Prostě dojem z melodie jedné písničky. Ráda tančím.
přidáno 10.11.2014
hodnoceno 9
čteno 801(13)
posláno 0
Nasedni
ujíždíme v dál
tam kde se na cestě práší


Večer tančí blues
a já rozmlátil kytaru
no tak si to zkus
tančit bez rytmu

Zoufalství proudí
žíly si ještě nezvykly
na tohle vnitřní napětí
svírat je prostě málo
přidáno 11.11.2014 - 19:32
Severak: :)
přidáno 10.11.2014 - 21:38
s předlohou to zní dobře
přidáno 10.11.2014 - 20:16
Sameri: Jasný, jasný, tak to chápu :-) Já třeba nikdy nebudu připravená na Jiráska :-D ;-)
přidáno 10.11.2014 - 20:08
Zamila: Začnu od konce. Vlastně to není čuňačinka, ale blízko! :D Myslím, že na Kerouacka jsem prostě ještě nebyla připravená. Možná by se mi teď četl snáze než předtím. Ale kdo ví. Vím, že čas na něj přijde, protože má rozhodně některé myšlenky, které mě chytly, ale...i tak si zatím rozumím více s jinými autory. :) Na všechno je nálada.
přidáno 10.11.2014 - 20:03
Sameri: To jde prokousávat se Kerouacem ? Přečetla jsem skoro všechno a celkově jsem Beat generation dost hltala. No, ale chápu, každý to má jinak :-) PS: No, já vim, co je asi další level posledního řádku ;-) Nějaká čuňačinka ? :-D ;-)
přidáno 10.11.2014 - 20:01
Zamila: :) To by bylo potěšením. :) Díky.
přidáno 10.11.2014 - 19:59
Je pěkná :-) Ta by se Jackovi líbila, kdyby měl zrovna náladu na jazzovou romantiku :-)
přidáno 10.11.2014 - 19:58
puero: Kerouackem jsem se prokousávala před rokem a musím přiznat, že ještě stále nejsme nejlepší přátelé, ale pouzí známí. A máš pravdu, ta báseň má vcelku špatnou souvislost, protože každá část říká něco jiného, ale vztahuje se k té písni.
Kurzívou je dynamika hudby. První sloka je tak trochu výraz zpěvu. A to poslední jsou mé myšlenky. Svírat je prostě málo by asi mělo být odděleno...ale význam si nechám pro sebe. :)
Nicméně: děkuju!
přidáno 10.11.2014 - 19:53
Začátek je Kerouackovsky briskní a vtáhne do děje. Je nicméně kurzívou, takže nevím, jestli je tvůj, nebo je to z něčeho, protože ten zbytek na to moc nenavazuje. Navíc ten poslední řádek je divný.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Boys will be out for a fight : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Haiku jednoho večera
Předchozí dílo autora : Morava

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku