou pravou opětovanou lásku! :-)
přidáno 12.06.2016 - 18:11
shane: Jinak pro jistotu. Holky mezi ty důvody nepatří :D :D
... díky za pár příjemných komentářů :)
přidáno 12.06.2016 - 17:33
Lasak: Nu, i dříve jsi mohl potkat dívky, které nacházely zalíbení v uniformách, ať už v nich byli pohlední chlapci či ony samy! A i ty další důvody chápu.:-)
přidáno 11.06.2016 - 23:58
shane: Tak důvodů proč tahle škola je víc, ale jistota mezi ty důvody patří taky.
...Kdysi se uniforma schovávala ať ji holky nevidí. Dnes je to už jinak :)
přidáno 11.06.2016 - 20:16
Lasak: Tak tuhle kariéru bych si asi nezvolil! Na vojně jsem byl rád, že jsem chytil spartakiádu, rok strávil hlavně v teplákách a bez buzerace. Hezky to uteklo a dostali jsme se i ven z kasina a lidé nám na vystoupeních tleskali. Ale je už asi jiná doba a budeš mít aspoň jistotu...:-)
přidáno 11.06.2016 - 09:13
shane: To já si užiju maxímálně vojandy s kterýma strávím dalších 5 let svého života na škole :D
přidáno 11.06.2016 - 00:21
Lasak: Nj, Jižní Morava! Měl jsem v Mikulově dvě kámošky z dovči, sestry, každá jiná, ale obě fajn holky! Poznal jsem je na stejném místě, ale rok po sobě. S oběma jsem si pak dlouho psával...:-)
https://www.youtube.com/watch?v=18C7X75kyfY
přidáno 10.06.2016 - 22:57
shane: No, zatím jsem se vrátil domů. Kde to teda pro mě není příjemné (málo lidí, které chci vidět a hodně lidí, které vidět nechci) Spíš čekám na změnu. V srpnu odjíždím na Jižní Moravu( z moravskoslezska). Doufám, že to bude počátek změny k lepšímu. Respektive tady na mě nic a nikdo nečeká.
přidáno 10.06.2016 - 21:51
Lasak: Změnil jsi prostředí? To bývá někdy dost stresující, na druhé straně to může být i počátek změny k lepšímu...Tak hodně štěstí! :-)
přidáno 10.06.2016 - 21:33
shane: Jak už jsem psal. Naštěstí to není, tak horké. :) Napsala to spíše touha a samota.
Naději teď hledám v novém městě, novém životě. Další čistá stránka, kde můžu psát a děla kaňky :)
Třeba někdo bude po čase psát se mnou.
přidáno 10.06.2016 - 21:22
Jen jedno je horší než nemít lásku toho, koho skrýváme v srdci: nemít už ani naději!:-(
přidáno 10.06.2016 - 01:02
korálek: Taky je mám rád. Jen mě málo kdy nějaká napadne. Nemluvě o tom, že mi kolikrát utečou pro nedostatek papíru a psacích potřeb. Už to řeším. Zrovna zítra mám v plánu skočit do papírnictví pro cestovní výbavu poety :)
přidáno 10.06.2016 - 01:01
ŽblaBuňka: Jsem rád, že se líbí :)
přidáno 09.06.2016 - 23:19
půvabná :-) mám ráda takové miniatury
přidáno 09.06.2016 - 23:05
to je moje gusto
přidáno 07.06.2016 - 23:07
Amelie M.: Jsem rád, že se zalíbila :)
přidáno 07.06.2016 - 23:07
Orionka: Tak krásná není jenom trochu, ale naštěstí to jenom lechtá :)
přidáno 07.06.2016 - 21:07
docela silná miniaturka, líbí :)
přidáno 07.06.2016 - 20:49
Když jenom trochu, je to ještě fajn, to jenom lechtá, ale nebolí :).

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Od srdce do hlavy : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Noční nálet
Předchozí dílo autora : Morální selhání (?)

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku