přidáno 04.03.2014
hodnoceno 7
čteno 982(5)
posláno 0
Její oči tápaly ve tmě. Ruce i nohy měla svázané a na puse roubík. Všude byla tma ... jen to strašlivé ticho. Netušila, kde se tu vzala. Z poslední noci si nepamatovala vůbec nic. Jen to, jak k ní přišel a pošeptal jí do ucha, ať nekřičí, že to nebude bolet ... Pořád v hlavě slyšela ten oplzlý hlas a nechutné řeči. Cítila jeho ruce po celém svém těle. Chtělo se jí zvracet ... Tma objímala vše. Zahalila oči a sahala na duši. Záblesky proudícího světla pode dveřmi jako by sahaly po nohách. Děs v očích... nic víc ...

Chytil ji pod krkem. ,,Nebudeš křičet, jasný?" zakřičel na ni. Upřela na něj své oči, jindy krásné, nyní plné strachu a slz. Přikývla. Sundal jí roubík z úst, rozvázal ruce a podal jí pití. Pila tak hltavě, jako by se bála, aby jí to pití zase nesebral. Bála se vydat hlásku. ,,Víš, proč seš tady?" zeptal se. Zavrtěla hlavou. Nevěděla to. ,,Chtěl jsem si jen pohrát. Říkal jsem, že to nebude bolet. Neměla jsi křičet. To nesmíš. Jsi přece moje malá hodná holčička ... ne?" Jeho úsměv byl tak cynický. Cítila, jak se jí dělá zle. Znovu přikývla. Snad v tu chvíli musela ... asi ze strachu. Řekl, že jí pustí. Ovšem ... pokud bude hodná. A ona byla ... musela ...

Když dokonal svou potřebu, chytil ji za bradu. ,,Nikomu o tom necekneš, jasný, ty mrcho?" Strašně se ho bála. Vyděšeně kývla a on ji pustil. Utekla do svého pokoje, ty schody ze sklepa, ach Bože ... byly tak dlouhé ...

Seděla na posteli a plakala. Nedokázala zastavit své slzy. Ani celý den sprchování z ní nesmyl všechnu tu zášť a bolest. Cítila jeho pach, jeho ruce na svém těle ... byl tak odporný ... Nenáviděla ho! Jak strašně nenáviděla svého otce! Tolik si přála, aby jí to už nikdy neudělal ... má to někomu říct? Né, nesmí ... vždyť by jí zabil ... Tolik se bála. Nenáviděla svůj život, své tělo, nenáviděla jeho ...

Někdo zaklepal na dveře. Bála se pohnout. Dveře se otevřeli a uslyšela něčí dech. Jeho dech ... Byl tu, zase ... znovu ... a ona věděla, že to neskončí ... i když ... naděje přece umírá poslední ...
přidáno 15.03.2014 - 08:45
Tajemná: Děkuju moc ;)
přidáno 14.03.2014 - 16:22
Četla jsem to jedním dechem, je to jako vystřižené z nějaké knížky.
přidáno 04.03.2014 - 23:28
Yana: já netvrdím, že by se to nemělo psát. Jenom tvrdím, že večer není zrovna příjemné to číst.
přidáno 04.03.2014 - 21:12
Yana: Děkuji moc, vážím si toho ;)
přidáno 04.03.2014 - 21:10
já nevím, myslím že by se právě o takových tématech mělo psát a myslím že jsi to napsala autenticky, povedl se ti i název a to světlo naděje je i dosti působivé, mně se to líbí
přidáno 04.03.2014 - 00:14
Severak: Ani nevím, proč jsem to tenkrát napsala ... myslím, že mě to napadlo při pohledu na nějaký obrázek, na kterém vycházelo světlo z pode dveří ... ale nic podobného jsem již nenapsala. Zase to zmizelo ...
přidáno 04.03.2014 - 00:09
já tenhle námět uplně nemusím, zvlášť když je to z první osoby :-(

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Světlo naděje : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sny na kolejích
Předchozí dílo autora : Ty víš, lásko ...

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku