...
přidáno 15.02.2016
hodnoceno 7
čteno 777(15)
posláno 0
Planeta oněměla. Poslední dva obyvatelé Blaagh a Sophre, kteří zůstali, aby dohlíželi na přesídlení, nastoupili do korábu, aktivovali řídicí systémy a spustili sekvenci hibernačního procesu. Vnitřek lodi se zaplnil výživnou substancí, jež obklopila všechny články jejich těl.
Toto měkké a sladké prostředí se už postará, aby jim v umělém spánku neubývaly síly. Ani nestihli pomyslet na setkání na cílové planetě a byli v limbu. Systémy pracovaly a loď plula temnou hmotou vesmíru dlouho a dlouho a dlouho.
Bzík, bzík, bzík - Blaagh a Sophre se ještě zdaleka neměli probudit. Leč stalo se. Nedobrovolně se protahovali ve výživné substanci a každý kroužek jejich těl sondoval informační vibrace lodního systému. Něco se nepovedlo, navigace je zavedla do úplně jiné galaxie. Neměli tu být. Alespoň že detekovali v blízkosti použitelnou planetu pro přistání. Napojili se na řídicí vibrace lodi a vlétli do atmosféry. Sice průlet na přistání narušil tvrdost pláště jejich korábu, nicméně přežili. Zaznamenali vhodný terén pro dosednutí lodi, jakýsi bílý mírně oblý hladký útvar, snad náhorní plošina. Soustředili všechny své vibrace na řízení a přistáli.
Čidlo na špici lodi se rozhlédlo. Vtom Blaagh i Sophre zkameněli hrůzou. Jakási obří organická bytost sevřela celou loď v chapadle a zvedla vzhůru. Sophre ještě stihl vyslat nouzovou vibraci. Pak už nevěděli nic. Loď se rozlomila a jejich těla cosi přeřízlo vedví.

Teda ta hruška byla dnes nějaká červivá.
přidáno 21.02.2016 - 14:14
V průběhu čtení mě to trochu nudilo, ale konec mě pobavil a překvapil. Pointa mi připadá docela dost skrytá, trochu napovídají ty kroužky těl, ale mně to došlo až na konci.
přidáno 20.02.2016 - 17:09
Dík za návštěvu, snad to dílko trochu pobavilo.
přidáno 20.02.2016 - 08:30
Hrušky jsou občas dobré, ale často je mít nemusím.
přidáno 18.02.2016 - 08:50
Mamka: Jsem ráda, že to pobavilo. Dík za zastávku.
přidáno 17.02.2016 - 12:10
Pěkné, pobavila jsem se.
přidáno 15.02.2016 - 22:12
Nikytu: A já myslela, že pointa z toho dost kouká. ;-)
přidáno 15.02.2016 - 21:39
Tak takové rozuzlení děje jsem nečekala. Dobrá blbůstka. :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Máte rádi hrušky? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nevinný banán
Předchozí dílo autora : Vizualizace

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku