No, doraziv domů z našeho srazu, napsav první řádky, mi vytanulo na mysli, že tato báseň musí být nezapomenutelná, ale nakonec z ní vzniklo toto. Nespokojeně si to čtu, nic moc poetického, naprostý průměr, o touhách? O tom, že mi něco nezkyslo? O hraní si a nakonec se někomu "oddávám"? Pak mi to došlo. Všichni jsme tam byli, abychom darovali kus sebe druhým... Otevřenost na psaneckých srazech je jedinečná, děkuji všem.
přidáno 21.09.2014
hodnoceno 24
čteno 1622(33)
posláno 0


Pro
dávno zapomenuté touhy.
Pro
vidění, jež splnila svůj účel.
Pro
snad tvůj první úsměv, pouhý.
Pro vše, cos kdysi směl.

Jsem svá
a navždy budu (Bože, dej!)
Nepolapitelná svoboda
co dráždí smysly.

Jsem svá
snad ze studu
když touhy (ne)zkysly.

Jsem svá
když hraji si (naprosto vážně)
s tvými čísly.

Jsem tvá...
přidáno 17.02.2018 - 19:53
Líbí se mi, ač jsem na srazu nemohla být, cítím, že je ze srdce :)
přidáno 22.12.2014 - 03:41
taron:
***Bohužel, nemám s podobnými srazy, s výjimkou jednoho minilitwebího, kam jsem ovšem dorazil jen na chvilku, žádné zkušenosti, ale když tak čtu všechny ty ohlasy, včetně Tvého dílka a vzpomenu i na zprávu od Zam*, která o tom psala s velkým nadšením, tak snad starý jezevec možná taky jednou vyleze ze své díry, jak byl už párkrát nabádán a lákán...:-)))
Nejspíš to mé sebemrskačské poustevničení už bylo příliš dlouhé...:-(
přidáno 27.09.2014 - 20:17
GULI: :))))
přidáno 27.09.2014 - 15:40
No,já jsem na srazu nebyl,ale "náhodou" jsem potkal Taron,spíš ona mě,já bych jí už nepoznal,v Olomouci na nádraží..zdravím Kmotrova a vůbec...:-)
přidáno 23.09.2014 - 17:26
kmotrov: Děkuji, líp to neumím :)
přidáno 23.09.2014 - 15:54
Amelie M.: Já jsem v jednom časopise kdysi narazil na hanlivý výraz polointelektuál. Od té doby se k němu hrdě hlásím.
přidáno 23.09.2014 - 15:52
Překrásné MP3. Je dobře, že jsi svá a je dobře že jsi naše.
přidáno 23.09.2014 - 08:38
Amelie M.: ŽblaBuňka: Zamila: Yana: Sucháč: loner: Jejda, děkuji všem, jsem z této básně trošku vytočená, protože je to má první nahrávka na poprvé, takže žádná umělina, jak už to u mě bývá, spontánnost, no, končili jsme taky ve dvě, vzpomínali jsme na Sucháče, po svém... a zlobili se na všechny, co nepřišli, po svém :)))))))

a víte co? Jejich škoda!!!

Děkuji, děkuji...snad budu zasejc chvíli taronovská, hele, to mi vydrží asi dva měsíce, to budou muset být srazy častěji :)), ne, stačí klidně jednou do roka, ale POŘÁDNÝ....POŘÁDNÝ :)
přidáno 22.09.2014 - 23:22
nádhera a když se najdeme tak vlastně patříme úplně někomu jinému a jsme za to ještě šťastni...já vím blbá asociace, ale tak mě to jenom napadlo, jinak naprosto souhlasím, možná denně darujeme kousek sebe někomu, no na srazu to bylo snad i hmatatelné, dík...všem...tobě...sobě
přidáno 22.09.2014 - 22:31
Tady jsi zase Taron...diky Psanci, že jste jí to připomněli ;)
přidáno 22.09.2014 - 22:02
.. zase kousek stare Taron .... salek lonerovy kavy .... asi tam bylo dobre, ze ano? .... o 20km dal docela taky .... spolecnost zavirala ve dve rano ... :)
přidáno 22.09.2014 - 21:56
Amelie M.: Ale jdi ty, vidláku ... Poezii máš jak z čítanky ... pro dospělé :-D ;-)
přidáno 22.09.2014 - 21:55
tiše vzpomínám a je mi fajn...
přidáno 21.09.2014 - 20:13
Pro Kmotrova: hlásím splnění slibu (nahrávka MP3) a ... děkuji Amelii, že mi s tím tak rychle a ochotně pomohla.
přidáno 21.09.2014 - 20:11
vanovaso: Čekali jsme na tebe..., ale neva, není všem dnům konec :)
přidáno 21.09.2014 - 19:50
škoda, že mi to nevyšlo, taky bych vás ráda poznala, snad příště...
přidáno 21.09.2014 - 19:34
Zamila: moc to s tím intelektuálem nepřeháněj.. i když.. jasně.. někdo musí být výjimka, co potvrdí "pravidlo", hrdě se k ní hlásím :D Amelie = přetvařující se, intelektuální vidlák :D
přidáno 21.09.2014 - 19:33
Zamila: Nápodobně...
přidáno 21.09.2014 - 19:33
taron: a jéjej.. nějak nám došla slova :)))
přidáno 21.09.2014 - 19:29
Bylo to zkrátka jedinečný souznění duší naladěných na stejnou notu ... Prostě výlet z povrchního světa do toho, kde se umění introspekce cení a kde výraz "intelektuál" je norma, a ne hana. Tak :-) Moc ráda jsem váš všechny poznala !! :-)
přidáno 21.09.2014 - 19:29
Amelie M.: a jéjej :))
přidáno 21.09.2014 - 19:23
taron: puero: .. jak puera momentálně chápu :-)) a ano Taron.. bylo to bezprostřední, bez přetvářky a ted nelituji, že jsem přišla.. najednou jste všichni tak jiní .. ;) v pozitivním slova smyslu..

.. a báseň..? je prostě tvá.. ;)
přidáno 21.09.2014 - 19:18
puero: a jéjej :))
přidáno 21.09.2014 - 19:15
Jak vidno, sraz v mnoha ohledech u nejednoho psance pomohl vyjasnit si nejeden vnitřní otazník. To já tam v kuloárech v oblaku cigaretového dýmu řešil téma, které si u mně patrně vyžádá hodně přemýšlení o povaze reálna a virtuálna, neboť mně to hodně nalomilo a trochu otřáslo pohledem na své vlastní virtuální Já. A na povahu virtuálního Já všech ostatních.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pro... (můj postřeh) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : První polibek...
Předchozí dílo autora : Hořká

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku