Co dodat.
přidáno 17.07.2013
hodnoceno 11
čteno 922(10)
posláno 0
Kdybych nebyl..
chyběl bych?

Odpověď je identická
té konkrétní na otázku
"Kdybych nebyl..
přežil bych?".

Nechci dále běhat
podél vání větru
se svou duší na provázku
se svou duší
zatíženou
nosíc lásku
pro cizí
však stále mou
přenádhernou rusovlásku.

Roztékám se v barvách
malováním svého
duševního stavu..

Kéž by má trápení
byla pouhý synonymum
pro pofidérní, malichernou
adolescentní nadsázku.
přidáno 29.05.2015 - 14:35
FallenAngel: Myslím, že podobné pocity má občas každý z nás, hoci adolescent asi častejšie; báseň je však nielen výstižná, ale aj krásna. Oslovila ma. Len tak ďalej. :)
přidáno 21.07.2013 - 10:13
BorůvkaB: Pesimismus často vyplývá z upřímnosti lidských emocí :) Tak snad proto.
přidáno 20.07.2013 - 14:44
FallenAngel: Jsi prostě romantickým člověkem se stejnou duší :) To vysvětluje tvou touhu po něze. S rodinoiu si nerozumím stejně jako ty... Polovina mne zavrhla a polovina nechápe. Ale tvé básně jsou propstě úžasné :)) Moc ráda je ču, i když jsou svým způsobem pesimistické :)
přidáno 18.07.2013 - 22:51
Devils_PIMP: Ty víš, že od tebe, mého mentora, učitele a bratra mě kompliment vždy nejvíc potěší! :)
přidáno 18.07.2013 - 15:59
ˇchyběl ale tu otazku si kladu taky a dost casto nekdy mam pocit ze vy svet beze ne byl krasnejsi -jinak k basni - proste fallen style
přidáno 18.07.2013 - 10:56
mannaz: Moc děkuji :)
přidáno 18.07.2013 - 08:55
Krásná.
přidáno 18.07.2013 - 08:42
Dear.K: Čistou.. to nevím. Co však vím je to, že ve mě asi sídlí něco, co snad ani neumím sám pojmenovat. Je to jaká si touha po formě něhy, toho, abych byl pro někoho znovu na prvním místě, to teď momentálně nejsem. Mám spoustu přátel i "přátel", velkou rodinu, se kterou si moc nerozumím, ale pro nikoho nejsem primárně důležitý. U té jedné osoby, které je báseň věnovaná, bych si přál, abych primární byl. Mohl jsem být, tuším, že jsem i byl, ale už nejsem, a nevypadá nadějně fakt, že bych znovu byl. Však zpátky k tématu! Moc děkuji za pochvalu básně :)

ŽblaBuňka: Děkuji moc!

Severak: No, u mě se jedná o osobu, která ty vlasy sice má tak obarvené, ale že ji to sluší, to bez pochyby :) A děkuji!
přidáno 17.07.2013 - 23:31
Angeli, Ty máš tak čistou duši, až je hrůzné číst tvé básně (Pro mne, neříkám názor ostatních, neznám jej) Velmi jsem našel v této básni né moc viditelnou, přesto zrající část tvé duše, která stále bloudí světlem a čeká na tmu.

Báseň je krásná, je z ní velmi cítit city, ale i necitelnost. Možná je můj názor špatně zlý a odlišný, ale dle mého jsi obnažil nahotu své duše a za to ti gratuluji, protože já sám to neumím a bojím se ukázat, co ty jsi vystavil na oči jiných.
Věru parádní.
přidáno 17.07.2013 - 23:24
dobrééé
přidáno 17.07.2013 - 22:32
včera jsem přemýšlel, že bych napsal povídku, která by začínala slovy: „Děkuji, ale já radši zrzky“ Tahle báseň mi připoměla, že to není tak špatný nápad.

Mimochodem: Skvělý název.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Skrytá, však na povrchu : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Odloučení
Předchozí dílo autora : Zoufalá slova do chvil euforických

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku