přidáno 14.10.2014
hodnoceno 9
čteno 983(17)
posláno 0
Často přemýšlím nad svým bytím a stále více je mi připomínáno, že jsem přírodní anomálií.
Jsem bytostí ženského pohlaví, ale k ženským věcem netíhnu ani omylem. Ostatní ženy těší vůně květin, cinkot šperků, krásné věci, dětský smích, plápolání svíček, jenže mě tyhle věci akorát pěkně serou.
Nesnáším něžnosti, romantiku, prázdné láskyplné kecy, nakupování a společnost více slečen. Po dětech netoužím, nechci je a někdy mě dost štvou.
Doma nemám ani šminky, ani květiny, ani plyšáky, ani svíčky, ale modely letadel, tanků, zbraní palných i chladných, obrazy bojových výjevů, pivo a občas trošku bordel. Mou největší zálibou je druhá světová válka, pak matematika a cyklistika. Chodím s chlapama hrát airsoft, řádit na heavy metal a chlastat pivo, v takové společnosti se cítím nejlépe, s partnerem nejezdíme k moři do apartmánu, ale do drsných lesů, do hor nebo na rekonstrukce bojových bitev z druhé světové války. Dokážu být týden v lese, stačí mi kudla, spacák a krásná příroda, vydržím se koupat i týden v potoce, nečesat si vlasy a vůbec mě to nesere, maskáče se přemáchnou ve vodě, kanady se vyčistí trávou, copy vydrží spletené celou dobu a že budu trošku smrdět? To je mi úplně putna. Nejradši nosím černé oblečení, vojenské maskáče nebo sukně vojenského střihu, těžké boty s ocelovou špicí, trička se zbraněmi, řetězy, lebky, sbírám militárie a ráda sleduji válečné filmy. S přítelem paříme War Thunder a když přijdou kamarádi, tak u basy piva sledujeme jeden válečný film za druhým.
Co se týče romantiky a mezilidských vztahů, jsem úplně mimo. Srdíčka a květiny ve mě spíš vyvolají vztek a nechuť, než dobrou náladu. Nevšimnu si ani po půl roce, že dva spolu něco mají, ale kde je sever vím přesně a opravit motor auta mi taky problém nedělá.
Občas umím být i ženou, umím vařit a péct a líbí se muži ve vojenské uniformě, ale tím mé ženské přednosti končí. Kamkoliv přijdu, lidé na mě čumí s otevřenou pusou, stále mi někdo tvrdí, taková bys byla krásná, kdyby ses oblékala jako dáma a s ženskýma si nemám co říct. A tak se pořád sama sebe ptám, JSEM CHYBOU V SYSTÉMU NEBO NE?????
přidáno 17.10.2014 - 18:24
Myslím, že nejsi zdaleka výjimka ani anomálie, natož chyba. Lidé jsou různí, jsem přesvědčen, že spousta z nich pouze předstírá, že jsou stejní (normální), aby je ostatní lépe přijali. Normální se ti zdá člověk pouze do momentu, než ho poznáš (viz Severákův zápisek O normálních lidech - http://www.psanci.cz/denik.php?denik_id=3414-o-normalnich-lidech
).
přidáno 17.10.2014 - 13:07
Super, jsem ráda, že nás je víc :) Zítra jedem na Slovensko hrát airsoft a bloudit po lesích, tak si na Vás, dámy, vzpomenu :)
přidáno 17.10.2014 - 10:18
Jop, taková podobně ujetá anomálie jsem taky, už jen moje fascinace historickými chladnými zbraněmi, když medituji tak s lukem a z podpatků jsem schopná skočit do kanad a ztratit se v lese. Mám dítě, ale mimískování, manžování a zdrobněliny mi lezou krkem.
Anomálie jsou potřeba, jinak by svět byl zoufale nudný. Černým ovcím a bílým vráním zdar!
přidáno 16.10.2014 - 23:19
Hm ... Zajímavé :-) Jsem taky anomálie, ale neženu to do extrému :-) 1) Víc si rozumim s chlapama a nesnášim drbání slepic 2) Kupuju si víc knížky a kytky než hadry 3) Zajímá mě historie, šo´a, 2. Světová apod. 4) Taky mi nevadí bejt jako prase :-) 5) Nesnášim ženský, co fňukaj, že se jim ulomil gelovej nehet a děsí se práce s motorovkou :-D 6) Mam ráda pivo, kulečník, šipky, hospody 7) Ráda topim chlapy v zimě v rybníku :-D 8) Už v mých 13 ze mě byli všichni chlapi na táboře vedle, jak jsem packou zabíjela šváby, brodila řeku v botách a byla tak sexy drzá :-) 9) Mám sarkastickej humor, kterej moc chlapů neustojí ... Etc. Zkrátka nejsem slečinka, ale i přesto si zakládam na ženský eleganci. Ale bejt za dámu je něco jinýho než bejt za barbie, dáma nepotřebuje bezva hadříky (jak kdy), stačí jí vtip a šarm. A systém ? Jakej je dneska systém ? Miluju černý ovce :-) I když ... otázkou je, co je vlastně dneska černý a co bílý ... :-)
přidáno 16.10.2014 - 23:08
je spousta těhlech lidí posedlých historií. Jiná už asi nebudeš, tak co. :)
přidáno 15.10.2014 - 15:04
Nejsi :-)
přidáno 15.10.2014 - 15:03
Jen tak mě to zajímalo, jak to člověk poslouchá každý den, začne o tom časem přemýšlet :)
přidáno 14.10.2014 - 22:17
Odpověd je NE
přidáno 14.10.2014 - 21:32
Vypadáš dle toho, co píšeš, dost sebejistě.. tak se ptám.. proč v tobě vzbuzují řeči jiných pochybnosti? Každej jsme nějakej..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jsem chybou v systému? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Síla konzumu
Předchozí dílo autora : Vyschlé slunečnice

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Severka řekla o shane :
Mé Sluníčko....které píše krásnou poezii...;) moc si tě Mirku vážím, i když jsme si v poslední době moc nepovídali...děkuji ti za podporu...za tvá vřelá slova...za tvé přátelství...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku