přidáno 23.09.2013
hodnoceno 16
čteno 1089(15)
posláno 0
Nechcem Ti ublížiť,
a predsa sa to stane,
prečo je zrazu všetko
také zamotané?

Nesmiem Ti ublížiť, no
napľuj mi do tváre, chcem
Ťa opustiť, hoci už teraz
mi chýbajú Tvoje dlane.

Nesmiem Ti ublížiť, Ty
predčasne dospelé dieťa,
ale bolesť, ktorú čítam
v Tvojich očiach, som
sama prežila.

/Táto skutočnosť by nás
raz oboch zabila./


Nechcem Ti ublížiť, však
zrejme nemám inú možnosť,
som len biedny otrok šialenej mienky
tohto sveta - trpel si už dosť; dovoľ
mi uchrániť Ťa od urážok a odísť skôr,
než spôsobia Ti ďalší šok.

... ešte Ťa naposledy nežne pobozkám
a odzajtra budem patriť k spomienkam...



přidáno 08.10.2013 - 20:46
Charlie: A o čom inom je láska či manželstvo, ak nie o spoločnej snahe prekonať aj zlé chvíle, ktoré dvojici do cesty postaví život? Alebo som naivná?
přidáno 08.10.2013 - 14:52
Málo kdo,dokáže s někým vydržet v dobrém i zlém.
přidáno 24.09.2013 - 23:28
metaverz: Ďakujem za všetko! ;)
přidáno 24.09.2013 - 23:27
loner: Ach, vďaka...
přidáno 24.09.2013 - 23:09
hmmmm .... to je dilema ... hezky jsi to napsala ... krasne do basne zhmotnene emoce ... to se mi libi .. jak jsi to dala na papir ...
přidáno 24.09.2013 - 10:12
metaverz:Ach, On v tom má celkom jasno, ale vzťah je o dvoch ľuďoch a ako som naznačila aj v tej básni, žiaľ nie len o nich... Ľudia sú plní hlúpych predsudkov (áno, priznávam, som tým ovplynená), hoci možno to budem raz ľutovať. Možno to ľutujem už teraz, ale ak mám pochybnosti už dnes, čo príde časom?! Stíchnu? Pochybujem...viem, medzi akými ľuďmi sa pohybujem. :(
přidáno 24.09.2013 - 09:46
Je to boj někdy a rozhodnout se, co je pro toho druhého nejlepší, je někdy pekelně složité.Co to nechat na něm?
přidáno 24.09.2013 - 09:23
nikdo: Áno, s tým balvanom sa stotožňujem... ja som občas pekné číslo, takže milovať ma niekedy naozaj nie je jednoduché, ale vďaka za kompliment, vážim si to.
přidáno 24.09.2013 - 09:16
Jsi, jsi prostě báječná holka a smět tě milovat, musí být pro každého muže velkou ctí....

Z básně mi jde husina.

Ano, psát svou prožívanou realitu je těžké, ale je to takové "svhrnutí balvanu" do propasti a zcela chápu, že se pak natolik uleví, že názory druhých na ten "balvan" jsou irelevantní :)

prostě krása.
přidáno 24.09.2013 - 08:54
puero: Fikcii sa snažím vyhýbať. Myslím, že pri mojej tvorbe veľmi cítiť, keď je niečo vymyslené, ale opäť je to len môj pohľad na vec. Áno, ísť s kožou na trh občas dosť bolí (nikdy by som na psancov nevyvesila svoju prvú zbierku, dosť, že je tu jedna báseň z nej), ale pre mňa je písanie v prvom rade terapiou, názory Vás, "čitateľov", sú pre mňa (bez urážky) druhoradé, hoci sa vždy teším spätnej väzbe.
Ale pravdu povediac, zarazilo ma (a príjemne prekvapilo), koľko pozitívnych reakcií prišlo na mojich Básnikov. Však je to viac- menej obyčajná riekanka, neviem...
Čo sa týka Tvojej narážky, Slnečnica má toľko pestrých podnetov z reálneho života, že ich ledva stíha vnútorne spracovať a hodiť na papier. A tieto námety netreba vôbec prifarbovať, ver mi. ;)
přidáno 23.09.2013 - 21:51
Někdy mě napadá, jestli se ti fikce píše líp. (Obvykle je to těžší, umět si vymýšlet, ale psát pravdu, která bolí je jistě stokrát těžší) A kdybych nebyl básník lhář ulhaná, možná bych nepsal vůbec. Raději si maluju kulisy, než abych hrál svoje divadlo v čiré realitě. Dokážeš vytvořit velkolepé kulisy, nebo je tragický příběh Slnečnice pro falešné pozadí nevhodný?
přidáno 23.09.2013 - 21:43
slnečnica: No jestli Tě miluje, tak mu to nevysvětlíš...ale NoWíš má pravdu, přejde to a...inu najde si inů...:-)
přidáno 23.09.2013 - 21:38
NoWiš: Bohužiaľ, vychádza zo skutočnosti... málokedy píšem fikciu. bodaj by si mal pravdu, bodaj by sa aj On rýchlo spamätal, rozhodne si nezaslúži trpieť...
Nie som si istá, na čo presne narážaš, ale Tvoj kompliment ma nesmierne teší, pretože aj napriek mladému veku píšeš skvelé veci. (Internát na Kypru je vážne pecka.)Možno už vôbec nemám odstup pri vlastnej tvorbe, túto báseň vnímam ako literárne dosť slabú, ale muselo to von. O to väčšiu radosť mám pri čítaní takýchto hodnotení, vďaka.
přidáno 23.09.2013 - 20:19
báseň je krásná, o to víc, jestli vychází ze skutečné situace ;) nic si z toho nedělej, kluci se rychle otřepou.... mimochodem úplně miluju jak si hraješ s písmem když něco píšeš :D
přidáno 23.09.2013 - 17:11
Sucháč: Ale ja mu naozaj nechcem ublížiť!!!!!!!!!!! :((
přidáno 23.09.2013 - 16:45
No brrrrr, tohle dostat, tak jsem měsíc v komatu...což však vypovídá o tom, že dílo je to působivé...bravo!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nechcem Ti ublížiť... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Lež a zkus mi lhát...
Předchozí dílo autora : O nás, básnikoch

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Chloé [12]
» řekli o sobě
shane řekl o Amelie M. :
Drsná holka s něžnou duší, jejíž dílka čtu si rád, rozpláče, též touhou vzruší, dovede i rozesmát... ♥Prima človíček, který ví, co život obnáší a bere jej tak, jak přichází! Může mne jen těšit, že právě díky kdesi sdílenému odkazu na moji báseň "Když život nedá se už žít" zavítala mezi nás! Již mnohokrát mne inspirovala k zamyšlení nad věcmi, které mne doposud míjely a jindy ve mně probudila touhu k veršohraní! Jsem rád, že jsem ji poznal, je takovým milým oživením nejen tohoto portálku...:-)))
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku