Vím že za tohle dílo budu kritizován je to jen můj názor ...
přidáno 06.03.2016
hodnoceno 29
čteno 1139(34)
posláno 0
I když pravdu víš
lepší je nevědět
a nebo se připrav
že na tebe budou plivat jed

Ty přeci nejsi nic
všichni kolem vědí mnohem víc
tvůj názor za nic nestojí
media klidně lžou z plných plic

Před válkou utíkají
ti nebohé děti
co žijí jako vlci v kleci
a ti inženýři a doktoři ze Sýrie
je to lež tak do očí to bije

Proč měl by je přijímat stát?
ptám se každého z vás
chcete byt kulturně obohaceni
jen proto abychom pak
byli z naší země vyhoštěni

A já chci jednoznačné řešení
kvoty a celoevropské řešení to nic nezmění
Evropa se maximálně promění
v místo kde bude těžké lidské soužení

Nechci tu podvodníky a vrahy
ty co pro slávu Alláha řežou lidem hlavy
Chlapy co neudrží svoje chtíče
znásilní maminku
na kterou doma čeká její dítě

Proč pro všechny neplatí stejné zákony
oni snad nemají žádné zábrany
ale oni jsou přeci hodní jen v zoufalé životní situaci
a proto ošetřovatelka detenčního
centra leží ubodaná mrtvá na madraci

Oni využily jen situaci
ti mírumlovní imigranti
elita z nich žije a má z nich peníze
a jim za to dá provize
tak se proberte a otevřete oči
nebo to tady špatně skončí

vím že podle elit budu za rasistu
nebo ze mě udělají extrémístu
já jen se na to dívám svýma očima
a pomalu štvát mě to začíná
co dělat budete až lidem dojdou slova
a začnou sami konat
zabrikádují si domy
založí domobrany
když jsou neustále sboji vládou oklamáni?

Věřím že tak daleko to nedojde
brzy máme volby
k těmto volbám musí jít každý
nebo aspon ten kdo má rozum hrsti
nebo chcete aby nám tu vládli
stále stejní blbci?
přidáno 08.03.2016 - 17:53
Obsahově s tebou souhlasím, ale i tak by si to zasloužilo možná trochu lepšího zpracování, přeci jen to jediné, co v tom připomíná poezii, je fakt, že je to ve verších. Ale souhlasím s puerem, ten to vystihl hned v prvním komentu, ono se na tohle téma snad ani dobrou poezii napsat nedá... už jen z toho důvodu, že co hlava, to názor...
přidáno 07.03.2016 - 22:29
Nechci tady migranty, přesto jsem asi sluníčkář, protože nejsem zmrd a nechci zasranou totalitu a oplocenou zemi plnou retardů, v tomto plně souhlasím s Tomem Cortésem. Vysrat se na ostatní evropany a ještě si libovat, jak je nám tu v bílé zemi u pivka dobře? Pokud máme touhu postavit se "Sobotkovi a Merkelové", holt se musíme sebrat a ten plot postavit u bratrů v Makedonii, jinak řečeno řešit situaci tak, aby pomohla všem! Srát na náckovství, raději oplotit Evropu!
A doufám, že se za tohle ocitnu na seznamu vašich kámošů.. http://www.white-media.info/amk_watch_xenofilove.html
přidáno 07.03.2016 - 21:44
Pajalord: mám pro tebe důrazné doporučení: pokud chceš diskutovat, jdi do úvah nebo do prózy. Poezie je jako prostředek k vyjadřování myšlenek dost nevhodná.
přidáno 07.03.2016 - 21:23
pokemon: Zato ty to vytrhneš a zachráníš, sluníčkáři
přidáno 07.03.2016 - 18:17
princeznacarodejkaZ: jsem rád i za takový názor já se snažím psát o všem podlle toho jak jde nápad kolem a někdy se to povede a někdy zase ne já jen chtěl nějak vyjádřit svůj osobní názor který na tuto krizi mám a myslím že většina lidí ale možná se mýlím :)
přidáno 07.03.2016 - 17:37
Ne že by mě nezajímalo to, co se u nás děje, opominu li neklid v zemi, tohle je tok tvých myšlenek ale nikoli básnická práce, budu upřimná, kdybys na tom trochu zapracoval a text zkrátil a vše pojmul do humoru, líbilo by se to asi trochu víc. Jinak jsem toho názoru, že kdo tu u nás chce zakotvit, musí dodržovat i naše zákony a pokud máme pomáhat, tak potřebným, kteří o naši pomoc stojí a nedělají bordel všude po světě, ti co pomoc potřebují, jsou většinou zubožení válkou a ti pomoc neodmítnou, ostatní vychcánkové chtějí do Evropy z jiných důvodů. Ale co, hodnotím snahu a příště to snad bude lepší.
přidáno 07.03.2016 - 17:09
Severak: podívej já vím a čekal sem to že zde budu napadán ale já bych řekl že diskuze o této situaci a mezi lidmi je potřeba a myslím si že nevadí že je to zde na literárním serveru..já mám svůj názor někdo má názor jiný..ale myslím že všem nám jde o to abychom se měli zde v ČR co nejlépe a abychom se jednou nedejbože nebáli vycházet z domů ven :)) a to riziko tu je a neni radno nad tím zavírat oči ano zatím se sem nikdo nehrne ale stačí se podívat jak to vypadá v Německu ..:) tak dlouho přijímali migranty až hrozí kolaps celé jejich ekonomiky :)
přidáno 07.03.2016 - 17:05
pokemon: a já zkusím odpovědět,nemyslíš že to že Slovácí mají v Parlamentu krajní pravici nemá zrovna co dočinění s tím že jejich vláda situaci nezvládá lže a tak lidé hledají jinde a politické strany si za to mohou prakticky sami když se celé roky volí do parlamentu stejní idioti kteří jen hazí klacky pod nohy tak se to ve volbách odrazí..já jsem upřímně zvědav jak příští rok dopadnou volby tady v ČR já tedy osobně a i spousta lidí kolem mě budou volit SPD která je spousta lidmi označována jako kontroverzní strana..a myslím si že ve volbách mají slušnou šanci a neřekl bych že tato strana by byla pro ČR nijak nebezpečná ..jen chtějí něco změnit v těchto zaběhnutých kolejí..a ČR to jen prospěje co se zde dělá pro obyčejné lidi důchodcům se přidá 40 kč migranti dostanou miliony..Jedno etnikum tu může žít na dávkách ale máma která přijde s malým dítětem o střechu nad hlavou těžko dostane peníze ..Daně se neustále zvyšují se když je Superhrubá mzda okolo 26 000 čistá je jen 15 000 a nějaké drobné tedy 10 000kč z každé výplaty jde státu a oni nemají peníze..vše se zdražuje..a tak dále a dále a spousta nesmyslných zákonů co se týče elektronické evidence tržeb na které doplatí zejména malé podniky ..ministerstvo financí vede člověk který vede nejvydělnější firmu v ČR a proto se ani nedivím že lidé chtějí změnu jak říkám situaci na Slovensku neznám ale nedivil bych se kdyby to bylo podobné na Slovensku jim nejvíce uškodilo zavedení Eura s kterým taky nesouhlasím a je jen dalším výmyslem EU snad tě odpoved uspokojí každý máme názor jiný a já to respektuji :)
přidáno 07.03.2016 - 16:55
Pajalord: máš tohle zapotřebí?
přidáno 07.03.2016 - 11:57
kekebreke: pokus si myslis, ze krajni pravice nekam nekdy vnesla klid nebo neco vyresila, pak neni o cem diskutovat. Howgh.
přidáno 07.03.2016 - 09:45
Tolik slov pro takovou sračku.
přidáno 07.03.2016 - 08:24
No, víš, myslet si může každý co chce. A mám dojem, že úkolem literárního serveru není rozebírat a kritizovat něčí názory, ale především jeho tvorbu.
Pěkná "diskuze". Ale jestli myslíš, že se z ní dozvíš něco o svém díle, tak to dost těžko. Do puntíku souhlasím s tím, co napsal puero. Snad až na to, že podle mě dobrá politická básnička, pokud od ní nic jiného nečekám, může existovat. Ne, že bych je musel číst, ale dokážu ocenit postřeh, přehled, rozhled, břitkost, vtip i odvahu. V této "básni" ale nenacházím z výše uvedeného nic. Jediné, čím to asi má připomínat poezii jsou ty jednoduchoučké rýmy. Sorry, absolutně si nedovolím zpochybňovat právo kohokoli na vlastní názor, ale ty vyžaduješ maximální kritiku, budiž ti tedy poskytnuta. Báseň je - bez ohledu na obsah - stylisticky, gramaticky a bohatstvím slovní zásoby na úrovni prvního stupně základní školy. S poezií, dle mého, nemá nic společného. A teď mi vynadej do elitářů, namyšlenců a tak podobně. Asi to zvládnu.
přidáno 07.03.2016 - 06:51
pokemon: Pěkně napsané. Pěkná konspirace. Nekoukej se tak moc na katastrofické a jiné filmy. V současné době je tady, tedy byl relativní klid, proč napadáš lidi, kteří chtějí mít ten klid i nadále? I já se bojím o svoje děti, proto chci mít tady doma alespoň to, co mám teď. S přílivem toho, co nám řinční u hranic to určitě nebude a přizdisráči, tedy pardon, humanisti jako je Merklová, Sobotka a spol., ti nám to chtějí vzít. Proto se nelze divit, že lidi ze strachu sahají až po volbu krajní pravice, což by se v době klidu určitě nestalo. Mezináma, pokud se někdo násilím cpe řes hranice a nedá si říct, je debil a nemůže se divit, že ho picnou.
přidáno 07.03.2016 - 03:28
Pajalord: ty se rozcilujes nad necim, co sam delas. V cem ses jiny nez z ceho osocujes Corteze? Mate kazdy jiny pohled na vec, to je prece normalni (sto lidi, sto nazoru). Pises o zmanipulovanych mediich, ale ty jsou oboustranne. Bohuzel jsme dospeli do doby, kdy se nebude dat verit nikomu a nicemu. Jsem pro ochranu pred ekonomickymi uprchliky, bez radnych dokladu bych nevpustil ani ty valecne do centralni Evropy, ale humanismus, jakozto zakladni Evropsky stavebni prvek, se nesmi vytratit. Desi me, ze si v diskuzi pod clankem o strelbe a 9 mrtvych kvuli plotu nebo 25 utopenych na clunu prectu: "Dobre jim tak nebo Skoda ze tak malo." Toto je prave selhani evropskych hodnot a vzhledem k tomu, ze mam 3 deti, me vyvoj desi. Slovaci uz maji krajni pravici legitimne v parlamentu, co bude nasledovat? Nevpusti uprchliky, ok? Vyzenou cikany, ok? Pak pujdou ty tmavovlasy s hnedejma ocima, ok? Pak postizeny, ok? Pak moralni, spolecensky a intelektualni elity co nesouhlasej s rezimem, ok? Pak vsichni ostatni co nesouhlasej, ok? Nepripomina ti to zadnou historickou paralelu? Nebo se tesis az budes vyhanet s paskou na ruce prvni muslimskou rodinu, co tu zije treba 20 let? A budes se modlit, aby tvoje dite nahodou nemelo jinej nazor nez vetsinovej? Vaz si kurva svobod, ktery dnesni svet v tehle jedinecne casti zemekoule nabizi!! Muze byt uz jenom hur. Vubec ti hlava nepobira, kam se to stocit muze a kam se to stoci. A to je vic nebezpecny, nez kdejakej uprchlik.
přidáno 06.03.2016 - 18:34
Tom Cortés: nejelpší je jak si každý z vás myslí že máte nejlepší život a my se známe osobně jak můžeš vědět jaký mámr všichni život to mi hlava nebere a něco podobného jsem od tebe čekal všichni jsme banda retardů jen vy co rozum pobrali jste nejlepší ano uhodil si hřebík na hlavíčku vy se dokážete uživit jinde tak šup šup pomáhát do detenčních zařízeních těm nebohým migrantům co čekají na vaší pomoc určitě to jen ocení :))))
přidáno 06.03.2016 - 18:30
Tom Cortés: Podívej se do článku se může napsat cokoliv na jedné i duhé straně :) tak mi řekni jak tu chceš ty miliony uprchlíků uživit?
přidáno 06.03.2016 - 17:59
Těžko se diskutuje kdekoliv, kde druhá strna neustále opakuje stejné lži a stereotypní představy. Nicméně jestli si myslíš, že vzdělaní lidé čtou Novinky.cz, tak to je už vysloveně smutné.
Víš, paragrafy, úmluvy a mezinárodní dohody jsou tady právě pro to, aby až se strachem vedená masa ujme vlády, tak jsme se tu nezačali všichni vraždit jenom proto, že nám ten druhej "může jednou něco udělat", nebo nás sere.
Pro mě za mě, klidně se mezi sebou vybijte: začněte s muslimy, politiky, pak s černými, potom vemte ty "zrádce" (společenské elity, co s vámi nesouhlasí), potom vysokoškoláky, aby moc nemudrovali, potom každého, kdo má víc, nebo má lepší život... a pak si tu zemi plnou retardů oploťte, ne proto, aby nikdo nemohl k vám, ale hlavně abyste vy nemohli nikam ven.
Ti schopní se budou mít dobře někde jinde.

Zkus tohle (pozor, je to dlouhý a jsou tam souvětí!!):
http://www.lekari-bez-hranic.cz/cz/clanek/pet-informaci-ktere-zm
eni-vas-pohled-na-migranty-uprchliky


...nebo jejich další články a potom jim prosím napiš svůj rozhořčený dopis. Můžeš je buď obvinit ze "sluníčkářství" (podle všech charakteristik jsou tu Sluníčka!), ale pokud chceš těžší kalibr, tak pssst - je to neziskovka (paraziti jedni!).
přidáno 06.03.2016 - 17:40
Singularis: v tomto bych souhlasil tak napůl stačí se podívat jak to chodí v zemích třetího světa ,lidé mají naprosto jiné návyky například to že odpadky se mají dát do koše tam to prostě neznají já vím že to není jejich vinou ale jak potom chceš takové lidi začlenovat do Evropské společnosti..to že tam je normální mít dítě ve 14 a to pořád mluvím všeobecně nemluvím o Islámu kde Rodiče vybírají dceři manžela třeba o 30 let staršího..že žena může být za cizoložství ukamenována a tak dále ,tak to prosím v Muslimských státech jako je Irák,Afganistán a tak dále běžně chodí to že ženy tam nemají žádná práva a jsou pro muže jen figurkou k jejich uspokojení a musí je poslouchat na slovo a proto nevím jestli je udržitelné když se sem tito vyznavači budou tlačit po milionech viz napadaní žen v Německu jim nepřijde divné když s tím ženy nesouhlasí ..a znásilní je protože mají jinou mentalitu ..:) a největší výsměch je to když pak starosta svým občanům řekne že je nemají provokovat oni by se měli přizpůsobit naším zvykům našemu chování a tu snahu tu nevidím jak se tito lidé začlení do pracovního procesu? kdo to zaručí že tu nebudou žít na dávkách já myslím že nikdo a nejlepší sranda je když vidím ty záběry těch nebohých bídou a válkou zmrzačených lidí jak mají nejnovější mobily a jsou ověšeni náramky to mi přijde zvláštní :)
přidáno 06.03.2016 - 17:40
Pajalord: Napsal jsi to velmi dobře. Někdo k prozření potřebuje delší čas, což už ale může být pozdě. Tady ale funguje obyčejný selský rozum, takže mě překvapuje, že je tolik lidí, kteří jsou slepí. Ten kdo utíká před válkou zůstane v první bezpečné zemi, to, že pokud už sám nevezme do rukou zbraň a nebrání svoji zem, tak při útěku nechá v této zbídačené zemi svoji rodinu, tak určitě vypadá jinak, než ta majorita oháknutých mladých chlapů s iPhony. Když to vše pominu, tak jak jim můžeme pomoci, když nejsme schopni po desetiletí si poradit s cikány, kteří jsou de facto našinci, kteří mají alespoň přibližně stejnou kulturu, znají jazyk a mentálně jsou schopni obsáhnou naše evropské idee.
přidáno 06.03.2016 - 17:34
Singularis: Stanfordský experiment byl o něčem trochu jiném. Nejen drastická situace, ale především moc nad druhými udělala z obyčejných lidí v roli dozorců kruté trýznitele.
přidáno 06.03.2016 - 17:24
Napadlo mě, že uprchlíci mohou být nebezpeční, i když nejsou o nic horší lidé než mi. Vzpomeňme na Stanfordský vězeňský experiment - drastická situace dokáže přimět i docela obyčejné lidi k naprosto neuvěřitelnému chování.
přidáno 06.03.2016 - 17:17
kekebreke: To nevysvětlíš ,já se na těchto diskuzích vždy pobavím tím když se někdo začne ohánět paragrafy a tak dále že to nemá cenu vysvětlovat co jsou tito uprchlíci zač..že uprchlík je definován v paragrafech EU a jiné vysvětlení nemá a když se jich zeptáte na jejich osobní názor nejsou schopni odpovědět svým názorem ale neustále se opakují jako kolovrátek ale předvedu příklad studuji na střední škole když sem asi zhruba před půl rokem ve škole říkal že migrace znamená problém byl jsem od učitelů napadán že to není pravda že jen utíkají přeci před válkou a po půl roce už někteří učitelé říkají že migrace je obrovský problém což mě nutí k předsvědčení že po přehodnocení jim došlo že to asi problém je a že jsem mohl mít tenkrát pravdu :)) to je jen takový malý příklad :) takže myslím že někdo to zpracuje hned a někdo na to potřebuje delší čas a začne na to přicházet až v té době kdy se něco děje místo toho aby se problémům předcházelo tak se řeší až vypuknou :)
přidáno 06.03.2016 - 17:08
Já jen lehce poupravím, jedná se o Dunningův-Krugerův efekt, to jen na okraj. Před časem, kdy jsem byl v palbě odpůrců mých myšlenek, byli tady někteří (některé!!!), kteří asi již ze zoufalství se začali ohánět tituly a vším, jen aby ukázali, že musí mít navrch. Já toto nenávidím, každý máme svou hlavu, pokud nejsme diagnostikováni za totálního trotla, neměli by naše myšlenky být nikým, ač "studovaným", dehonestovány. Jak já tvrdím, inteligence se nedá nastudovat. Já osobně mám vysokoškolský diplom z ekonomie, nevím ale, proč bych se s tímto měl ohánět, když si s někým vyměňuji názor. Příjde mně to infantilní, trapné, ubohé.
přidáno 06.03.2016 - 17:01
Tom Cortés: Tome Tome :) ale já vím že máte přece jen pravdu my s nižších vrstev co nemají vysokoškolské vzdělání neuznáváme elity typu Schwanzerberg a máme rádi Zemana ..a máme svůj názor nemáme vůbec přeci právo mluvit vy víte přeci všechno nejlíp..vše tak je to píšou na Novinkách říkají v ČT tam totiž musí být pravda ale těší mě zjištění že takových lidí je čím dál méně a už se těším na volby 2017 :) nejlepší je ,že menšina chce vždy rozhodovat za většinu to už tu jednou bylo protože vím ,že stejné názory jako mám já a kebrekeke má většina obyvatel v ČR a příští volby nám to krásně ukážou :))))
přidáno 06.03.2016 - 16:42
kekebreke: Má to jméno: Danning-Krüger efekt. Výsledkem je mimo jiné i přesvědčení, že ti titulovaní jsou idioti, nebo jako výše, že všichni jsou ovce, co nevidí pravdu, zatímco subjekt "prozřel".
přidáno 06.03.2016 - 16:16
kekebreke: neboj se mám to už v nadpisu a i přímo básni napsáno že budu nejspíše označen za rasistu nebo extrémistu to je totiž taková moda..když se něco nelíbí ale já nechci mlčet vím že timto nic moc nezměním ale je třeba na to poukazovat ale co tak sleduji v okolí tak lidi co před rokem tlachali jak migrantům křivdíme a jsme na ně zlí pomalu otáčí názor :)) no co už tak uvidíme jaký ohlas to bude mít zde :)
přidáno 06.03.2016 - 15:21
Docela odvážné veršování. Když jsem si to dovolil asi před půl rokem tady já, tak hromada inteligentních, titulovaných, arabsky znalých, mě tady kamenovalo a byl jsem ten největší vyvrhel. Tak bacha, abys taky tak nedopadl, protože slepých idiotů, čti sluníčkářů, je tady hodně.
přidáno 06.03.2016 - 11:21
puero: zrovna Krylova Demokracie je genialni, to rozcarovani z polistopadoveho vyvoje z toho cisi. I jeho predlistopadovky. Nicmene tuto holomajznu nelze s Krylem srovnavat. Predchozi dve neangazovane basne byly podstatne lepsi, toto je zas hruza. A to nebero obsah, jen formu...
přidáno 06.03.2016 - 10:57
Jedno by se měli naučit všichni básníci na světě: politika zabíjí dobrou poezii. Neexistuje na světě angažovaná básnička, která by byla dobrá. Jestli chce někdo psát verše o politice, tak je rozhodnut psát špatně. Nikdy to nikdo neuměl. Ani Bezruč, ani Heine, ani Kryl, dokonce ani Nohavica neumí napsat dobrou politickou básničku, tohle prostě nejde. Tak proč se o to pořád někdo pokouší?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
EVROPA V KRIZI : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Mě to baví
Předchozí dílo autora : Noční můra z Elm Street

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku