Ahoj, dnes som si pripravila trochu zamilovanú poviedku. Mimochodom, zvykajte si že budem písať poviedky zo školského života.
přidáno 05.11.2015
hodnoceno 1
čteno 824(14)
posláno 0
Raz som sa opýtala svojej triednej na to, ako dlho tu už je telocvikárka Ropuchová. Odpovedala že, asi tak 45 rokov. Aha. Nemyslite si, že na našej škole je len telocvikárka. Nie, máme tu aj telocvikára. Prezývame ho Italiano per bambini. Skrátene Italiano., Stále, stále aj na pohovory s rodičmi žiakov chodí v teplákovej súprave. A nie v hociakej. S logom talianskej futbalovej reprezentácie. Ked mi raz bolo súrne počas hodiny telesnej na WC, išla som hľadať do jeho kabinetu nejaký ten toaleťák. Komplet celý kabinet bol polepený plagátmi s tými talianskymi futbalistami. Je ako POSADNUTY. Jedného dňa sme išli do šatne prezliecť sa na telesnú.
"Počula som že Ropuchová išla do dôchodku,"len tak mimochodom moja BFF Klára Reimanová, prezývaná Kaja.
"Ona? Ved je buchnutá do Italiana," odvetila som prekvapene.
" A kašle na to že je medzi nimi asi 20 ročný vekový rozdiel!" pohoršene povedala moja druhá BFF Lucia Reťazová, čiže Lula (na
na tejto stránke je pod menom Lucy)
" A ona je tá staršia," zasmiala som sa. "Ale fakt, Ropuchová je vydatá, ale Italiano per bambini je slobodný a bezdetný. Chudák," posmutnela som. Zrazu sa zo šatne ozvalo zapískanie. To znamenalo: Zdvihnite tie svoje lenivé zadky, a švihnite si , inak vás trest neminie!!! Aspoň tak to bolo v podaní starej Ropuchovej. Ked som však vyšla zo šatne, uvidela som vemi peknú (a hlavne chudú, oproti Starej telocvikárke)ženu, asi tak tridsiatničku. Ked vyšiel zo svojho kabinetu vyvalil na ňu oči , že až...
" Dobrý deň, som Claudia Pelerínová a pokojne mi tykajte," povedala nám deťom. Potom sa obrátila na telocvikára:" Oh, dobrý deň som Claudia. Dúfam, že si budeme rozumieť," povedala a ešte žiarivejšie sa usmiala. Nevedela som že sa dá tak žiarivo usmiať.
Odvtedy spolu chodia. Spoločne sa ruka v ruke kimácajú školou a na obede sedia spolu. A tak si náš starý telocvikár našiel lásku.
(happy)End
By Leluš
přidáno 11.11.2015 - 18:24
super

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zamilovaný telocvikár : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zázračné puto č.1
Předchozí dílo autora : Diabolská hodina hudobnej

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o pocitová :
slecna pocitova. :) jedna mejch oblibenejch basnirek. hlavne pro tu poezii zivota, o ktery pisee. proste clovek moji dimenze. FREEDOM peAce LOVE
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku