Kurva i já někdy potřebuju uspět a být vítězem. Tak proč né zrovna teď a u téhle servírky s pěknýma kozama?
přidáno 19.02.2014
hodnoceno 4
čteno 1194(26)
posláno 0
Kurva i já někdy potřebuju uspět a být vítězem. Tak proč né zrovna teď a u téhle servírky s pěknýma kozama? S tímhle nápadem se v takhle natřískaný hospě najde daleko víc pitomců, než jsem já. Mám už v sobě půl láhve ginu s tonikem, hned za startu minusový bod jak vyšitý. Kurva.

Jde k mému stolu, nese jídelní lístek, co si dám k pití?
„ Sakra to je moc složitá otázka na začátek“ Budu pokračovat v rozjetým vlaku, gin a tonic, díky. Jídelní lístek vypadá lépe než polovina servírek co jsem kdy potkal. Servírka se vrací s moji objednávkou pití. Tak co jste si vybral k jídlu? „ Netuším, chtěl bych nevšední gastronomický zážitek, co mi doporučíte?“ Znejistěla, tím jsem ji dostal, a nebo jsem si aspoň myslel. Dostal jsem ji do úzkých, ikdyž jsem se o to vůbec nepokoušel. „Tak přece víte na co máte chuť?“ Tak tohle právě netuším, a já myslel, že právě s tímhle by jste mi mohla pomoci , tak něco plácněte, nejde o manželství, zkusím to, snad mě to nezabije a kdyby jo, třeba by to byla výhra pro svět. („ V moji hlavě: a nebo pro Vás“) Tuhle poznámku vůbec nepobrala a nebo jsem ji nestál za to aby ji pobrala. Dobře naposled jsem tu měl grilovanou krkovičku se smaženýma houbama, tak tu si dám, díky. Ještě se trapně sunu k baru, prosím, ať kuchař s moji objednávkou vůbec nepospíchá, potřebuji ještě dopsat o Naši společnosti článek do novin. („Umělci lépe tvoří, když jsou hladový, s plným žaludkem by jen píchali a chlastali, znám to, patřím mezi ně) Vlastně kecám, není to naše společnost, zaměstnává jako svého otroka, (jsem debil, když si to nechám líbit) a když jsem hladový donutím se k lepším výkonům, které jsem sám ani nepředpokládal.

Čumím na článek co o nás vyšel v dnešní Mladé Frontě, uf ty jsi ale debil, vytahovat se dalším článkem a přitom psát o jejích prsách. „V moji hlavě, tak co dál chlapče?“ Jseš v prdeli jak bača s dřevákama, když je zima“ Nějak ti docházejí nápady jak zaujmout a jak být zajímavý co? Před sebou stupidní kecy o tom jak každý na finačních trzích vydělá. Tak kde je kurva realita života? V úzce zavřených dogmatech slušného chování , nemůžu lidem prozradit, že jsou jen ovce připravený na odírání prachů. Servírka se vůbec nezastaví, plná hospa otravujících lidí. Nemůžu pít gina na ex, aby byla pořád u mě, to bych dříve skončil v alkoholovém deliriu pod stolem a bez zbytků mozku, než by mi donesly jídlo. Vizitka přímo pro mě, každý den krom dneška. Rozhlédnu se po hospě, změním výraz šíleného vědce studující jeden novinový článek o nejdokonalejším stvořením života na světě, čumím na protější stůl, sadí tam dvě baby proti sobě, nevypadají nejhůře, sakra tuhle dvojku dostal do postele, třeba by se svět na chvíli změnil na snesitelnější místo pro přežívání. Čím to je, že po pár panákách vypadá většina bab šukatelnější? Asi to je známka toho, že jsem mimo a nejlepší čas se zdekovat než se ještě více ztrapním. Jídlo mi přinášejí moc brzo, článek jsem ještě nestihl dopsat. U baru se mihne rádoby typická blbka miss bar 2014. Zmalováná víc jak stěna po zásahu sprejerů, růžový nehty, hlavně, aby barva ladila k mobilu. Asi ji příjdu zajímavý, obložený reklamníma plakátama, oblečený do firemních hadrů, zkurvený oblek s kravatou, potěj se mi koule, tužka se stejným logem jako zápisník a jako je logo na plakátech a článcích. Jak lehce se dá s lidmi manipulovat, nemůže že mě spustit oči, drahý jídlo před sebou, kterého si nevšímám. Trhaně zapisující slova na papír. Za jejíma zádama se objeví vysoký, pohledný muž, pokusí se o vtip, plácne ji přes zadek. S ní to trhne, jako by ji někdo neznámý a nezvaný vrazil do prdele třiceticentimetrový péro. Ožene se a sejme svého přítele pěstí do břicha. Pak se na sebe vyděšeně podívají, on se jí omlouvá, že to tak nemyslel, ona jen zaraženě čumí, střídavě na mě a na nejspíše svého už ex přítele. Miss bar blbka, ona si už vybrala, bohužel mě. Proč si takhle jednoduše nemůžu vybírat i já?

Servírka mě přehlíží jako zvětralé pivo, dnes už toho mám v sobě moc, vymyslet něco produktivního, bude mi muset stačit na večer Miss bar. Jen tak z prdele ji posílám flašku Bohemky za nekřestanský peníze. Chytá se a posílá svého ex přítele někam do pryč ještě s dalšíma lidma. Dělá jako by si musela s druhou servírkou sdělit tajemství o nesmrtelnosti kundy. Ex – přítel odchází zapít žal a nebo si vyhonit péro. Je mi to jedno.

Dnes mu bude mrdat jeho slečnu někdo jiný
Není život někdy drsný?
A to ještě ta slečna netuší
že dostane pěkně za uši.

Doufám, že si ta slečna tohle nečte, zapomněl jsem její jméno už při představování, abychom se dostali do mé postele, jí k tomu pomohlo pár vín a flaška ode mne a mě flaška ginu. Noc stála za vyliž prdel, nudný sex s blbkou bez fantazie, škoda vyhozených peněz za Bohemku, kdybych si ho raději vyhonil při čumění na zoofilní porno. Udělal bych lépe. Že by poučení do budoucna? Dvakrát naplněný kondom čím si a pár zbývajících kapek vyždímaných na průměrný kozy. S ní jsem si nerisknul jízdu bez gumy, když jsem ji sbalil za jediný večer já, tak to klidně mohla zmáknout stovka či dvě stovky chlapů přede mnou. Ráno jsem ji poděkoval za pěknou noc, byla trochu překvapená, kde se to probudila, v růžovém telefonu měla asi 15 nepřijatých hovorů, od koho asi. Ještě nedokážu být k lidem zcela upřímný, aby ji rovnou do očí řekl, že stála za hovno.
přidáno 15.10.2015 - 22:46
No nevím...Jestli ty články píšeš stejným stylem a se stejnou četností gramatických prohřešků...
Mimochodem, když už sbalím holku a zjistím, že ona právě neexceluje, tak ji vedu! To je jako při tanci: Špatnej tanečník by zkazil i baletku z národního...:-p
přidáno 04.03.2014 - 17:44
dva komenty prede mnou maj neco do sebe. Je to zajimave pojaty pohled na vec. Proc ne. Jen ta forma, kterou to pises. Gramaticky i stylisticky se me z toho chce zvracet. Nadnesl bych prime reci, protoze u vyberu jidla nevim, co kdo rika...a jestli vubec. Mimochodem, borec od novin, kterej si muze dovolit zaplatit sekt jen tak pro nci za nic, nebude jist krkovicku. proc ne ribeye steak, teleci licka, foa grais nebo jak se to pise.
přidáno 19.02.2014 - 13:54
tyhle povídky já ráda, plné opravdových postřehů, viděných očima nekonformního člověka, občas drsnější podání, ale mě to tady spíš láká číst dál, než že bych znechuceně dílko odložila, drsné, opravdové, osobité, bez příkras
přidáno 19.02.2014 - 12:19
Pěkná schopnost psaní takového toho Topolovského slohu. Vyber si drsnější téma ( nemyslím drogy, to je přežitek :D ). Co třeba něco neobvyklýho? Ať se mi z toho k sakru zvedá žaludek!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kurva i já někdy potřebuju uspět : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Dlužíš mi čtyři hodiny času (zaokrouhleno celou noc) a pár set (tisíc) mozkových buněk.
Předchozí dílo autora : Opilý Bezmocností

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku