přidáno 26.12.2013
hodnoceno 8
čteno 1080(19)
posláno 0
Tisíckrát jsem si v minulosti řekla, že jsem k ničemu, tisíckrát jsem uhodila do boxovacího pytle u nás v garáži, víc jak tisíckrát jsem řvala sprosté nadávka na ty, kteří mě nemohli slyšet, ale kteří mi i tak ubližovali, uronila jsem tisíce slz.
Ale já se pak rozhodla jinak, už jsem nechtěla být nějaká ubrečená holka se skloněnou hlavou, které se spolužáci smějí a baví je to.
Začalo to ve třetí třídě, v té době už mě to hodně štvalo, má vlastní neschopnost se bránit. Jeden spolužák se mi tenkrát smál a já z toho jako už několikrát předtím měla na krajíčku. Říkal, že jsem srab, že se vždycky budu krčit v koutě a že jsem ošklivá. Málem jsem uronila i slzu, ale tehdy jsem se poprvé pořádně naštvala, dala jsem mu pěstí do nosu a zařvala jsem, že se mnou takhle mluvit nebude nebo mu pořádně zmaluju obličej! S brekem se odplazil z mého dosahu a šel žalovat, ale nikdo mě nepotrestal. Od té doby se mě bál, ale i tak někdy utrousili nějakou tu poznámku.
Ignorovala jsem ho.
Když už jsem myslela, že všechno bude v pohodě, tak jsem musela přejít na jinou školu mezi naprosto jiné lidi. Říkala jsem si, že to bude v pohodě, ale jaksi jsem se spletla. Už zase měli ke mě připomínky, debilní připomínky k tomu jak vypadám a jak se chovám, ale tentokrát jsem to nechtěla řešit pěstmi, chtěla jsem jít mírovou cestou. Já blbec, to je tím, že jsem zestárla a jak říká babička: zmoudřela.
Od té doby mé návštěvy garáže jaksi vzrostly a ten pytel už toho má nejspíš taky dost, ale já ne, protože se bojím, že pokud v sobě ten vztek budu uskladňovat, tak vybuchnu jako sopka a pak už nebude cesty zpět - odnesou to ostatní a budou ztráty na životech.
Proto poslouchám hudbu jako poslouchám, proto jsem většinu dne nakrknutá a uzavřená a taky proto mám jen malý okruh přátel. Alespoň mezi nimi nemusím skrývat kdo jsem.
Někde uvnitř srab, který už pár let nedokáže nikomu pořádně vrazi ani kdyby jo chtěl.
přidáno 24.01.2014 - 17:40
BorůvkaB: Věř mi sestro, já to umím taky. Kamarád je o hlavu a půl vyšší než já a když mě naštve, tak stačí jeden jediný pohled a začne zdrhat jako by mu za patami hořelo. :-)
přidáno 24.01.2014 - 09:55
Souhlasím s Jamellie :) Nejsi srab. :) Jsi jen mírnější člověk. Bývala jsem stejná, dokud jsem nenašla cestu, kudy z toho ven- psaní, malování. :)
Když jserm procházela šikanou někde v šesté třídě, uzavřela jsem se a byl ze mě kus ledu. To se naštěstí změnilo a já jsem já. :) Roztála jsem a jdu obvykle mírovou cestou... Ale i můj hrneček občas přeteče a to je pak zle... :) Pouštět hrůzu taky umím. :D
přidáno 10.01.2014 - 00:14
ty a srab? takovou tě vůbec neznám :)
přidáno 29.12.2013 - 20:39
Jamellie: ach ty věčná optimistko :-D
přidáno 29.12.2013 - 15:07
To, že se na ně nevrhneš a nezmlátíš je, neznamená, že jsi srab! Nejsi srab, vybrala sis to nejlepší řešení jaké jsi mohla. Chyba je v nich, chovají se jako děti a pokud se tak budou chovat i za pár let, ztratí s nimi každý trpělivost a zůstanou sami. Ale taky můžou konečně dospět, podívat se zpátky a říct si "proč jsem se tak chovala? co mi ti lidi, kterým jsem se smála, udělali?"

a mimochodem - někdy k vám musím přijít a taky si zaboxovat :D
přidáno 27.12.2013 - 09:38
Tak to jsme na tom stejně... jen s tím rozdílem že já řvu na ně. :-)
přidáno 26.12.2013 - 23:56
Ajdalas: Tak s tím souhlasím :-D Díky za přečtení, byl to takovej malej výlev psaný asi před dvaceti minutama. :-)
přidáno 26.12.2013 - 23:53
Zmlátit je všechny. Zmalovat jim prdel. To je moje cesta.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Srab : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Laň
Předchozí dílo autora : Šin šin te... 1

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
shane řekl o Nikytu :
Milá, temperamentní a okouzlující dívka, se kterou se dá bavit prakticky o všem. Má rozsáhlé zájmy i všestranné znalosti a obdivuhodnou inteligenci. Skvěle veršuje česky i anglicky a nemá problém s plynulým přechodem mezi těmito jazyky. Svého času mne poctila svým přátelstvím i důvěrou a zahrnula mne spoustou informací i veselých historek. Náš kontakt spíš připomínal running commentary! Byl jsem rádcem, důvěrníkem, arbitrem ve věcech života i prvním kritikem některých dílek. Někdy jsem se dost zapotil, protože mé znalosti mají díry a mé IQ , ač slušné, na Menzu nestačí... Milá Veroniko! Nevím, kdy a kde se zas potkáme, ale chci Ti poděkovat za všechny ty krásné chvilky tady s Tebou. Bavily mne veselé historky ze života psích slečen i z Tvého vlastního, nutila jsi mne přemýšlet o věcech, které by mne jinak míjely a řešit to, nač bych si jindy netroufal. Bylas má múza i inspirace, Tvá důvěra mne těšila i zavazovala. Well, přečetl jsem si s údivem, cos tu o mně prohlásila a na chvilku jsem ztratil řeč! Snad právě jen Tvá nepřítomnost v kritickém okamžiku zabránila globální katastrofě...;o)))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku