Já vím, že to je pořád, ale teď nejsem schopná ze sebe dostat cokoli jiného....
přidáno 05.02.2014
hodnoceno 10
čteno 1284(25)
posláno 0
Zase slza,
kterou jsem setřela,
za tebe,
za nás dva,

tikají hodiny,
čas bez nás utíká,
já tě tu potřebuju mít.

Zas se mi stýská,
za další noci,
bláznům prý slova nestačí.

Zas ta melancholie,
co mi srdce svírá,
ale ty tu nejsi,
přesto se prosím vrať....
přidáno 25.09.2014 - 19:57
Hezky upřímná a smutná ... Možná by chtěla víc "zametaforizovat" ;-) Ale hlavně že teď ... už Ti nechybí, Borůvko okatá :-) ;-)
přidáno 05.03.2014 - 12:15
Yarpen: Díky, Víťo. :) Snad se zlepšovat, takhle nemám, co vybrat do sbírky. :D
přidáno 05.03.2014 - 10:55
Máš to moc pěkné napsané Peťo :) dáváš do toho emoce a když to člověk čte, tak to dokáže prožít. Moc pěkně napsané. A jinak pro uživatele domkal: Já se třeba dost zaměřuju na válku. A to, co píšu taky není zrovna moc optimistické. Každý máme něco, co ho zajímá a píše o tom nebo něco, čeho má v sobě dost na to, aby o tom mohl popsat řadu stránek a když to, co ten dotyčný píše dává aspoň trochu smysl, má to hlavu a patu, tak proč v tom nepokračovat a nezdokonalovat psaní? :) Ona se v tom očividně zdokonaluje a přeju jí, ať se jí vede čím dál líp.
přidáno 05.03.2014 - 10:24
BorůvkaB: Z týhle básničky je naprosto zřejmý, že nedokážeš myslet na nic jinýho. Tím chci říct, že rozhodně vyjadřuje silnou (ikdyž afektivní) emoci, což byl předpokládám i hlavní účel.
přidáno 05.03.2014 - 08:54
vanovaso: Děkuju. :)
přidáno 05.03.2014 - 08:54
domkal: To chápu, ale většinou je právě tohle to jediné, na co můžu myslet. :) Pokusím se.... :)
přidáno 03.03.2014 - 01:30
BorůvkaB: koukám, že zklamání je tvůj oblíbenej námět :) nic proti tomu, ale rád bych tu našel něco pro tebe uplně nového :)
přidáno 05.02.2014 - 19:51
BorůvkaB: Konečně někdo kdo si stojí za svým co napíše, je to tvoje vyjádření, ty víš o čem a proč píšeš, ostatní si můžou jen domýšlet ale hlavně v tom mají hledat něco svýho proto se čtou básně a prohlížejí obrazy. Fandím ti. Ale chybička tam ještě zůstala - melancholie - oprav písmenko.
přidáno 05.02.2014 - 15:38
Orionka: Já to chci nechat takhle, ale díky za komentář. :))
přidáno 05.02.2014 - 10:42
Líbí se mi, jen pozor na překlepy. V posledním řádku myslím má být "přesto", ale upřímně mi to ani tak nedává smysl, protože si ta tvrzení v ničem neodporují, takže bych slovo "přesto"možná úplně vynechala... Ale přesto z ní mám příjemný pocit... :).

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Chybíš mi : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Byl to ráj
Předchozí dílo autora : Prokletí rodu II

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku