Staré slohy, které sloužily jako příprava k maturitě
přidáno 29.06.2014
hodnoceno 0
čteno 6374(8)
posláno 0
Popsat vám mého psa nebude žádný problém, protože je to tvor, se kterým se setkávám denně. Vídáme se více než 12 let a neumím si představit, že by mě někdy nevítal po příchodu domů. Znám ho nejlépe a dá se říci, že on zná nejlépe mě.
Můj pejsek je fenka Jorkšírského teriéra. Je to plemeno malého vzrůstu, původně vyšlechtěné jako lovící a zároveň domácí pes. Oba aspekty dodnes zůstávají v genech těchto malých miláčků. Náš pes nejraději ze všeho spí. Spí na svém polštářku, v plyšové boudě, v hromadě špinavého prádla v koupelně, v kuchyni u okna na sluníčku, ale nejčastěji na posteli. Lovecké pudy se ozývají kdykoliv zazvoní zvonek nebo telefon, a to i v televizi, kdykoliv se otevřou domovní dveře nebo zapíská psí hračka. Štěkot je vlastně poznávacím znamením našeho psa, protože kromě výše popsaných situací, štěká také ve chvílích, kdy se mu zrovna zachce, často bez zjevné příčiny.
Náš malý lovec má asi 20 cm v kohoutku a celý svůj psí život váží okolo 2,5 kg. Srst má barvy stříbrné se zlatou hlavou, což znamená, že je šedý na těle a tmavě blond na tlapách a hlavě. Srst stříháme na krátko, aby její údržba nebyla náročná. Pejsek je už dost starý, proto má četné zdravotní problémy. Krom zeleného zákalu, který mu ztěžuje lov gumových hraček, také nemá mnoho zubů a kožní problémy jej provází už několik let. Častým jevem u starých zvířat jsou různé výrůstky a bradavice, a ani náš miláček jich nebyl ušetřen. Než se to stalo zakázaným, kupírovali našemu psovi ocásek, takže je krátký jen několik centimetrů.
Abych se ještě vrátila k charakteru našeho psa, je nebojácný v případě jiných psů, mnohdy větších, než jeho majitel. V případě výskytu koček v jeho okolí ale hrdinou být přestává a schovává se třeba mě pod triko. Pro mě je to také nejroztomilejší tvor na světě, to si ani neumíte představit. A ty psí oči, dala bych našemu psovi cokoliv, jen aby byl šťastný. Myslím, že je to láska na celý život.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Charakteristika mého psa : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Můj pokoj (popis)
Předchozí dílo autora : Příprava čaje

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Dzany řekl o milancholik :
Je možné že jsem ovlivněn skupinou Kamelot,kterou poslouchám asi 15 let.Pokud jsem použil nechtěně snad jejich text,nebylo to umyslem.Dzany
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku