je jen o mně, krutě emocionální...
přidáno 01.09.2014
hodnoceno 21
čteno 1227(30)
posláno 0
Očima propíchnu ty tvé.
Inteligence? Vskutku krásná to věc
a jak umí být hravá
(nenápadně)

Duši ti odhalím do morku kostí.

Strojené rozumné uvažování? Pro mne není.
Protože za tím vším se dá tolik schovat :

za rozvážností ...... kalkulaci
za inteligenci ...... charakterní nedostatky
za slušností ...... neslušnost
za diskuzi ...... vlastní touhy

Zas a znova ti skáču na špek
pořád, pořád, pořád.
Tak kam máme namířeno?

Nekonečná noční můra

a když se ráno probudím
vím


že přijde zas...
přidáno 17.04.2015 - 20:38
j.f.julián: shane: Děkuji
přidáno 17.04.2015 - 15:26
koukám, že Shane na to jde zprudka a napřímo,
já to zkusím pomalu zlehka, jelikož mě též zajímáš.
přidáno 22.12.2014 - 02:53
taron: Ta stará taron mne udivovala a přitahovala právě svojí bezprostřední nespoutaností, kouzlem divokého, přírodního tvora. Teď ukazuje jinou svoji tvář, a i když tu vehementně tvrdí, že rozumné uvažování není pro ni, opak je pravdou a opět jím přitahuje pozornost davů...Jsi fakt nevšední človíček a má touha poznat Tě naživo roste.:-)
přidáno 08.09.2014 - 09:02
Yana: Děkuji, děkuji za milou návštěvu.
přidáno 07.09.2014 - 22:31
Hm, hm, no pro mě jsi to stále ty přece, jen mnohem dál...a to jak obsahově, tak stylově, dlouho jsem nic nečetla, tohle je prostě jasný posun, akorát bohužel pořád o tom samém, tím nemyslím že je špatné o tom psát, to vůbec ne, naopak, také se mi líbí ta část s tečkami, nad tou se dá opravdu přemýšlet, myslím povedené
přidáno 07.09.2014 - 17:30
Sucháč: jejda, děkuji :))
přidáno 06.09.2014 - 21:37
Přemýšlet a pak jednat nikdy nebudeš, neboť jsi Blíženka:-)Jsi čistá duše, kdo to dnes o sobě říci může?
přidáno 03.09.2014 - 09:32
loner: Všichni čekají až tu začnu zase řádit? Napadat druhé podle toho, jaké zrovna já mám asociace? Sdělovat vehementně všem své vnitřní představy?

Stará taron? Divoká? Nechci být divoká, jaký to má smysl? Činit výpady, pak se za ně omlouvat, pak zase útočit a teprve pak přemýšlet? Chci napřed přemýšlet a pak činit výpady :))))))

hele, to nevyřešíme, stejně budu pořád stejná, myslím, že mne přemýšlení moc nepomáhá, bohužel.
přidáno 03.09.2014 - 09:30
loner: ŽblaBuňka: vanovaso: Devils_PIMP: děkuji.
přidáno 02.09.2014 - 22:58
Vypichol bych to same co vanovaso - to je vazne povedena vec (neboj erb se ti chysta jen do vikendu musim mit hotovy jiny pak se na to vrhnu.
přidáno 02.09.2014 - 20:37
taron: no a co, ze vybyuchnes .... mam takovy pocit, ze tu na to vsichni cekaji .... na starou taron .... kam se chces posunout ? nejak mi to neni jasne ....
přidáno 02.09.2014 - 19:12
"Nekonečná noční můra

a když se ráno probudím
vím


že přijde zas..."
... a pak si řeknu, vem to ďas! ;o)
přidáno 02.09.2014 - 17:17
za rozvážností ...... kalkulaci
za inteligenci ...... charakterní nedostatky
za slušností ...... neslušnost
za diskuzi ...... vlastní touhy

souhlasím, není co dodat...
přidáno 02.09.2014 - 10:31
loner: jo a ta má noční můra je, že zase jednou vybuchnu. Bojovat s cholericitou je k uzoufání...
přidáno 02.09.2014 - 09:52
loner: Nevím, jak byl tvůj příspěvek myšlen, ale nemohu a nechci psát jen zamilovaně, snažím se posouvat dál, tobě se možná zdá, že se neposouvám, neboť tě trošičku znám a vím, že "milování" je tvé téma v tom lidském měřítku... pro mne je " milování "taky moje téma, ale i v tom duchovním měřítku...takže se ve svých básních zamýšlím i nad tím, co ty nehledáš, já ano.
Tato báseň ale není ani tak o lásce, jako o sebepoznávání. Jak sis určitě všimnul, pak mě dost vyrušila diskuze u Orionky, nejde si nevšimnout :))) a tak se sama sebe ptám, co ? Co mě tam tak vytočilo. Zřejmě se shodnem na tom, že Orionka čekala debatu věcnou, jakou vedete třebas spolu teď ty a DDD...mimochodem souhlasím s tím, že by měli mít možnost tu publikovat všichni. Že vybrušování svých dovedností si mohou vyzkoušet na amatérském publiku, že je ale jen na nich, jak a vůbec jak rychle se budou zdokonalovat - to vše závisí na spoustě faktorů - a to jak zvládají kritiku? Proboha, jsem tu s tebou nějaký pátek a oba víme, že je tu 3/4 autorů, co kritiku nezvládají, nebo se ji tak na oko naučili zvládat a teď hrají haura. Nelíbí se mi to! Nelíbí se mi to..a proto jsem vyjela, zrovna na chudáka Orionku. Je to věčné téma - kritika - no, tu se budeme muset učit zvládat celý život a nechtějte po nikom, aby to tadyk zvládnul za pár dní, nebo týdnů. Pak mne vytočilo také to, nebo jsem si uvědomila, jak nemám ráda lidi, co jsou neafektovaní, nad věcí atd. - jsou to často velmi vzdělaní lidé, kteří ale umí i manipulovat. I tam jsem přestřelila u Orionky, mrzí mne to, protože ji opravdu neznám a to, jak na sobě pracuje v této " duchovní" oblasti...to nevím...
jen vím, že tyto lidi nemám ráda, ale jsou lidé i vzdělaní a moudří, kteří jsou také neafektovaní a klidní (možná zrovna Orionka)( a je jich podstatně méně!!!) - já se v tom musím naučit orientovat - ale pravdou je, že tadyk na internetu je těžké poznat " pravdu" protože jsme každý schovaný za svým PC....
přidáno 02.09.2014 - 09:40
korálek: slnečnica: Děkuji.
přidáno 01.09.2014 - 20:35
co to pises? jako kdyby to nebylo tvoje .... ja te snad prestanu cist :) ....
přidáno 01.09.2014 - 20:28
taron: Ty si poetka, o tom netreba diskutovať... to je fakt.
přidáno 01.09.2014 - 19:48
líbí se mi, je to " trefné"
přidáno 01.09.2014 - 18:12
až tak? Opět to ze mne vypadlo, jen pravdou je, že jsem potom nad tím asi 2 min. přemýšlela (a přehodila pár slov), takže výsledek je docela vyvážený? Hurá, tak budu nad každou básní 2 min. přemýšlet a je to :)))
díky.
ne, vážně, skutečný básník ze mne nikdy nebude, ale neva.
přidáno 01.09.2014 - 16:04
Jako břitva.

Napřed mě zděsilo to skryté Mein Kampf v názvu a řekl jsem si, že to bude jedna z tvých bodavějších věcí, ale vidím, že obsahuje taky hodně obecného. Dokonce - mohu-li navázat na tu polemiku - mi přijde, žes tady víc než na emoce dala na vyvážený výsledek a konstrukci.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Můj boj - k uzoufání : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Stačí ve slovech
Předchozí dílo autora : Pozvánka

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Lasak řekl o Cecidit angelus :
Chcete vědět, co vám dá tato stránka? Podívejte se na tuhle slečnu. Sice nedokážeme vytvořit talent, ale talent, který máte vám zde dokáží rozvinout do takové míry, že z vás mohou být úžasní psanci. Stručně řečeno. Tahle slečna je otevřená konstruktivní kritice do takové míry, že už teď píše perfektní díla.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku