myslím si že k tomu není co dodávat..:) snad jen že to je můj názor a nikomu ho nevnucuji :)
přidáno 18.11.2015
hodnoceno 7
čteno 761(19)
posláno 0
Co média řeknou to je prý svatý
ty si to myslíš taky?
Já bych řekl že všeobecná úroven klesá
težký čas nás čeká

Proč je každý snadno zmanipulovatelný
a sám sobě není si věrný
proč lidi neříkají to co si myslí
a papouškují jen nesmysly

Pamatuješ si jaké to bylo v minulém čase
za urážku systému seděl si v base
někdo ti opět na záda šlape
musíš mlčet a neříkat že je něco špatně

Někteří jdou v řadě jako stádo ovcí
divný pocit i tebe se zmocní
že mizí vše co si měl rád
nezkoušej si sám sobě lhát

neříkej že vše je v pořádku
mluvíš jak kdybys vyprávěl pohádku
začíná mi to tu připadat jako absurdistán
a sem rád že si to nemyslím sám.

Doufám jen ,že moc neprovokuji
mnoho sil mě to stojí
omlouvám se že se dívám do budoucnosti
ale sil mám ještě dosti

Hrdě já budu vždy stát
a za to co mám rád budu se prát
přidáno 19.11.2015 - 09:13
Dobře míněná rada™: Příště zkus názory balit třeba do úvah, nebo do povídek. Básně jsou všeobecně velice blbá forma na uschování myšlenek, tím spíše, jde-li o politiku.
přidáno 19.11.2015 - 08:26
Já tyhle proklamace moc nemusím. Navíc jim většinou ani moc nevěřím. Mám pocit, že jde obyčejně jen o pózu. Ale nerad bych ti křivdil. Jak konkrétně bojuješ?
Přečetl jsem si tvých dílek víc a zjistil jsem, že, ať už jsou o čemkoli, vypadají všechna zhruba stejně. Občas dost nečeské a krkolomné konstrukce a rýmování ve stylu říkanek za základky, případně velevtipných veršovánek na různých přáníčkách. Co takhle zkusit to bez rýmů? Možná by to znělo méně násilně a o dost svobodněji. Popřemýšlej o tom. Ale nejdůležitější je samozřejmě, jak to cítíš ty :-)
přidáno 18.11.2015 - 22:23
S obsahem nemám problém, s formou jo. Na rovinu říkám, že se mi ten tvůj styl nelíbí. Ale co se mi líbí je, že píšeš pořád dál, na negativní komentáře nehledě.
přidáno 18.11.2015 - 18:05
Tom Cortés: za kritiku děkuji,a četl si i některé mé jiné nepíši jen tady takové ale tobě vždy tohle padne do oka :) o víkendu sem tu dával věci hodně o citech a tak :) já prostě nejsem typ člověka co by mlčel a baví mě se vyjadřovat ke společenským tématům :)
přidáno 18.11.2015 - 17:59
Ale abych to vzal čistě řemeslně: Děs, běs. Ve dvaceti letech tvořit tak otřesný skladby slov a nesmyslný inverze jako "težký čas nás čeká", to je opravdu na pováženou.
Jazyková úroveň otřesná. Poezie je především práce s jazykem. Má ho vytěžovat, obohacovat. Tohle je práce s jazykem základní školy. Nemluvě o tom, že co věta to překlep.
Rýmy? Převažují asonance (svatý-taky, ovcí-zmocní), klišé (myslí-nesmysly), rýmování sloves v infinitivech (přát-brát).
Rytmus? Ten pravděpodobně buď neslyšíš, nebo nechápeš, protože tam jednak není, a potom to občas tak drhne, že nevěřím, že to po sobě čteš.
Mohl bys zkusit kontaktovat Ortel, jestli neshánějí textaře. Ta úroveň je velmi podobná a obsahově si sednete.

Ohledně tvýho komentáře. Buď teď lžeš, nebo neumíš počítat. 5-10 000 lidí opravdu na protestu nebylo. Nebyl tam ani jeden tisíc. Obviňovat média z manipulací na základě vlastní neznalosti a postoje je opravdu dost laciný.
Poklidně k úřadu vlády došel. Jelikož nebyl ohlášený, policie je vyzvala aby se rozešli. Po opakované výzvě byly rozehnáni, načež policie zadržela odhadem 30 lidí a u cca 20 našla nože, obušky a další zbraně. Tolik k té tvé poklidnosti ty vlastní názore.
Jak to vím? Protože lidi, kteří pracují v médiích jako fotografové a reportéři jsou někdy i moji známí.
O tom, že se najdou idioti, kteří na Dne boje za svobodu a demokracii pořádají pochody proti myšlenkám demokracie, radši ani nemluvím.
přidáno 18.11.2015 - 17:58
Tom Cortés: podívej říkám to jako svůj názor a vycházím z jednoduchého faktu včera se v Praze konal protivládní pochod kterého se zůčastnilo něco kolem 5-10 tisíc lidí a ČT o tom ani neinformovala a o protestu řekla že se ho zůčastnilo 500 lidí a byl plný skoro plný Václavák nepřipomíná vám to něco sice sem dobu komunismu nezažil..ale přijde mi zvláští že veřejnoprávní televize zatajuje informace a těžkoděnci rozhání dav který chtěl jít poklidně k úřadu vlády :)
přidáno 18.11.2015 - 17:49
Ty si s tímhle prostě nedáš říct.
Kde není rady, tam není pomoci. Každopádně, jak se můžeš se svým projevem pasovat do role někoho, kdo "prozřel", to mě asi nepřestane zarážet. Naštěstí na to existuje poměrně široká řada studií. Ta nejznámější to popisuje jako "Danning-Krüger effect".

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Absurdistán : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : závislá
Předchozí dílo autora : Lásko nesmutni

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku