přidáno 13.12.2013
hodnoceno 10
čteno 943(22)
posláno 0
Myslím na to, co mě bolí a to hezké prožívám.

Přitom jsem já ta, kdo říká, že myšlenky dokážou víc než tělo.




Vždycky jsem byla divná,



Ale ty jsi mě přesvědčil o tom, že je to přednost.



Udělám si z tebe svojí duši a budu na tebe myslet,



A pak spolu dokážeme všechno.




Stoupneme si na balkón, a při každém potahu z cigarety se promění svět.

Při pozorování vloček mě obejmeš


a já


roztaju…


Už je čas přiznat si, že mě měníš










A ovlivňuješ a taky,
že jsi pro mě vším.

A přesně to jsem nechtěla.


Až tě jednou odfoukne vítr,




tak já budu jen vločka,



která se každou vteřinou,





Rozpustí…
přidáno 15.12.2013 - 12:00
Ta forma není zrovna můj šálek kávy, ale obsahem to určitě má co říct. Zaujala mě. Akorát si oprav chybku, v 9. řádku máš "rozataju"...
přidáno 14.12.2013 - 11:33
Adéla: Láska Ti pristane :)
přidáno 13.12.2013 - 23:12
Jsem si to uzil, obvykle vyhledavam rymy, avsak toto je taky dobre :). Povedlo se ti to.
přidáno 13.12.2013 - 21:54
Krásná. :) Ale musím souhlasit s Tajemnou, ty rozestupy jsou možná až moc, ale nevadí. :) V lásce už to tak bývá. :) Lidé se mění navzájem, aniž by museli cokoli říct. :)
přidáno 13.12.2013 - 18:15
výborná!
přidáno 13.12.2013 - 16:37
Děkuji za názory, změny písma smysl mají, pro mě obrovský. Většinou je to tak, že věty, které jsou tučné bych bez rozmyslu vyslovila, věty kurzívou jsou něco, co si asi sama nechci přiznat, ale není to pravidlem :).
přidáno 13.12.2013 - 16:00
Moc hezky se to čte, akorát bych tam nedělala až tak velké rozestupy.
přidáno 13.12.2013 - 15:53
Změny písma určitě smysl mají. Pro mne v tom byl vždy jakýsi kus estetiky či zvýraznění nějaké křičící myšlenky, nebo tak. Četla jsem už pár věcí z tvé tvorby a něco na tom všem je mi hrozně blízké. Ono si to totiž na nic nehraje a přitom má vše potřebné. Takové nadýchané peří, jsou tvá dílka. Jen někdy mi to přijde vzdušné až moc, ale což. :-) Budu se těšit na další.
přidáno 13.12.2013 - 14:11
Obsah se mi moc líbí. Je to prosté bez přikrašlování a přece výstižné. Ale nejsem si jistá, jestli vítám grafickou formu díla. Marně hledám, mají-li ty různé typy písma smysl i pro zdůraznění či potlačení určitých pasáží a nenacházím k tomu klíč.
přidáno 13.12.2013 - 13:50
trochu mi trvalo nežli jsem se tvým dílkem prokousal, ale rozhodně nelituji

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku