přidáno 07.07.2015
hodnoceno 7
čteno 1502(12)
posláno 0


Uprostřed noci mě vzbudí podezřelé pocity. Aha. Je to tady!

První pokus

Jemně šťouchnu do svého drahého, který právě za šíleného řevu motorových pil, kácí les plný statných stromů. Ozve se něco jako „chrocht“ a já se na pár sekund ocitám na osamělé prasečí farmě. Drahý se otočí na druhou stranu a směle pokračuje v kácení.

Plna sebevědomí počínající druhorodičky, ho milostivě nechám ještě chvíli dřít v lese a jdu si hodit prádlo do pračky. Následně si, za hlasitého klení, pokouším oholit nohy, abych náhodou místo na porodním sále neskončila ve veterinární ambulanci, která je opodál. No, to víte, dědit jisté znaky po tatínkovi, to taky není zrovna výhra, kterou se chcete chlubit. Naštěstí já zdědila jen orangutaní nohy, segra prsa. Takže dobrý.

Cítím, že porod postupuje a tak, když mám vše hotové, pokusím se drahého znovu přivést k životu, abychom konečně vyrazili do porodnice.

Pokus číslo dva

„Budeme rodit taťko.“ Zašeptám.

Povzbuzen naší první rodící zkušeností mi v polospánku odpoví. „Jo, jo, jasně.. žádnej spěch, do rána to vydrží.“ Musím se pousmát. Což o to, já bych i posečkala, ale XYpsilonkovi se zrovna moc vyčkávat nechce. Je nad ránem a tak jdu raději vzbudit ABéčko, které má už ve svých šesti letech pro to, co se právě děje, mnohem větší pochopení, než tatínek a s radostí vylézá z postele a chystá se do školky.

Pokus číslo tři


„Vypadni z tý postele, už to nevydržím!“ Svá slova podpořím hrníčkem plným ledový vody, kterou mu nemilosrdně chrstnu do tváře.

...

Jedeme!

Celou cestu v autě se snažím o jediné. Aby Xypsilonek nevypadl za jízdy na podlahu našeho auta, které se šine do porodnice rychlostí závodního šneka. Nevím proč se právě tuhle středu všichni rozhodli, že vyvenčí svý veterány.

V porodnici nemají nic jinýho na práci, než mě buzerovat rozcvičkou na velkým míči. Nejraději bych do toho kopla, ale tak jo. Oni vědí, co dělají. Po hodině enyky benyky kliky bé, se sotva doplazím na porodní stůl a už se na celej svět rozkřikuje XYpsilonek. Tak trošku ignoruji poznámku porodníka, který se mě ptá, zda nejsem fanynkou Harryho Pottera. Pointa mi dochází ve chvíli, kdy mi přijdou ukázat toho mýho ušatýho skřítečka. Je jedinečnej, nádhernej. Jako z pohádky.. o Harrym Potterovi.

přidáno 08.07.2015 - 20:39
Amelie M.: Aplikuju kočku :-)
přidáno 08.07.2015 - 20:35
Zamila: pak jedině vyměnit nebo zabít :))
přidáno 08.07.2015 - 20:27
Amelie M.: No, díky za radu ;-) Achjo :-D
přidáno 08.07.2015 - 20:24
Zamila: když usne v obýváku u tv, tak ho nevzbudím :)) díky
přidáno 08.07.2015 - 18:10
Chi :-) Dobrý, no :-) Ach, ti chlapi ... A propos co děláš proti chrápání ? ;-)
přidáno 07.07.2015 - 22:23
mannaz: neměl k tomu daleko :)) díky
přidáno 07.07.2015 - 21:58
:-D Krásný. Hlavně, když XY nebyl vyklopen na podlahu automobilu :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jak jsme rodili podruhé : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vzpomínky na Hippokratův ostrov
Předchozí dílo autora : Čaj

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
štiler
» narozeniny
Katies [16], Wyrez [15], snehurka [14], cik [11], Dali [11], kdyztocitim [10], Dickens [7], [5], lucidsubstance [3], NeuroSoul [1]
» řekli o sobě
BorůvkaB řekla o Meluzina :
Moc jí v poslední době vděčím za novou vervu, se kterou píši své básně :) Moc si cením jejích komentářů a názorů, se kterými většinou i souhlasím :) A ani její díla jí nemohu vytýkat- protože ta také stojí za velké uznání :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku