Krátká povídka/miniatura se špatným koncem (název je míněn ironicky).
přidáno 27.04.2014
hodnoceno 6
čteno 1355(18)
posláno 0
Byli muž a žena. Když se poprvé uviděli, vzal muž ženu k sobě domů a počali dítě. Když to žena zjistila, narychlo se vzali a přistěhovala se do jeho domácnosti.

Během těhotenství zjistila, že se s mužem nedá vyjít - myslí jen na sebe a na ni či dítě nebere žádné ohledy, tak se hned po porodu rozvedla a odešla. Dítě vzala sebou, ale muži se nechtělo platit alimenty, tak předstíral zájem a vysoudil si dítě pro sebe. Pak se o něj ovšem nestaral, tak mu bylo odebráno a umístěno do dětského domova. Žena a muž se ještě jednou sešli, aby vyřešili situaci, ale ve skutečnosti se místo toho poprali a oba skončili v nemocnici.


Ach! Proč jsou lidé takoví?
---- Barbora Janů (z 2. série seriálu Ester Krejčí, epizoda "Bicyklická mise")

přidáno 22.03.2015 - 19:36
Amelie M.: Děkuji za návštěvu a zamyšlení. Mám radost, že to dílko vyvolává úvahy, to byl také hlavní záměr. :-)
přidáno 22.03.2015 - 17:04
na jazyk se mi dere myšlenka, že tak to často chodí, když se do něčeho jde bez přemýšlení a po hlavě.. ne vždy risk, rovná se zisk.. toto je extrémní obraz jednoduchosti v myšlení či dokonce jeho absence a jak známo, žádný extrém není dobrý.. zlatá střední, je tak akorát :)

tohle dílko mi přijde vážně zajímavé, už proto, že ve mně vyvolává spoustu úvah.. :)) jenže to bychom tu byli ještě zítra..
přidáno 14.05.2014 - 05:31
VKate: Děkuji za komentář. Spousta úvah by se o tom napsat dala, ale stejně mi to připadá smutné. Je tak snadné na cestě životem udělat chybu, která někomu ublíží.
přidáno 13.05.2014 - 20:46
zajímavá myšlenka. proč jsou lidé takoví? myslím, že na tohle téma by se dala napsat spousta úvah.
přidáno 06.05.2014 - 17:46
líbí
přidáno 06.05.2014 - 17:42
líbí

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Taková šťastná rodinka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Krása obřanská
Předchozí dílo autora : Zaslepenost a stereotypy 6: Dárek

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o kryndy :
Kryndy... Tady asi bez komentáře. Stejně nevim, jak ten náš sesterskej vztah vyjádřit takhle černý na bílým.. My víme a to je hlavní :-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku