Túto poviedku rozdelím na tri časti a možno aj viac.
přidáno 24.11.2015
hodnoceno 1
čteno 1066(6)
posláno 0
Samoa rada chodila do prírody. Milovala vdychovať tú nádhernú vôňu stromov. V Macedónsku mali krásnu prírodu. V jej rodnom meste bolo zvykom, že keď sa narodí dieťa, zasadia semeno stromu na miesto ktoré vyberú rodičia. Stromy sa určovali podľa znamenia dieťaťa. Samoa bola Lev, tam nezvyčajné znamenie. Odkedy sa v to znamenie narodil známy podpaľač, každý sa Levom vyhýbal. Podľa znamenia mala teda Samoa dostať brezu. Áno. Brezu. V Macedónsku. Strom ktorému dala Samoa meno Čiki rástol s ňou. Všetky nešťastia Samou obchádzali veľkou okľukou. Teda pokiaľ sa Čiki nič nestalo. Raz jej však niekto odpílil konár. A vtedy Samoa vážne ochorela. Dostala chrípku. Nikto nevedel či to bolo spojené s Čiki. Ale Samoa sa vyliečila a Čiki začal pomaly dorastať konár. Odvtedy prešlo 8 rokov. Samoa rástla ako z vody. No stromy jej rodičov sa nemali až tak dobre. Strom jej matky Dili sa volal Erinia a bola to jelša. Rástol tesne vedľa buka Ramóna, stroma Samoinho otca Jacquesa. V istú noc išiel Rodrigo Piccard, v svojom starom Renaulte po malej ceste pri lese. Na tom by nebolo nič zlé, Kebyže Rodrigo nieje opitý. Pozrel sa na hodinky . Bola presne polnoc. Rodrigo nevedel odtrhnúť oči od hodiniek, pomaly už zaspával...Ale šmykla sa mu ruka po nekvalitnom poťahu volantu. Vrazil do Erinie a Ramóna. Stromy boly napoli rozpolené, skoro dokonale. V tú istú chvíľu dostali Dila a Jacques infarkt. Doktor povedal, že boli na mieste mŕtvy. To už asi nebola náhoda.
.........pokračovanie nabudúce.
by Leluš
přidáno 05.03.2024 - 19:18
Tenhle závěr jsem vážně nečekala, těším se na pokračování.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zázračné puto č.1 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Myš a Holub
Předchozí dílo autora : Zamilovaný telocvikár

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku