Krátké, zamilované cosi spíše povídkového rázu, výplod fantazie náctileté holky.
přidáno 16.06.2014
hodnoceno 1
čteno 1758(15)
posláno 0
Co vidíte, když se podíváte z okna?
Někdo celé město, jiný protější paneláky, další zase svojí opečovávanou zahradu. Já mám výhled na jablečné sady, rozprostírající se u předměstí. Pro někoho naprosto obyčejná, nezajímavá část s pár rodinnými domky.

"Někdo" na ní totiž nemá moje vzpomínky. Co, moje. Naše vzpomínky.

Brával jsi mě sem už když jsme spolu začínali. Zpočátku jsme se jen tak procházeli mezi stromy, občas usedli na lavičku, ještě tolik nervózní z blízkosti toho druhého. Dodnes si pamatuji jak se mi rozbušilo srdce z toho, když jsi mi přejížděl konečky prstů po zápěstí. Probíhali jsme mezi stromy a ukrývali se před kýmkoliv známým - měl to být jen náš čas, a nikdo nám jej nesměl narušit.

Později jsme sem chodili na pikniky. Rozložil jsi deku, vytáhl kytaru, flašku kofoly a já měla vše, co bylo ke štěstí potřeba. Někdy jsi chtěl, abych si zazpívala s tebou, a já odmítala. Bála jsem se že utečeš, jakmile mě uslyšíš zpívat. To jsem ještě netušila, že tak snadno se tě nezbavím.

Byli jsme si bližší a bližší a deka natažená v úkrytu mezi stromy, kde nás téměř nikdo nemohl vidět, začínala nabírat zcela jiné využití než jako kobereček na piknik. Jen občas někdo prošel mezi keři opodál a v ten moment jsi mě přitiskl k zemi, všemi posunky naznačujíc, ať ani nedýchám. Vypadal jsi u toho tak komicky, že jsem se nevydržela nesmát a kolemjdoucí si nás brzo všiml. A co teprve, když ze křoví vedle nás vyskočila srnka a pár vteřin se na nás dívala skoro stejně překvapeně, jako my na ní.

Stáli jsme v tom sadu i ten den, co jsem byla připravená dát ti sbohem. Nebo jsem si to alespoň myslela. Nazítří jsme tam totiž stáli znova, objímajíc se v pláči. Ani jeden z nás nedokázal být bez toho druhého, a pomyšlení na to, že jsem tě tenkrát mohla ztratit, mě dodnes ubíjí.

Tak se jablečné stromy staly očitými svědky celého našeho.. Románku? Vztahu? Lásky? Těžko říct, když chcete označit něco, co pro vás znamená celý život. Říká se, že láska po čase vyprchá. Že těch pár dní, které bývaly bez toho druhého nesnesitelné, najednou utečou bez jakéhokoliv stesku.
Přitom už je to dva roky od té doby, cos mě sem vzal poprvé. A já vždy, když jsi pryč a ta prázdnota ve mě je příliš nesnesitelná, odcházím do jablečných sadů. Natáhnu se do trávy, zavírám oči a poslouchám, jak mi koruny stromů ševelící ve větru vypráví milostný příběh. Příběh nesmělých doteků, zpěvu a lásky, příběh o nás dvou.

A vždy, když vyprávění skončí, otevřu oči a modlím se k Bohu, aby i dál pokračoval šťastně. A aby pro nás nikdy neskončil.
přidáno 21.09.2014 - 15:23
Krásně napsané. Čekala jsem, jak povídka skončí, ale takový konec jsem doopravdy nečekala. Vypadá to jako láska z pohádky a přitom tak reálná. Moc se mi to líbí :))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jablečný sad : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Život je děvka
Předchozí dílo autora : Technicky Tě miluju

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore, štiler
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Severka řekla o Lizzzie :
Malá zářivá slunečnice, která píše duhovou poezii...která ráda tancuje v dešti...a po kapsách schovává lízátka a bublifuk...;) ;) ;)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku