Menší pokus. Psáno ve 2 lidech.
přidáno 17.05.2015
hodnoceno 4
čteno 2077(19)
posláno 0
ONA: Jsem nervozní, dneska bych měla jít na rande. Co to proboha je. Od posledně uběhlo už několik let. Neznám to, co si mam vzit na sebe. Záleží na tom? Stejně to je nějakej úchyl. Kdyby nebyl, co by dělal na takové seznamce? Co tam vlastně dělám já? Ach jo..černý šaty, klasika, culík prdim na to. Stejně se neukáže.

ON: Nechápu proč to dělám, kdyby mě do toho neukecali, nikdy se tam neregistruju. Na druhou stranu, na fotkách vypadala roztomile. Pokud byli opravdu její. Ještě kolínskou. Sám nevím jestli se těším nebo mě to štve. Beru si klíče a zamykám. Radši dorazím o chvilku dřív, třeba je dochvilná.

ONA: Nesnášim tohle čekání. Dát si sraz na metru, taky geniální nápad. Milion východů, milion schodů, ani nevim jestli ho vlastně poznam. Tohle nemá cenu. Vždyť je to tak trapný. V kapse na šatech si pohrávám s nožíkem. Dal mi ho tatínek, prý je tady nebezpečno. Co já vím. Už jsem si na něj zvykla. Nikdy jsem ho nepoužila.

ON: Pro jistotu mám fotku, pokud nepozná ona mě, já jí určitě. Prohlížím si jí přibližně každou půl minutu a snažím se si zapamotavat důležité části její tváře. Co bude mít asi na sobě. Když budu mít štěstí bude mít rozpuštěné vlasy. Ona už je tady ?! Jsem tu o pět minut dřív. Seber se! Jdeme na to. Obejdu jí aby mě viděla přicházet a nepolekala se. "Ahoj, nečekáš dlouho?". Povedlo se mi se představit a myslím, že ani nevypadám nervózně. Snad nebude blbá.

ONA: Já to vzdávám, stejně se mi nelíbil. Jen byl jediný, který po mě nechtěl sex na prvním rande a nahé fotky z koupelny. Proč vlastně..procitám z myšlenek. Stojí předemnou. Košile, jeansy, nějakej hoper nebo co? "Ahoj, vůbec ne, teď jsem přišla" odpovídám s úsměvem typu :dneska to na dlouho nebude.

ON: Vypadá mile, ale ten úsměv byl zvláštní. Nevím co si mám myslet Nabídnu jí že vyrazíme. Mírně se usměje a kývne. Je nervózní? Uklidni se, bude to fajn. Venku na nás čeká taxi co jsem objednal když sem přijel do stanice. Autem semnou nikam jet nechtěla. Nedivím se. Byla blbost to vůbec nabízet. Je to nejdražší taxi ve městě, doufám že to tomu bude odpovídat. Po cestě se jí ptám jaký měla den a zarputile přemýšlím nad něčím co trochu rozproudí konverzaci

ONA: Hopík mě vyvádí z metra, snaží se. prý má připravený taxík. Nejezdím taxíkem, nikdy. Nesnáším to. Další z věcí, které mi můj tatínek vštěpoval. Toho kluka neznám, ale nebojím se, je to divný. Nějaký pocit bezpečí nebo co. Nevadí. Snaží se rozproudit řeč, je v celku milý. Říká se, že člověk během prvních vteřin pozná, jestli ten druhý je pro něj přitažlivý nebo ne. Tak strašně mě tlačí boty. Jsem zvědavá kam mě vezme.

ON: Už se blížíme. Do poslední chvíle jí nechci říct kam jedeme aby byla překvapená. Zdá se že se mě nebojí a tak mám pocit že si to mohu dovolit. Její roztomilé vyptávání trochu zmenšilo opar nervozity. Bože snad se jí to bude líbit. Říkala že má ráda Francii. Tyhle rande jsou střela na slepo ale přesto sem si dal záležet. Zahradní restaurace s Francouzským jídlem. Škoda že sem si ji nestihl prohlédnout ale fotky vypadali dobře. Přijedeme na místo. Pohotově vyběhnu z auta abych jí stihl otevřít dveře a pomoct ven. "Jsme na místě" řeknu s mírným úsměvem a nenápadně hledám v očích jestli je unesena nebo znechucena. Dneska už člověk neví jestli mají holky rády romantiku.

ONA: Taxi zpomaluje, veze mě do části města, kde jsem ještě nebyla. Nestihla jsem to tu za půl roku moc projít. Nebylo kdy. Zvědavě pokukuju kolem a snažím se vypadat neutrálně. Jsem žena, nikdy přece nesmím dát najevo muži jak se cítím, ne hned, ne teď. Hopík se snaží, otevírá mi dveře od auta, to jsem snad nikdy nezažila. Má bod. Malý, bezvýznamný, ale má. Ty blbý boty, asi mi upadne noha. Sakra. Usměju se na něj, líbí se mi tu, restaurace, Francouzská nebo co? Ach ten můj příspěvek na seznamce, jak miluju Francii. Asi to nepochopil. Nemůžu se neubránit lehkému chichotání.

ON: Jako vždy mi její reakce vůbec nic neřekla. Teda, nevypadá to, že by se jí to nelíbilo ale stejně mi na tom úsměvu něco nesedí. Přestávám být nervózní a začínám se soustředit na ni. Po té co vstoupíme jí nabídnu rámě a jdeme k recepci. "Mám rezervovaný stůl pro 2". Odsunu jí židli aby si mohla lépe sednout. To je ono, buď všímavej, musíš zůstat pozornej. Náš stůl je na hezkém místě. Není to nejlepší stůl v restauraci ale měl svoje kouzlo. Prohlíží si restauraci. Pořád se tak divně usmívá. Konečně mam chvilku si prohlídnout já jí. K mému překvapení si na rande opravdu vzala culík. Asi v tom neviděla kdo ví jakou naději. To celkem chápu. Na konec vypadá v tom roztomile ale ne hloupě. Jak těká očima po restauraci a usmívá se, začíná mi to docházet. Vždycky musím něco zvorat, jinak by mě to asi nebavilo! Možná to byl omyl ale to nic nemění na to že mi restaurace připadá hezká. Nakonec to asi nebyla špatná volba. Černé šaty. Jsou vkusné, líbí se mi. Působí dojmem nenucené elegance ale zároveň dávají najevo jistou nedostupnost. Eště že tak. Ostatní ženksý na seznamkách sou buď kurvy nebo chlapy. Zdá se že sem měl štěstí, teď to neskopat.

ONA: Usadili nás u prťavého stolku, pomalu někde na pánských záchodech. Nějak mi to nevadí. Atmosféra restaurace je fakt zvláštní, prohlížím si výmalbu a dělám, že nevidím jak si mě prohlíží. Lichotí mi to. Pohlédnu přímo na něj, zmateně zatěká očima a nevinně se usměje. Teď si prohlíží malby on a já můžu koukat na něj. Je oholený, vyžehlená košile, je celý takový, takový načančaný. Zajímalo by mě, jak často tohle dělá. Má to necvičené? Hezky se ohákne, natáhne holku do restaurace, co pak? Pomalu se mi otvírá nožík v kapse. Bože, musim krotit tu náturu, co do mě táta vštěpoval. Nejsem normální. První rande po takové době, a já už po třetí myslím na tátu. Konečně přichází číšník. Toto téma si zakazuji. Užívej si, dyť je to fajn chlapík. Jenom se proboha nesmíš opít.

ON: Číšník nám donesl jídelní lístky. Představil se a oznámil, že se co nevidět vrátí a optá se co si budeme přát k pití. Až teď sem si uvědomil jakou past sem si na sebe ušil. Je to Francouzská restaurace! Většina v nabídce pití je víno a o tom já vim kuloví! nemluvě o tom že jak letmo prolítnul jídelak tak většinu jídel ani nepřečtu. Mám si nechat něco doporučit? nebude to trapný? Nic jinýho mi nezbývá. Všimla si že sem v rozpacích a zase má na tváři ten úsměv. Je vidět jak jí moje rozpaky baví! "Navrhuji dát si víno, když už jsme tady. Prý tu dělají skvělé rybí speciality ke kterým se víno krásně hodí." Bože co to plácám. Číšník se už blíží. Pokud se v tom taky nevyzná, možná nejsem tak ztracenej.

ONA: Sakra, co mám jako dělat s tímhle jídelním lístkem? Netuším ani co je to za názvy vín, vždyť mě stačí obyčejný Sylván. Ach jo. Po očku sleduji Hopíka, je nervózní! Jasně, letmo se na něj usměji, ale nedám znát, že netuším, jestli si za předkrm nevyžádám vodu na ruce. Ach jo. Číšník se přiblížil a s Hopíkem jsme na sebe zoufale koukli. " Omlouvám se, ale moc se v lístku nevyznám, mohl by jste mi něco doporučit?" hrnu ze sebe rychle, ať to trapno mám co nejdřív za sebou.

ON: Nechala si poradit. Záchrana. Oba se na sebe podívám a víme co se děje. Číšník nám cosi doporučil, samozřejmě z nejtěžších čísel. Když se číšník vzdálil abychom si vybrali jídlo, šel se s pravdou ven. S úlevou se na ní usměju a poděkuju za záchranu. Zdá se že to chápe. Zdá se jakoby ten společně prožitý trapas rozvázal naše jazyky. Během večeře nechávám mluvit spíš jí. Opatrně zjišťuji co má ráda a co jí baví. Čas příjemně utíkal a za chvilku byl čas jít. "Je hezká noc, co se domu projít ?"

ONA: Je mi fain. Hopík se směje i když vyprávím nejdivnější historky z mého života. Dopíjím několikátou skleničku. Trošku jsem asi opilá, přemýšlím na tím, jak tohle skončí, vyzouvám si ty děsné boty a omylem zavadím o Hopíkovo nohu, probleskne mi hlavou, jak se vlastně cítím sexy. Ve filmech to funguje. Popojíždím nohou na jeho lýtku. Jeho nervózní úsměv stojí za to. Ptá se mě, jestli se chci domů projít. Zapaluju si cigaretu a kývnu. "Ještě chviličku."

ON: Ten dotyk nohy mi projel celým tělem. Má krásný nohy, to se musí nechat. Asi už bude trošku připitá, to víno do sebe obrací jak limonádu. Doleju jí skleničku a zakoukám se jí při tom do očí. Ten svůdnej pohled by nechal roztát i kýbl ledu. Na poslední chvíli se vrátím k vínu a přestanu dolejvat. Podávám jí skleničku tak aby se mě musela dotknout. Naschvál ten dotyk protáhne. Hlavu mám už taky trochu plnější a občas jí sjedu pohledem na výstřih. Má nádherný prsa, nejde se nepodívat. Začínám jí chtít čím dál víc. Když dopije, odejde na toaletu, já mezitím zaplatím a můžeme vyrazit.

ONA: Musím to rozchodit, jsem tak nadržená. Nevím jestli to dělá to víno, Hopík, nebo prostě ženskej chtíč. Odcházím na záchod, nepotřebuju, musím se tam uklidnit. Koukám na sebe do zrcadla, culíky už nejsou na svém původním místě, sundám si gumičku a nechávám si spadnout vlasy na ramena. Jo, to je lepší. Navoním se, domaluju linku a jdu ven. Čeká už na mě u dveří, evidentně zaplatil. Je to gentleman, vycházím k němu pravou nohou a cítím mírné zaškubání v podbříšku. Jsem vzrušená. Co má Hopík v plánu? Jsem slušná holka, nebudu s ním nic dělat. Nikdy, další tátovo zásada.. Další vzpomínka na tátu. Radši ne. Nabízí mi opět rámě a vycházíme vstříc noci. Jak to v těch botech ujdu? Netuším. Au.

ON: když se vrátila z toalet, málem jsem se zbláznil. S těma rozpuštěnejma vlasama vypadala neskutečně sexy. Nabízím jí rámě, teď už snad jen pro to abych se k ní dostal blíž. Ovládej se, je to přece první rande! vyjdeme a zamíříme směrem k parku. Něco se s ní děje. Po pár krocích sem si všiml že kulhá. "Ty boty tě musej ničit ale bosá tudy chodit nemůžeš." Hned jak to dořeknu jí bezmyšlenkovitě beru do náručí. Chudinka se ani nemohl bránit. Zvedl jsem jí a ušel pár metrů. nevydržel sem to a dlaní sem jí začal hladit po zadku. Cejtil sem jak se její ruka položená kolem mých ramen zatnula a ona skousla spodní ret se zavřenýma očima. Pak se na mě koukla. Jenom ten pohled by stačil abych byl kamenej a k tomu ještě tohle. Pořádně jí sevřu zadek a chystám se jí jednim pohybem otočit ke mě tváří v tvář.

ONA: wow, ten kluk se mi líbí čím dál tim víc. Vede si mě k parku jak nějakou lady, neodporuju, naopak. Jediné ale na co teď můžu myslet jsou ty blbý boty! Tak strašně mě tlačí..moment..on mě snad bere do náručí, co to je? Nestačím říct ani pumpička a Hopík kráčí se mnou vstříc blízké lavičce. Cítím to napětí, cítím jak se chvěje a jeho dech se prohlubuje. CO to jenom dělá? Sahá mi na zadek a v tu chvilku, kdy ho stiskne, mi mezi nohama vzniká neskutečnej chaos. Co mám dělat? Ještě jeden dotek a asi se na místě rozteču.

ON: Přitisknu si jí k sobě tělo na tělo a chci jí dát na jevo aby mě obepnula nohama. Ani nemusím, přitiskla se na mě až mi málem vyrazila dech. Bože, sem tak tvrdej, musí to cítit. Levou rukou jí pořád držim za zadek a pravou jí chytnu za krkem. Pevně ale ne tak aby jí to bolelo. Ještě než jí políbím se jí podívám do očí. Chci jí začít líbat ale ona uhne. Chce abych jí pořadně chytnul, obouma rukama. Když to udělám zamává nohama a její boty letí každá jiným směrem. Rozhodnu se jí nechat zešílet. Položím jí do trávy a doufám že poslední na co teď myslí sou její šaty. Čeká až zaútočím. Místo toho jí pomalým pohybem sundám vlasy z oblečeje a začnu jí pomalu líbat. Pomalu přidávám a nechávám všechno gradovat víc a víc. Během toho jí rukama rozepínám šaty. Nemůžu se dočkat jejího těla!

ONA: aaa ani nevím jak jsem se ocitla na zemi, je tak sladkej! líbá mě, tak něžně, ale zároveň z toho cítím vášeň. Vášeň není jediná co cítím, a že to citím hodně, tlačí mi na stehno. Je vzrušený, stejně jako já. V tom mi rozepíná šaty, rychle mi bleskne hlavou, co že to mám za spodní prádlo. Začnu se smát, dyť je to jedno. Přestává mě líbat, přestává mě hladit, trošku poodstoupí a začíná si mě prohlížet. Začínám být nervózní, dlouho na mě žádný muž nekoukal. Skousnu spodní ret, ten můj zlozvyk. Všimne si toho a pousměje se a už se zase nademnou sklání.

ON: Je ďábelsky sexy a chvilkama andělsky nesvá. Když sem viděl její tělo ve spodnim prádle, na chvilku jsem strnul. Všude. Po tom co jsem odtrhnul oči od těch nádhernejch křivek, podíval sem se na ni. Vypadá trochu vyděšeně. Když skousne svůj spodní ret nevydržím to a usměju se. Je čas. když se k ní vracím, pohladím jí vnější stranou ruky po tváři. Na krku ruku otočím a konečkama prstů pokračuju mezi ňadra. lehnu si trochu na bok a stočím pohyb svojí ruky přes její nádherné boky až k zadku. Plynulým pohybem si jí k sobě přitáhnu a začnu jí líbat na krku. s Každým polibkem cítím jak se snaží prohnout. její prsty šíleně lítají v mých vlasech a moje ruka už hladí její stehno. Vidím jak jí to vzrušuje a její nohy se tomu naprosto poddávají. Já s tebou ale ještě neskončil slečno. Převalím si jí na sebe a oba nás posadím. prohrábnu jí vlasy a rychlejším pohybem klesám k rozepínání podprsenky.

ONA: sedíme proti sobě tváří v tvář. cítím jeho dech, cítím, jak mi boří prsty do vlasů a mě naskakuje husí kůže. Záchvěv slasti mi proudí do celého těla. Na každém místě, kde s mi dotkne, jako by se vytvořilo epicentrum pro další sopku slastí. Asi za chvilku vybuchnu. Jsem polonahá a on má pořád na sobě hoperskou košili, seru na knoflíky, trhám je jeden po druhém. Zajímá mě co má pod tím, na bříška jsem ujetá. Dotýkám se jeho svalů a přes konečky prstů se mu snažím dodat energii a odvahu k tomu, aby pokračoval.

ON: Šílím z toho jak ze mě trhá košili. Trochu se oddálím aby měla místo. Cítím její nehty po hrudníku a dávám poslední zbytky soustředění do toho abych nezešílel. Podprsenka se válí kdesi za nám. Nevydržím to. pravou rukou ji chytnu kolem krku tak abych se až po loket dotýkal jejího krku a prsou. Zakloní se vzrušením. To jsem předpokládal. Když mám její tělo naservírováno až pod nosem, je čas hodovat. nakloním se k ní obličejem a obě ruce jí položím na záda. Mírně zatlačím. Rukama si mě přitáhne blíž k sobě a já líbám její ňadra jak to jen jde. Na chvilku zpomalím a špičkou jazyk dráždím její neuvěřitelně ztuhlé bradavky. Když cítím že už to nemůže vydržet, zatnu ruce a položím jí zpět na záda. jednou rukou pohladím obličej a druhou pevně stisknu prso. Hlavou pokračuju divokým líbáním k jejímu vlhkému klínu. Kalhtoky sundavám tak rychle že ani nevim kam je házim.

ONA: Bože! jsem v parku, nahá s cizím klukem, který se mi právě dostal do míst, kam smí jen VIP. Nenacházím slov, sotva chytám dech, když si uvědomuji jak daleko jsme zašli. Jeho ruce mi plují po těle, zatímco jeho pusa se soustředí na jediné. Líbá mě, na stehně, jemně a snaží se dostat co nejblíž. V tu chvíli, kdy citím jeho první dotek na oném místě, vře to ve mě, malé sopky po celém těle postupně vybuchují a já přestávám vnímat okolí.

ON: stale hladím a tisknu její prsa abych dal průchod vášni která s náma obouma zmítá. Ale já teď musím vědět co dělám. Špičkou jazyka jemně kroužím po všech možných místech a hledám ta správná. Její tělo semnou naštěstí dokonale komunikuje. Vím kam bych měl jít. Vím kam chce abych šel. Ale baví mě jí trápit opakujícími se vlnami rozkoše. Jednu ruku přitáhnu k sobě (celou dlaň při tom nechávám položenou na těle) a palcem kroužím kolem všech těch zakázaných míst. Pomalu přidávám na obrátkách, ještě chvilku a přijde čas. Její ruka mi zajede do vlasů a prudce je chytne. Na to reaguju tak, že chytnu obě její ruce a položím jí je za hlavu. Když se vrátím už jí nemůžu dál napínat. Vím přesně kam jdu a co tam budu dělat. Je tak těžký bejt něžnej když to ve mě tak vře. Nakonec zaměstnávám i ruku a nechávám jí aby mi rvala vlasy jak se jí zlíbí.

ONA: nedokážu uvěřit tomu, co ten kluk dělá. Užívá si to a já taky. Nechápu, kde bere tu odvahu, kde bere tu jistotu, aby se mnou dělal všechny tyhle tabu věci. Ale já nedokážu odolat, nedokážu říct ne, nejde to. Přes všechny ty pocity, které mnou procházejí. Nechci aby přestal. Snažím se ho občas navést, nevnímám už skoro nic, nechávám své tělo ať mu ukáže cestu. A už to zase dělá. Trápí mě, ví, že stačí trošku navnadit a pak jen kroužit kolem a užívat si moje prosebné sténání o další slasti. Nenechá se vést. Dobře, tak se tedy nechám vést já.

ON: Přemýšlím kam až zajdu. Tolik mě vzrušuje její slast. Krásnej pocit. Poslední vlny jejího šílenství pociťuju hlavně na svých vlasech a na levé ruce kterou mi drtí sevření. Dokud nepřestane ona, nepřestanu já. Když konečně pustí moje vlasy (teda to co z nich pravděpodobně zbylo), zvednu se a vracím se k její tváři. když se zvedám, dám jí ještě drobný polibek na prsa (kdo by odolal). opřu se rukou vedle její hlavy a pár vteřin jí pozoruju. Když konečně popadla dech, usmála se. Ten úsměv byl nejen o tom co právě zažila ale i tom že by nikdy nevěřila že se to může stát. Beze slov jí položim jemně ruku na bradu a natočim si jí k sobě. Začnu jí zas pomalu líbat. Během líbání sjedu rukou přes krk. Na zlomek vteřiny mě přestane líbat a mírně zavzdychá. Zdá se, že ještě není konec.

ONA:Nedokážu už déle odolat. Začnu mu pomalu rozepínat kalhoty, celou dobu cítím co mě tlačí, cítím jak to chce ven. proč tomu tedy nepomoct? Nejprve ho hladím přes kalhoty, když cítím, jak semnou komunikuje, zajedu pod ně..cítím konečně to, na co myslím už nejmíň deset minut. Když ho poprvé sevřu ve své dlani podívám se mu přímo do očí, je v nich vidět, že ho to baví. Mírně nakloní hlavu do prava a usměje se. Ten jeho úsměv, nevím kam se dívat dřív. Tyčí se na demnou a já ho rukou navádím, do správných míst. Chci to..a on přesně ví co.

ON: Ví co chce a já její správu slyším čistě a jasně. Už jí nenechám čekat. Sebe už nenechám čekat. Nechám jí aby mě navedla. Přeci jenom na ten dotyk jsem čekal dost dlouho. Její sevření bylo jak vysvobození. Když jsem blízko, pomalu položím její ruku na svůj krk. Zavřela oči a čeká co bude. Pomalu vejdu. S každým kouskem si jí prohlížím a její grimasy mě vzrušují víc než cokoliv jiného. Naše těla dokonale komunikují. Vždy mi dá přesně najevo co potřebuje a já jí dávám všechno co můžu. Líbáním na rty a na krk jí rozvášním a když už cítím její divokost v podobě nehtů zarytých do zad, otočím se a nechám jí si užít vlastní show. Ten pohled je pro bohy.

ONA: cítím ho, je ve mě, cítím tu horkost, která mi prochází celým tělem. Jak kdyby pro mě byl stvořený, pasuje tam. jeho pohyby jsou nejisté, ale cíleně sebevědomé, nechává mě, abych se ho dotýkala. Jdu mu naproti jemnými pohyby ale po chvilce to vzdávám, nejsem schopná ničeho. úplně mě odrovnává. Je tak něžný, ale zároveň tak dravý. Nebojí se, já taky ne. Je ve mě a mé tělo to dává najevo jemnou křečí, která projde po mých stehnech. Co bude dál?

ON: Ležim na zádech. Její tělo na tom mém se snaží ze sebe vydat všechno a každý kousek energie proměnit v atomový výbuch. Cítím jak jsou její slastné křeče slastnější. Jak mě svírá. Chvílemi nic nevnímá, celou vahou se opře o můj hrudník. Po tom se mi podívá do očí a její vytřeštěný pohled chce jediné. Víc. Přizvednu její zadek do vzduchu a zapřu si ruce o zem. Dávám jí to na co už nemá sílu. V posledních chvílích mí přitiskne hlavu na prsa a začne mi křičet do ucha. Mě neoblbeš. Přidám a z posledních sil ničim zbytky zábran co nás dělí od zmizení z tohohle světa.
přidáno 16.02.2023 - 21:05
Pěkně napsané, musel být zážitek už jen to psát :)
přidáno 14.01.2016 - 21:47
docela zajímavý a čtivý.. jen to chce doladit gramatiku a pár dalších drobností.. ;)
přidáno 13.01.2016 - 15:47
Very very good indead.

Psát to ve dvou muselo být zajímavé.
přidáno 25.10.2015 - 23:51
To musela být zajímavá zkušenost psát takovou věc v pár. :-)

Jinak někde jsem četl, že psát povídky z více pohledů nejde. Tady to bylo celkem plynule vyřešeno, nepůsobilo to nijak násilně.

Jinak na schůzky v metru jsou pochopitelně nejlepší ty stanice, co mají jen jeden východ, třeba Radlická (pokud tedy nechceme ze schůzky utéct).

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
On a Ona : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Dvojí
Předchozí dílo autora : Poslední

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku