přidáno 06.09.2014
hodnoceno 7
čteno 1261(17)
posláno 0
Největší upřímnosti člověka bude vždy pouze myšlenka.
přidáno 10.10.2014 - 20:36
Singularis: Děkuji ti za tvůj názor :-). Všechny mé myšlenky jsou pouze mým názorem a tím si prostě stát musím!
přidáno 10.10.2014 - 19:29
Tato myšlenka se mi líbí. Mám velkou radost, že píšeš takové hezké úvahy. Jen někdy je těžké svoji myšlenku, i nápomocnou, vyjádřit tak, aby to ostatní pochopili. (A člověk si snad nikdy nemůže být jistý, že skutečně nápomocná bude, i když je tak míněna.) Člověk (např. já) má někdy strach z reakce ostatních a pokřiví myšlenku tak, že už pak není tak upřímná.
přidáno 07.09.2014 - 21:32
Amelie M.: Amelie, myslim, že si mě pochopila, moc ti za to děkuji.. Většinou přemýšlím nad lidmi, kteří jsou rádoby upřímní, ale mrzí mě, že i kdyby měla být upřímnost jako pomocna rada..tak většinou slýchám jen ty upřímnosti, které ubližují a jsou myšleny více sobecky než nápomocne...
Děkuji za komentář a za přečtení :)
přidáno 07.09.2014 - 17:36
souhlasím s Amelií, hlavně ten konec napsala krásně.
přidáno 07.09.2014 - 10:17
Těch pár slov se mi moc líbí. Přemýšlím o tom už nějakou dobu a.. No já myslím, že na takové upřímnosti není co ocenit. Není k pochvale, ani ke kritice, stejně tak, jako si nevybíráme, s jakou barvou očí se rodíme, stejně tak k nám myšlenky přicházejí bez vyzvání.. K ocenění je teprve chvíle, kdy myšlenku pustíme ven nepokřivenou okolnostmi, bez vypočítavosti..
přidáno 06.09.2014 - 22:16
Lasak: Ano, ano s tim, že by se to spíše dalo pokládat za miniaturu máš pravdu..ale mym záměrem jsou slova "přemýšlet a uvažovat" proto to davam právě do uvah:)
přidáno 06.09.2014 - 21:43
na jednu stranu je to krásné, ale nejsem si jistý jestli je to přímo úvaha. Možná spíše miniatura. Navíc by se o tohle citátu, nebo jak to nazvat dalo spekulovat

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Upřímnost : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Hádanka, Co to je?
Předchozí dílo autora : Oči

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku