Opět se mi to hodilo do hudby s válečným klipem. :-)
přidáno 27.12.2014
hodnoceno 1
čteno 756(6)
posláno 0
V jednom momentě deset tisíc mrtvých, dokud je mír je to hrozně zajímavý a úžasný.
Dokud ti nepřijde dopis že máš jít do války padnout za svou zemi, to už není tak krásný.
Do ruky kvér a mazej do bitevního pole.
Slyšíš jen řvoucí poručíky: ''Vojíne co stojíte! Žádný krytí, mazejte dopředu doprdele!''
Když tyhle hnusy vidím popadá mě depka, otevřená další flaška, vypita už patnáctá sklenka.
Opíjím se do němoty abych zapomněl na ty lidi co bojují do slepoty.
Raději padám opilý pod stůl s depresí, než vědět že peklo na zemi je když ti umírají přátelé po boku a ty zkurvysyni co velí to ani nebolí!
Zasraný kurvy, co vyvolávaj války.
Prej pro mírový dny, už jsem dávno přestal věřit v klidný pátky.
Další otevřený rum a další vodka, proč často lidé neví kde maj svůj limit a vše dokurví jako vybuchující sopka..
Nejdříve klid a pak přijde náraz, prachy, nafta, benzín ANO TO MLADÍ UMÍRAJ ZA VLAST!
Za zasraný starce co rozhodují o světě, jen si sedí v křesýlkách zatím co 18ti letí umíraj na frontě...-Anonymus
přidáno 02.08.2016 - 23:05
A pokud se vrátí, tak jsou z lidí psychický mrzáci.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Mladí umírající za vlast.. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Krása Noci..
Předchozí dílo autora : Pouto?

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku