Tak trochu o fotbale, tak trochu o kopačkách.
přidáno 31.10.2014
hodnoceno 16
čteno 1316(18)
posláno 0
byl to jen přátelák
bez diváků
krásná hra bez faulů
kde gólů padalo jak máku
i když hlavně z ofsajdu

pak odpískala
sudí samozvaná
horší než Damková
dala ti rovnou červenou
a bylo po zápase

odpískala jsem to
já polekaná
tys nechápavě kroutil hlavou
a já šla do šatny
jak už to chodí
v poločase

jenže tě všude vidím
a někdy vsíťuješ
už zase
přidáno 17.11.2014 - 10:07
j.f.julián: Pokud vím, tak ve fotbalové terminologii se vazba "vsítit gól" běžně používá. A jinak tvému komentáři nerozumím - jestli máš co říct, tak říkej, jestli nemáš nebo nechceš, tak snad je zbytečné to sem psát. Mě potěší každý komentář, i kritický a puntičkářský :)
přidáno 17.11.2014 - 08:39
kdybych byl puntičkář, zak bych měl hodně co říct.
ale proč? (jen vsíťuješ je nesmysl)
přidáno 05.11.2014 - 17:32
Jiří Turner: Nezbývá než souhlasit, že motivace bývá pro sportovní výkon klíčová. :)
přidáno 05.11.2014 - 17:08
Když jsem jako kluk hrál fotbal, říkal nám trenér, že i pro ti Jabkenicím musíme hrát, jako by to byla Barcelona. Něco na tom bude a trenéři dobře vědí, že s tou motivací bývá někdy svízel, zvláště pak, když se hraje pořád se stejným soupeřem..., abych nevybočil z roviny :)
přidáno 05.11.2014 - 16:59
Jiří Turner: :)) Tak jasně, mistrák je mistrák. Ale někdy je to nudná okopávaná, kde pro samou opatrnost k pořádné akci ani nedojde... abych nevybočila z roviny :)
přidáno 05.11.2014 - 16:22
...tedy metafora s Damkovou je již na hraně mých rozpoznávacích schopností, ale abych nevybočil z této roviny: měl jsem vždy raději mistráky než přáteláky....:)
přidáno 02.11.2014 - 17:31
Sucháč: Děkuji za chápavý komentář :).
přidáno 02.11.2014 - 15:11
Já to chápu naprosto...je to i hezky napsané...je jedno, vezmeme-li do ruky housle, nebo kopneme do míče...výsledek skončí buď opusem, nebo skrečí...tady to bylo to druhé...i když... :-)
přidáno 01.11.2014 - 23:14
;o))
přidáno 01.11.2014 - 08:50
kmotrov: Díky! Nechci tě zklamat, tak raději vysvětlovat nebudu, ale ono to s mými dílky většinou bývá jinak, než jak to vypadá. I když třeba píšu v první osobě, aby to správně vyznělo. A ve fotbalové alegorii se ty kopačky a poločas samy nabízejí, na to ani není potřeba moc fantazie... ;-)
přidáno 31.10.2014 - 22:20
Orionka: To my spadnul kámen ze srdce, že tě to pobavilo, měl jsem pak obavu jestli jsem to nepřepísk (nebo neupísk?), ale už to bylo odeslaný. Vím že to je o kopačkách tomu o kom si myslíš, že ho nemiluješ a ono to je možná jinak.
Pěkný...
přidáno 31.10.2014 - 13:00
Orionka: nejseš ségra Sucháče?? asi pět minut dozadu mi říkal to samé! :)) máš pravdu.. ;) samo, něco z té básně cítím.. vnímám a rozumím tak na polovic.. proto nejsem schopna zhodnotit.. přenechám to chlapům a přijdu se podívat na jejich dedukce :))
přidáno 31.10.2014 - 12:55
Amelie M.: Netřeba všemu rozumět :). Co jsem si všimla, i ty ráda používáš jinotaje, třeba hudební. Tenhle fotbalový možná bude srozumitelnější mužům, kteří spíš pochopí některé skryté "narážečky" :). Ale stejně tam zbývá spousta prostoru pro fantazii a osobní výklad.
přidáno 31.10.2014 - 12:36
ehm.. což o to, já o tom taky přemýšlím :D akorát se stále nemohu dobrat konce.. zlatý einsteinovy hádanky.. mi jdou fakt někdy líp!.. chjo.. :)))
přidáno 31.10.2014 - 12:31
Dík! :) Symbolů je tam víc, i ten ofsajd se dá vykládat různě. Tvůj výklad je rozhodně velmi zajímavý a docela mě pobavil. Jsem ráda, že jsi o tom takto přemýšlel.
přidáno 31.10.2014 - 12:13
Tak přátelák jo? Možná vstoupíš do historie jako Ta, co jako první nazvala nezávazný sex přátelákem. Touž tak bejvá, že při přáteláku padaj góly hlavně (nebo jenom?) z ofsajdu.
Pak do toho vstoupilo právo (možná morální) symbolizované Damkovou, že bych to Tý Damkový poslal?
Góly sice z ofsajdu, ale byl to krásnej zápas a ta Damková ho nenechala dohrát do konce. Že by něco symbolizovala ta červená karta?
No, už radši končím.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Horší než Damková : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pro 2 717 405 voličů
Předchozí dílo autora : Antimoudro

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku