přidáno 26.01.2014
hodnoceno 4
čteno 1024(12)
posláno 0
Na chvilku zastavit, zhluboka se nadechnout. Nedýchat obyčejně, ale uvědomovat si, jak je kouzelné na chvíli zastavit ten okamžik, kdy si plně uvědomuješ, že opravdu jsi a existuješ a také, že je jen na tobě, zda právě teď, v tento moment je něco tak důležitého, aby ses za tím hnal, nebo je pro tebe důležitější podívat se na svůj dosavadní život, pochválit se a hlavně si vše uvědomit. Vždycky, když přijde okamžik, kdy se zamyslíš sám nad sebou, tak je to něco magického, něco, co každý nedělá.
A tak teď znova zastavuji čas, zavírám oči, ale otvírám svá srdce. Připouštím si a to s naprostou vyrovnaností v mé duši, všechny své chyby a všechny ty prohřešky, které jsem konala. Zalije mě pocit lásky, když zastavím čas a cítím, že není nic podstatnějšího než právě tato chvíle, která vede ke zlepšení ale také uklidnění sama sebe.
Někdy je opravdu těžké vést svůj život, podnikat rozhodnutí a jít správnou cestou. Občas potřebuješ mít pocit, že na všechno nejsi sám, že nejsi jen bytostí, která je pro ostatní lhostejná, protože tak to není. Pak se obracíš v někoho či něco, čemu by si mohl věřit. Není důležité, zda je to bůh, osud, andělé, láska, štěstí nebo vesmír. Každý máme svou lásku k něčemu a oddávat se jí nám v životě tolik pomáhá.
Chci se jen zastavit, zamyslet se a chci poděkovat za všechno, co mám. Za pocit lásky, který mě zaplavuje, za pocit štěstí, který mě činí šťastnou. Poděkovat, za to, že jsem si uvědomila, jak důležité je nespěchat.
přidáno 27.02.2014 - 08:00
Jana Kollinová: Děkuju za názor. Zabývám se hodně meditací a vnímáním sama sebe a okolního světla, takže mi tohle nedělá větší problémy i když ne pokaždé je lehké "vypnout", každopádně zanechává to na mně určitě jen pozitivní :).
přidáno 23.02.2014 - 20:54
Adéla: je to osobité a možná inspirované jedinečností prožitku, ale vzhledem ke svým zkušenostem si dovolím poznamenat, že intenzivní vnímání okamžiku může citlivého jedince zastavit, vytunelovat a ochudit v prožitcích pozdějších let. Anebo je to dar a v tom případě Vám mohu jen závidět.
přidáno 27.01.2014 - 06:04
Jj, žijeme jaksi napřed. Přítomné okamžiky prožíváme jen výjimečně. Asi by se to dalo napsat o trochu lépe, nejspíš mě malinko dráždí ta mravokárnost. Ale to je můj problém. Určitě mě to oslovilo.
přidáno 27.01.2014 - 00:51
tohle je moc pekny ...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Zastav se a uvědom si, jak důležitá je tato chvíle : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nedáváš mi důvody k žárlení a tak si je hledám sama
Předchozí dílo autora : Budu jen vločka

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku