"Vše kolem jakoby se zúžilo, centrum dění bylo to obrovské kukátko a já věděla, že tohle vše je jen divadlo, že celý svět je jen iluze, že se na nás skrze měsíc kouká..."
přidáno 20.04.2016
hodnoceno 0
čteno 548(9)
posláno 0
Bylo to pozdě k večeru. Šla jsem bezbřehou oblohou vstříc krvavým zábleskům hříšných vzpomínek. Nohy mne nesly bezmyšlenkovitě, až jsem stála pod ní. Mohutnou a majestátnou. Kvetla v plné síle a svou vůní šimrala v nose. Připomínala chuť léta. Připomínala hořkost. Otočila jsem se o sto osmdesát slz doleva a spatřila Boží kukátko. Vystupovalo z noci, jako nepřirozená připomínka pomíjivosti. Cítila jsem Jeho přítomnost. Hleděli jsme si do očí. A oba mlčeli. Nebylo třeba slov. Dohlížel na mé kroky a já věděla, že v případě potřeby roztrhne nebeskou oponu vpůli a obejme mne chlácholivými polibky jarního deště. Díval ses mu někdy do očí? Ta neskutečná přitažlivost a síla mámí kroky. Ještě stále mám zkřehlé prsty z mrazivých záchvěvů, z hořkých výčitek a lkání. Vyla jsem na měsíc, proklínala rozkvetlou třešeň a utíkala před nekonečnou modří. Cizí dech na tváři mění se v růž. Blízko je a jedno jsme s Ním. Zavře své kukátko, sfoukne svíci strachů, ale nikdy nezmizí.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bylo to pozdě k večeru : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Křídla
Předchozí dílo autora : Ráno

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku