...asi jsem až moc četla pohádky bratří Grimmů
přidáno 17.03.2015
hodnoceno 11
čteno 1993(25)
posláno 0
Byla jednou jedna holčička, která plakala.
Vedle ní seděl muž, kterého její pláč rušil.
Šel za tou holčičkou, která plakala a řekl jí, že ho to ruší.
Holčičce to přišlo líto a začala brečet ještě víc.
Muž se naštval a holčičku zastřelil, ale to ho pak mrzelo a zastřelil i sebe.
Krev, která z nich vytekla darovala půdě mnoho živin.
přidáno 30.07.2016 - 20:24
Okouzlující miniaturní pohádka...poslední věta je uklidnující :)
přidáno 08.12.2015 - 13:55
Leluš: jsem ráda, že se líbí :) proč holčička brečela, to už teď nikdo neví...
přidáno 07.12.2015 - 20:08
Ale vŕta mi hlavou, čo tú "holčičku" tak rozplakalo na začiatku...to tam prosím ešte dopíš.
přidáno 07.12.2015 - 20:07
Je to smutno-kruté. Také... no neviem, mne sa to celkom páči. (Ja som mala Grimmov vždy rada, takže nevadí.) :)
přidáno 10.11.2015 - 22:07
On asi život tak plyne a uplývá v mysli naší. K čemu cizí slzy které mě ruší. A tak podvědomí na nás nenápadně vykecá vše.
přidáno 15.10.2015 - 22:47
Strašný,studený,deprimující.
Něco pozitivnějšího!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
přidáno 07.05.2015 - 14:51
Naprosto boží! Nevím jestli je v pořádku že mi tyhle drobný masakry přijdou skvělí dost sem se pobavil. :)
přidáno 27.03.2015 - 15:38
Já nevím, co říct. Úlet, hlína, ale tlemím se tomu. Tak hlavně, aby z úrodné půdy nevyrostla řepka, to bych se asi taky picnul.
přidáno 19.03.2015 - 13:28
uff, to je krutosti najednou :(
přidáno 18.03.2015 - 11:46
No, souhlasím s Amélií. Rozporuplné pocity. Zajímavé :)
přidáno 18.03.2015 - 00:06
si nejsem jista, jestli se mám smát nebo brečet.. no.. směju se, není nad úsporná řešení! :D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Holčička : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Cesta domů

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
zamilovana do nezamilovane doby řekla o Rozárka :
Bylo nebylo.. a jednou přeci jen bylo.. a vůbec nikomu nepřišlo důležité, jak je to daleko /jako to obvykle v pohádkách bývá/... viděly se, poznaly se.... a minimálně jedna nikdy nezapomene na slečnu, která si na jejích kolenou četla deník....protože když ji obejmeš, zahrně tě nekonečnou důvěrou tak, že zapomeneš... jaký by to mohlo být, kdyby.... někdy prostě "kdyby" neexistuje.. a pohádky v našich srdcích mají neuzavřené konce, za které na oplátku dáváme a dostáváme naději na "příště"... jsem strašně ráda, že jsem tě mohla poznat... a doufám, že se ještě někdy uvidíme :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku