přidáno 27.04.2015
hodnoceno 0
čteno 800(17)
posláno 0
Je to zvláštní pocit, vracet se domů. Snažím se únavu zdržet co nejdéle, abych nepodlehla pokušení jít do té malé místnosti, kterou sdílíme.

Každou noc, když usínám, čekám Tvůj dotek, Tvá ruka kolem mého pasu, prsty propletené. Cítím Tvůj teplý dech na holých zádech. Tak je mi nejlépe. Když Tě mám tak blízko, jak jen je to možné. Usínat ve Tvém náručí je krásný pocit, probouzet se v něm, je ještě krásnější. Jak se na mne po ránu díváš, políbíš mne a pak řekneš "Láska moje" s těmi jiskřičkami v očích. Miluji pocit, který tohle vše zapříčiní.

Ale dnes? Nespěchám domů, nechci vejít do té malé místnosti, kterou sdílíme. Už teď vím, že až otevřu dveře nebudeš za nimi. Místnost bude prázdná. Neuvidím Tě sedět na posteli s tím výrazem málého dítěte, které právě poprvé spatřilo poletovat motýly na louce plné rozkvetlých květin. Trochu úžasu, lehký usměv, v očích jiskřičky a výraz nekonečného blaha. Tak se na mne díváš. Tak, jako nikdo jíný.

Dnes nespěchám domů. Vím, že budu usínat sama. Nebudeš vedle mne, neobejmeš mne a na zádech neucítím Tvůj dech. Vím, že zítra až se probudím, nikdo mne nepolíbí.

Je to zvláštní pocit...

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zvláštní pocit : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Anděl se zlomeným křídlem
Předchozí dílo autora : Zapomnění

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
kmotrov řekl o Yana :
Ve své tvorbě se umí se obrátit naruby (tak, že to co je uvnitř, je vidět zvenčí) až to vyrazí dech. Je věčnou dívkou a věčnou mámou, byla taková vždy a na vždy taková zůstane.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku