moje zamyšlení nad tím jak to může v nebi a nebo pekle vypadat a taky zamyšlení kam patřím já? :) a jestli to vůbec existuje
přidáno 10.02.2015
hodnoceno 9
čteno 892(9)
posláno 0
V nebi tam je prý zima
ale hlavně že tam nevysílá prima
na oblacích si tam hrají andělé
prý v nebi je vše skvělé
ale kdo si může říct že se tam dostane
zamysleme se všichni občané
stejně si nemyslím že v nebi čepují pivo
a že je tam na parketě živo
ani si nemyslím že tam hraje s reproduktorů rock
nedávají tam do čaje grog

ale církev nás straší že půjdeme do pekla
i když nám manželka buchty napekla
prý se budeme v pekle trápit a smažit
a v kotli na maso se vařit
řeknu to tak já v peklo nevěřím
ani nevím co si vlastně zasloužím
sám sebe já nesoudím
a na to co bude po smrti vůbec nehledím
Soudy já nechám na vás
za kritiku i pochvalu budu rád
at už nebe a nebo peklo
vždyt je to ted přeci jedno
život je krátký a tak nemá cenu se trápit po nocích
zda spadnu pekla nebo do nebe poletím.
přidáno 06.06.2015 - 11:17
Pajalord: Jak jednou řekl můj učitel houslí - "Obecenstvu je úplně jedno jestli budeš držet smyčec nohou a housle zuby - musí to znít" A stejné je to i u poezie - je mi úplně jedno, jestli jsi báseň psal 3,5 minuty nebo 3,5 hodiny - zajímá mě výsledek. Okolnosti toho jak, kde a kdy tvá báseň vznikala jsou mi fuk (nebyly by, kdyby tvá báseň byla extra lahodná). Zasvěcování nás do tajů tvého rychlopsaní působí alibisticky. Pardon, jestli jsem hrubý.
přidáno 11.02.2015 - 08:12
Neber to, prosím, jako šikanu - ale mám to podobné jako Zamila: Pokud toužíš po maximální kritice, pak takto vzniklými dílky vlastně degraduješ tento server. Téma, kterým se zabýváš, není možné za tak krátkou chvíli obsáhnout a zpracovat.
Myslím, že s tím náboženstvím to není tak jednoduché. Všechno to násilí a strašáky do něj časem vnesli až lidé. Ono se totiž nechá dost snadno zneužít. Myslím, že původním smyslem křesťanství je především láska a odpouštění. A třeba Desatero, to je přece geniální návod k tomu, jak žít a nemuset se za sebe stydět.
Ne, neboj, nejsem žádnej náboženskej fanatik :-) Jenom se snažím nic kvapně neodsuzovat dokud jsem se to nepokusil aspoň trochu pochopit :-)
přidáno 10.02.2015 - 15:05
DDD: v pohodě chápu to ale jak říkám je to text tvořený zhruba cca 3-5 minut večer :)) nemám za cíl mít dokonalá díla ale díla co mají myšlenku a co donutí se zamyslet jak sem to vlastně vúbec myslel píšu to tak jak to jde ze mě :) tohle dílo mělo spíše pobavit :) :D Fakt si nemyslím že zrovna v nebi bude hrát rock :D také se tam mírně opírám o náboženství protože myslím si že vše je založené jen na tom jak oblbnout co nejvíce lidí,kdyby existovalo něco nadpřirozeného co řídí tento svět tak nevěřím že by se v tomto světě stávalo tolik zlých a smutných věcí :)) je to ale jen můj názor ten kdo věří je to jeho věc, ale všeho s mírou :) protože to jak se budeme chovat v našem životě rozhodujeme jen my sami a nikdo jiný :))
přidáno 10.02.2015 - 14:48
Tomu s tou záměrnou primitivností moc nevěřím. Mám dojem, že podobně vyznívají i tvá další dílka. Ale budiž, třeba je to to, k čemu záměrně a cílevědomě směřuješ. Musím ale říct, že, ačkoliv mám rád třeba naivní malíře, naivní poezie mě tedy příliš nenaplňuje. Promiň. Nepsal bych to, kdybys nestál o maximální kritiku, tak se, prosím nezlob...
přidáno 10.02.2015 - 14:36
Pajalord: Hm, a co se stane s tímhle portálem, až bude zcela zahlcen primitivními "díly" ? Každý by si měl rozmyslet, jestli to, co sem chce dát, je hodno přečtení. Jinak se tu utopíme v balastu. A pak to jednou radši odhodíme a začneme číst opravdovou poezii. Tohle je grafomanie, nic víc.
přidáno 10.02.2015 - 14:34
Zamila: však tohle dilo mělo být primitivní a je to můj záměr :D :D :D :) Píšu to tak jak to jde ze mě :D a jinak tohle sem vymyslel zhruba za cca 5 minut takže vím že to není nijak světový ale to ani být nemělo :)
přidáno 10.02.2015 - 14:18
Jediný silný moment básně je:

"V nebi tam je prý zima
ale hlavně že tam nevysílá prima."

:-D :-D Jinak vcelku primitivní poezie. Možná by bylo lepší psát volným stylem, ty špatné rýmy značně srážejí myšlenku. Která sice není nijak úžasná, ale pracovat by se s ní dalo daleko lépe.

PS: Plus opravit chyby v anotaci - nejsme někde na Facebooku ;-)
přidáno 10.02.2015 - 14:01
Děkuji :)
přidáno 10.02.2015 - 12:44
Jo, líbí :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nebe a Peklo : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vzpomínky na dospívání.
Předchozí dílo autora : Vždycky sem chtěl

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Adrianne Nesser řekla o pocitová :
slecna pocitova. :) jedna mejch oblibenejch basnirek. hlavne pro tu poezii zivota, o ktery pisee. proste clovek moji dimenze. FREEDOM peAce LOVE
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku