přidáno 14.02.2016
hodnoceno 7
čteno 764(17)
posláno 0
Krveprolití, běsnění zločiny krádeže
Bojíš se vystrčit nos byť jen za dveře.
Nemoci, faleš, války a vraždy
Bude to trvat jen dlouho a nebo navždy?

Sedíme doma a koukáme jak ostatní trpí
Ta fůra myšlenek mě neskutečně drtí
Podívej, přemýšlej kam ten svět spěje
Všude jen násilí až se mi srdce chvěje.

Matně ledaskomu plamenem oči hoří
Tito lidé jsou buď neskutečně ubozí a nebo psychicky choří.
My neděláme kroky vpřed, ba naopak snažíme se couvat zpět
Nejdříve strašně ochotní a ohleduplní
A z krásného slibu nám zbydou jen slzy co se nám v koutku oka vlní.
přidáno 15.02.2016 - 13:16
Ano nic se nemá přehánět .. popustim uzdu fantazii a nechám se unášet svými vlastními výmysly :)
přidáno 15.02.2016 - 09:05
Pesimista vidí v tunelu tmu.
Optimista vidí na konci tunelu světlo.
Realista vidí světla vlaku.
A strojvůdce vidí tři debily na kolejích.
přidáno 15.02.2016 - 08:49
Tak to bude zajímavý vývoj, ironie je sympatická věc, dodá básničkám šťávu a vyprofiluje autora jako básníka s ostrovtipem. Jen to nesmíš přehnat.
přidáno 15.02.2016 - 08:44
Děkuji za kritiku moc si toho vážím protože takto kvalitní a podnětné rady mi zatím nikdo nesdelil .. do budoucna se chci připoutat k ironické až těžce sarkasticke tvorbě :)
přidáno 15.02.2016 - 08:38
Mnó, kvalitní věcička. Název lákal a hned první slovo mě rozesmálo. Sice nesnáším v názvech smajlíky, to je v poezii těžký zločin, ale aspoň to je vtipný název. Vzhledem k obsahu. Taky jsem háklivý na ono tolik oblíbené slovo ,,drtí". Že něco někoho drtí, to je ale blbost a hodně se užívá ve spojení s tíživými pocity, psychologický tlak drtící cosi. Já si nicméně vždycky vybavím lis na papír a v něm zmačkaného Hrabalovského hrdinu. To je drcení.

Je fajn že píšeš o trochu hlubokomyslnějších tématech a že je vnímáš jakoby s nadhledem, neortodoxně, to je sympatické, svědčí to o tvé básnické reflexi, o tom, jak vnímáš život kolem sebe, že se dovedeš odpoutat od zavedených stereotypů. A jako snad každý psanec, až na výjimky, začínáš u školních rýmů. Mnohdy úsměvných - hoří-choří. Vtipné. Máš hodně co zlepšovat. Pravopis, čárky ve větách, koncepci, rytmiku, ale jako začátek na ,,zhýčkaných PSANCÍCH.CZ" je to velmi slušné. Vypiluje se z tebe kvalitní autorka. Povolíš uzdu svým experimentátorským choutkám a vzejde z tebe osobitá básnířka. Zatím jsi hóódně v zajetí zastaralých představ o tom co je moderní poezie.

Ó, jak ti závidím.
přidáno 14.02.2016 - 23:25
Děkuji za milé přivítání :)
přidáno 14.02.2016 - 23:24
Jo, vítej u nás.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pro "optimisty" :) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Myšlenková

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Diog [4]
» řekli o sobě
pocitová řekla o Adrianne Nesser :
strasne stylova slecna...sama sebou jak to nejvic jde...co sem te stihla poznat/nepoznat tak si dobrej clovek. uprimnost vzdycky na prednich mistech. dik ze tu jsi...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku