není všechno jak má býti
přidáno 21.01.2014
hodnoceno 12
čteno 1197(20)
posláno 0
zima je jaro
příroda dělá divy
člověk se diví

rozednívá se
už jsou slyšet kohouti
ráno se nese

a mlha v lese
kolem mlžné opary
prší z oblohy

krásně vzduch voněl
a tráva je zelená
zas přijdou mrazy

a bylo jaro
však je to jen iluze
kalendář nám to zkazí

počasí hraje
hru s přírodou i s námi
a to se brání

přidáno 04.10.2014 - 16:14
shane: tomu už rozumím
přidáno 04.10.2014 - 15:48
vanovaso: Promiň, neměl jsem se tak vykecávat, když snad stačilo prosté: Raději Tě vnímám srdcem, k odborné kritice mi chybí teoretické základy! A u Tvých dílek si srdce přijde na své!;-)))
přidáno 03.10.2014 - 21:54
shane: díky za obsáhlé zhodnocení
přidáno 12.09.2014 - 13:55
vanovaso: Tuším, co je asi haiku, renga mi nic neříká, literární teorie se při dálkovém studiu neprobírá, alespoň ne na průmyslovce, a má snaha proniknout do literární teorie vlastní pílí skončila u poznání, že jamby a trocheje nejsou slova pejorativního významu a že pterodaktyl není jen podčeleď daktyla! Měl jsem rozečteno paralelně hned několik knih na tohle téma, ale záhy jsem zjistil, že každý z autorů zřejmě píše o něčem jiném, ač používá stejné termity a tak jsem s tím praštil. Možná se k tomu vrátím, ale zatím netoužím psát symetricky dokonalé, leč nudné balady, jako je ta Vrchlického o zubru a svatém Prokopovi. Veršohraní je pro mne zábava a tak si i u Tebe vychutnávám obsah i bez teoretických znalostí versologie a čerta se starám o formu. Snad pouhé "líbí se mi to!" taky postačí...;-)
přidáno 22.01.2014 - 20:57
Devils_PIMP: jj, jsem spokojená, z tvých děl jsem zatím přečetla jen jedno, a nebudu ho komentovat ... každý píše jak cítí , a hlavně co prožívá se tam odráží, a já jsem víc shovívavější - asi jsem toho víc prožila, a nechci lidem ubližovat, většina z nich potřebuje spíš pohladit, i když se tváří ďábelsky...
přidáno 22.01.2014 - 20:47
vanovaso: Tak máš maximální kritiku ... tak jsem myslel...

každopádně rozhodně lépe kritizuju než píšu :D
přidáno 22.01.2014 - 17:47
Devils_PIMP: Samozřejmě,každému sedí něco jiného, ale nepsala jsem to pro tebe, ale sama sobě a jestli se to někomu líbí nebo ne, to je na něm. Jsem ráda i za tvrdou kritiku,podívám se na tebe ...
přidáno 22.01.2014 - 17:43
Ajdalas: Asi máš trochu pravdu , haiku je jen jedna sloka, ale ani renga to není - tam je vloženo dvojverší 7 -7 , takže je to taková lidová tvořivost - jedna sloka mi byla málo ...
přidáno 22.01.2014 - 17:37
vanovaso: neee? Vazne? Neeepovidej :) Haiku mi obecne nikdy nesedlo takze meakulpa
přidáno 22.01.2014 - 17:13
vanovaso: Haiku je ta jedna "sloka", tohle je renga tuším.
přidáno 22.01.2014 - 17:07
Devils_PIMP: 5 -7 - 5 to je to haiku , víš ?
přidáno 22.01.2014 - 10:02
Stejně jako u mého předchozího komentáře... ty rýmy jsou vážně fascinující... rytmika se mi nějak nelíbit :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zima je jaro : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zůstanu s tebou
Předchozí dílo autora : A MILUJU TĚ

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku