(Prostě opravovali koryto, tak vypustili skoro celou řeku. Inspirace je úplně prostá, jen dlouho zrála.)
přidáno 18.06.2015
hodnoceno 5
čteno 916(15)
posláno 0
Vypuštěná řeka
čeká na člověka
který její břehy
opraví.

Špinavé od bláta
ruce plné něhy
kámen na kameny
postaví.
přidáno 07.07.2015 - 00:39
Zamila: v tom nevidíš tu zednickou rafinovanost? :-)
přidáno 06.07.2015 - 23:46
Je to pěkný a má to fajn nápad (inspiraci), leč dalo by se to zakončit i poetičtěji než "opraví - postaví". Když už to jinak působí tak zpěvně ... Tak zase abychom tak z tak fajn nápadu nedělali zbytečně dětskou říkanku ... ;-)
přidáno 19.06.2015 - 14:17
Megynka: zajímavé, že ses celkem trefila do nálady, kterou jsem tomu chtěl dát. :-)

Primární zdroj inspirace je opravdu vypuštěná řeka i s tou smradlavou vodou na dně. :-) Ale pak...
přidáno 19.06.2015 - 13:50
Zajímavá myšlenka. A je úžasné, jak člověku začíná při čtení takových veršů pracovat fantazie. Napřed jsem si představila vypuštěnou řeku a následně už břehy měnící se v ženské ruce toužící po kousku něhy ...
přidáno 18.06.2015 - 19:27
Na této básni je pro mě nejzajímavější ta situace. Dodám, že to nemusí platit jen o řece, ale i o přehradě, až na to, že v přehradě se obvykle nestaví nic kamenného, ale spíš je třeba vybagrovat ze dna nános.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vypuštěná řeka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vedro (protestsong)
Předchozí dílo autora : Věk samoty

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku