už několik dní nad tím přemýšlím a myslím, že dnes k tomu dozrál čas :)
přidáno 30.08.2014
hodnoceno 10
čteno 1168(20)
posláno 0
Milí a vážení,

zažila jsem celkem 4 srazy. V Praze, v Olomouci, v Brně, v Kutné Hoře. Na tom posledním a i když se mi chce napsat, že nejkrásnějším- ale každý sraz má své nezaměnitelné kouzlo okamžiku - tak tam jsme se nějak maličko dohodli, že by možná okolí Kutné Hory bylo tak nejlepší na srazy, poněvadž to mají všichni tak nějak podobně blízko z celé naší republiky.

Těším se. Proč to nenapsat? Poznala jsem už pár lidiček, co jsou opravdovými lidmi... pochopila jsem spoustu věcí, díky Psancům. Rostu, i díky Psancům....miluji Psance.

Chtěla bych pozvat všechny, malé, velké, mladé, staré, chytré, hloupé, bílé, zelené, modré...všechny. Jsme lidé, každý jedinečný, úžasný...a...a ....a chci si s nimi popovídat, dozvědět se něco o nich, chápat jejich svět. K tomu, uznáte jistě každý, jako za pravdu, nepotřebuji mít perfektně zvládnutou techniku básní...k tomu potřebuji jen mít otevřené srdce a náruč... a pak pochopím, poznám svět kolem sebe a samu sebe - a pak budu svobodná, jak o tom rádi a často diskutujeme - to je důvod proč tu jsem, a je tu spousta takových , co hledají, to, co hledám já. A pokud někdo hledá něco jiného, proboha, to nevadí! Naopak. Pestrost je vítána.... měla by být vítána vždy a všude.

Děkuji za přečtení mých řádků a těším se naprosto na každičkého z vás (z nás)

taron
přidáno 22.12.2014 - 02:30
taron:
Doufám, že se mi taky někdy poštěstí na nějaký dostat! Když pominu ty, co už sem asi nechodí, znám osobně asi jen tři lidi z psanců a to ještě odjinud a jen tak letem světem: Zamilu, Umouněnku a Špáďu. Do Dvorů jsem měl namířeno, ale padlo to, pražský minisraz jsem vzdal kvůli zdravotním problémům...Ale je tu pár lidiček, které bych rád poznal osobně, /Ty k nim taky rozhodně patříš!/ a virtualita dost zkresluje - oboustranně! :-)
přidáno 24.09.2014 - 09:34
Zamila: Tak teď mám zasejc pocit, že tento poslední sraz byl nejlepší...a těším se na další sraz...
přidáno 23.09.2014 - 19:24
Jééé, to je ale pěkný :-) Dobře jsi to vystihla :-) Mám to podobně ...
přidáno 01.09.2014 - 13:08
Meluzina: V Nových Dvorech, 20.9. 2014
přidáno 31.08.2014 - 23:59
Mno a kdy že to je? Taky bych vás ráda spatřila na vlastní oči... :)
přidáno 31.08.2014 - 08:54
ŽblaBuňka: gabkin: Přijeďte oba...prosím. Zelenej bude pro mne nejčestnější " host" fakt.
přidáno 31.08.2014 - 00:59
jéééé, to jsem rád, že píšeš i o mně (zelené)
přidáno 30.08.2014 - 18:13
Místo je to dobré a potvrzuje to i mé rozhodnutí dělat srazy Libresu v Počátkách na Vysočině. Každý to má skutečně stejně daleko, když to je ve prostřed republiky.
A jako organizátor srazů smekám před každým, kdo nějaký udělá. Přeji Vašemu srazu dobrou náladu a príma lidičky ke stolu.
přidáno 30.08.2014 - 17:28
Dojatý pláč? Není třeba :))) Snad se poznáme.
Děkuji.
přidáno 30.08.2014 - 13:21
díky, mám slzy v očích... souhlasím s každým slovem... ráda bych přijela, snad mi to vyjde ...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pozvánka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Můj boj - k uzoufání
Předchozí dílo autora : Dialog

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
gajda řekl o NoWiš :
Někdy čtu tvoje věci a vtírá se mi pocit jako z Doriana Greye, akorát na ruby. Někde na půdě musí být tvůj portét.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku