Berte prosím s nadhledem, nadsázkou a humorem :)
přidáno 16.08.2013
hodnoceno 20
čteno 1417(31)
posláno 0
Skvělá nákupní příležitost?!
Abych kreditku chytal do lasa,

sběračské orgie s koupí výhodnou.

Nic pro lovce, estrogenní záležitost,
utratit všechno, odsekat kost od masa,

Tebe tak pustit šopovat samotnou.

Sním, že jsem sám jak v plotě kůl,
neřešit sbírací vášeň nezdolnou,
sleva, diskont, oferta, to nesnese ani vůl,
reklamuju a vracim zboží včas,

Nežením se, ani náhodou. :)

ikonka sbírka Ze sbírky: (Na) živo(t)
přidáno 28.10.2014 - 11:26
Amelie M.: no ... Na stojáka taky můžu ... líbí se mi spontánní humor a s tou poslední větou .... zbytečný povzdech .... :)
přidáno 28.10.2014 - 11:14
loner: Cavemana jsem si musela vygůglit :) ještě jsem neměla tu čest.. nicméně mi to připomíná mé oblíbené "Na stojáka" :) Rozesmála mě ta poslední věta! Ach, jak upřímné! :)))
přidáno 28.10.2014 - 10:08
Amelie M.: čemu se směješ? :) ... když jsem ji psal, vzpomněl jsem si na Cavemana ... a taky na to, že trávím docela hodně času v rock-pointu a různých jiných prodejnách sportovních potřeb a kochám se ... :)
přidáno 27.10.2014 - 23:24
:)))
přidáno 25.07.2014 - 23:28
grainne: diky za zastaveni ...
přidáno 24.07.2014 - 11:37
ach jo, taky dobré ... :-)
přidáno 22.08.2013 - 13:06
Zorik: kolik je hadic ? :)
přidáno 22.08.2013 - 10:04
přidáno 20.08.2013 - 16:26
S nadhledem nebo bez nadhledu, je to téma...hezký, ale realita spotřebního světa je už taková, bohužel
přidáno 20.08.2013 - 12:14
Zorik: PrimaDen: a co takhle: peníze jako hygienický faktor. Když jsou, fajn, utrácíme, když nejsou, běda ... těžko dosíci úplného štěstí .... Kdysi jsem četl nějakou zprávu o distribuci štěstí na světě ... nějštastnější jsou lidi v Africe ... tam určitě penězi neoplývají ....
přidáno 20.08.2013 - 10:53
puero: loner: přiznávám, že i já nesnáším slovo šopování...vadí mi nejen výraz..ale i ten význam....
jsem jen pouhá žena. také mám občas choutky..ale naštěstí mám zatím zdravý rozum...takže nejsem "spotřebák"....:-)
To co dělá můj život hezkým se za peníze totiž koupit nedá............:-)
přidáno 20.08.2013 - 08:43
Mě by to bavilo, kdybych měla neomezené množství peněz..;) Takhle - přijdu, vidím, koupím, jdu.
přidáno 20.08.2013 - 00:15
puero: docela ostrý přispěvek nekonzumního umělce. Já ti nevím Puero, jestli se staré časy vrátí. Asi ne. Za to všechno může dobytek nadbytek. Zcela prvoplánově jsem si šopování vypůjčil zvědav, s kým to zacloumá. A hle, zjevil ses tu. Základní ekonomická teorie řiká, že každý měsíc otočíme 95% mrzkých přijmů. Navzdory tomu máme v kapsách víc a víc. Bohatství se nám stěhuje z duší do kapes? Říkám si, kolik z psanců se ráno probudí a řekne si, mám vše, co chci ....
přidáno 19.08.2013 - 22:14
šopovat? Ježišmarjá, novinka z městského prostředí, nový výraz pro nakupování. Šopování. Tady v Beskydech se šopa říká kůlně. Snažím se to brát s nadsázkou a humorem, ale je mi z toho smutno. Jednou jsem se v Foru na Nové Karolíně v Ostravě zastavil, abych si zašněroval tkaničky u boty a tak jsem měl čas, prohlédnout si to personální složení obětí konzumní společnosti a dravého kapitalismu z jiné perspektivy. Je to žalostné. Mrhat penězi na spotřební zboží, nakupovat plavky na konci léta, předražené kafe, které hnusně chutná a je řídké až běda, kupovat knižní bestcellery, s banálními příběhy, které jsou všechny na jedno brdo a pak na ty nesmysly jít do kina..... je přitom tolik věcí kolem, které snesou mnohem duchaplnější investice. Tam jsem si uvědomil, co to je za nemoc. Obrátit ty prachy hned jak přijde výplata. Prošustrovat je v hadrech, projíst je za nezdravé jídlo nebo nechat v kasínu a dělat že je to zábavné. Prostě sport. Naši předci by žasli, jak dovede dnešní doba nakládat s penězi. Nikdy bych těm ženským nepřidržel ani dveře, a to jsem gentelman.
přidáno 19.08.2013 - 22:01
ŽblaBuňka: taron: slnečnica: mannaz: Loreley: diky, to je zvlastni... v nakupovani jsem spis jako zenska. Bavi me courat po kramech a kochat se co vsechno bych si mohl koupit :) ... moje uchylka jsou sport, outdoor, elektronika a casual wear . :)))
přidáno 17.08.2013 - 00:39
Jediný obchod, na návštevu ktorého sa teším, je kníhkupectvo. Aj to v poslednej dobe navštevujem väčšinou virtuálne. Takže súhlasím s mannaz a tým pádom aj s taron.
přidáno 16.08.2013 - 22:18
Když nakupuje žena podle seznamu, nakoupí zboží dvakrát tolik.
Když podle seznamu nakupuji já, přinesu někdy i polovic.
Když žádané není, jiné neberu. Stejně bych nakoupil špatně.
přidáno 16.08.2013 - 20:56
souhlasím s mannaz :)
přidáno 16.08.2013 - 16:23
:-). Jo, v tomhle jsem asi chlap. Nesnáším nákupy. Moje nejlepší představa je vtrhnout do obchodu, popadnout, co je nezbytně nuté a ven. Takže naprosto chápu :-)
přidáno 16.08.2013 - 15:49
:D Pobavilo

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Estrogenní orgie : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : V soužení jsme si souzeni
Předchozí dílo autora : Asi bude konec světa vol. 3

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku