Toto není inzerát, ta konečná otázka je pouze řečnická.
přidáno 31.05.2016
hodnoceno 12
čteno 1127(16)
posláno 0
Může za to příroda,
že mám moc testosteronu,
Taky lidi do ovzduší,
vypouští moc freonů.
Mám težký kosti
a poruchu pozornosti.

Může za to uspořádání zvěrokruhu.
Protože jsem blíženec,
také podílím se na zachovaní druhu,
né že bych byla sexuální nadšenec.

Může za to klima,
že tady furt mrzne,
že je stále zima,
kdo si se mou vrzne?
přidáno 12.06.2016 - 19:18
ŽblaBuňka: Jé, tak to děkuji. :)
přidáno 09.06.2016 - 21:51
nedej na řeči, je to bezva
přidáno 01.06.2016 - 20:03
Tom Cortés: Třeba to není vtip, jen smutné konstatování řečnické otázky.
přidáno 01.06.2016 - 13:14
Tom Cortés: Súhlas.
přidáno 01.06.2016 - 12:55
slnečnica: Mája S.: Však on ten rým není "špatnej", je dokonce víc než dostačující. Jeho problém je ale, že je očekávanej.
Tím se dostáváme k tomu komickému efektu. Aby byl vtip vtipem, tak pokud uvažujeme jeho první plán, existuje vtip proto, že posluchače překvapí.
Když ale celý text ladíš takto a ke konci se objeví ve verši slovo "mrzne", tak čtenáři/posluchači vyžvaníš pointu dopředu. Jen málo kdo nebude tu pointu čekat. Vtipnější by proto bylo tam naopak ten rým třeba vůbec nedat a to očekávání divákovi rozbořit.
přidáno 31.05.2016 - 20:44
Mája S.: 1. sloha veľmi fajn, celok by sa určiite dal ešte vypilovať, ale prečo nie, v pohode. :) Mrzne - vrzne je prudko jednoduchý rým, ale vzhľadom na snahu dosiahnuť komický efekt sa to dá odpustiť... avšak: Posledným veršom druhej strofy popieraš to, čo si uviedla vo svojej rečníckej otázke. Nato pozor, aj do budúcna, dobre?
přidáno 31.05.2016 - 19:22
Tom Cortés: Mrzne a vrzne je skvělej rým. Takovej spontánní a poměrně vystihuje to, co se mi honí hlavou, né vždy se tam člověku honí složitosti náročné na slovní zásobu. Jinak s tebou souhlasím, ta 1. sloka je nejkvalitnější.
přidáno 31.05.2016 - 19:19
Ginnare: Děsily? Však jsou takové mírumilovné. Ale jinak děkuji.
přidáno 31.05.2016 - 19:02
Ty houby mě děsily. Tahle báseň mě baví. Vážně nevážně - sexuální napětí bez napětí :-)
přidáno 31.05.2016 - 16:07
Mája S.: První sloka je super, potom už to sklouzne moc do komična, což je škoda. Udržet ten tón ze začátku by bylo skvělý.
A k pointě: je málo uvozená. To vrzne/mrzne vypadá jako moc velký rým pro rým. Kdyby tam byla lepší návaznost, rozhodně by byl komický efekt zesílen ;)
přidáno 31.05.2016 - 15:49
Severak: Bohužel, ale je to od tebe hezké, že by sis se mnou vrznul.
přidáno 31.05.2016 - 15:40
jááá........
.
.
Počkat? To byla jen řečnická. Aha. Tak nic.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
To není mnou... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Kurva z vesmíru
Předchozí dílo autora : Jak jsem se stala houbou

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku