přidáno 07.07.2013
hodnoceno 31
čteno 1470(21)
posláno 0
Původně jsem zamýšlel psát o homosexualitě, ale to by mi zabralo delší čas a navíc jde názor na ní shrnout do několika málo vět, pak už bych se jen opakoval. Tedy homosexualita je něco naprosto zvráceného, zrůdného a nechutného, něco co nemá v přírodě žádné opodstatnění. Ve zdravé společnosti by něco tak rozkladného nebylo trpěno, ale protože my jsme společnost zcela již shnilá, je u nás tato úchylná perverze postavena na úroveň běžného manželství. Toliko k homosexualitě.

Pamatuji si, jak jsem jednoho dne, myslím že to bylo 11 září 2001, přišel domů, zapnul televizi a tam byly záběry letadel narážejících do WTC. Po mnoho dní pak nebyly zprávy o ničem jiném. Stále ty samé dokola se opakující záběry: jedno letadlo bum, druhý letadlo bum, jedna věž padá a druhá věž padá. Jak prosté, teroristi se zmocní čtyř letadel a bravurně pošlou k zemi tři mrakodrapy a nalítnou do nejstřeženější budovy světa. Je představen nedopadnutelný ultrapadouch Bin Ládin a jsou zahájeny invaze, které mají učinit svět bezpečnějším. Invaze se zdaří tože tamní obyvatelstvo spolupracuje se svými osvoboditeli a za pomoci jejich těžké techniky nadšeně odstraňuje sochy diktátorů. Vojáci demokracie jsou nesmírně odvážní, dokonce i vojačky bojují do posledního náboje a nezlomí je ani nepřátelské zajetí, během něhož jsou opakovaně znásilňovány tlupami Iráčanů. Jsem taktéž nesmírně hrdý na naše udatné české žoldáky, kteří jsou vydatnou posilou sil dobra. Nedávno byl také během perfektně provedené vrtulníkové operace sejmut hlavní zloduch. Podle mě byl pořádně překvapenej, když k němu do obejváku vtrhla četa NAVY SEAL. Ani nestačil šáhnout pro kalašnikova co měl pod polštářem. Jenže nenechme se tímto vítězstvím příliš ukolébat! Al- kejda je jako chobotnice nebo jako nezmar. Přesekneš nezmara vedví a ejhle oni jsou za chvíli dva. Určitě jsou teť někde v jeskyni nějací mudžáhidi co plánujou další útok! Třeba na Havlovo letiště. Musíme být ostražití! A co ten satanský Írán? Neměli bychom ho napadnout pro jistotu jako první?
Děsí mě, že bych těmto a dalším sračkám z ministerstev míru, lásky a hojnosti věřil. Ale nebýt internetu, posledního svobodného média, kdo ví…
Naučil jsem se hned ze začátku o všem pochybovat. Vzpomínám si, jak to mohlo být před pěti lety, se skupinka lidí bavila o konspiračních teoriích a jak já (znajíc pouze oficiální propagandu) byl proti těm ,,fantasmagorickým šílenostem´´. Přitom jsem o nich nic nevěděl. Jako asi většina procitajících lidí jsem začal s 11.zářím. Je to věc nedávná a tedy hodně zdokumentovaná. Věc nejlépe vyvratitelná. Ten den se stalo tolik nemožných, neobvyklých a podezdřelých věcí, že to musí otevřít oči i těm největším pochybovačům. No a pokud už víte, že vláda (ta opravdová vláda) zabije klidně 3000 lidí, je pro vás už to co následovalo (Lybie, Irák…) jasně pochopitelné. A pokud už víte že je to a to podvod, začnete pochybovat i o dalších věcech. Například opravdu zabil Kennedyho osamělí střelec (dnes už se vládní komise shodla, že se jednalo o spiknutí), existuje globální oteplováním, co stojí za vznikem EU…
Není možné si nevšimnout, jak jsou oficiální sdělovací prostředky, včetně veřejnoprávních, jednostranně zaměřené. V případě ČT si tak platíme vlastní obelhávání. Je jen jeden názor na věc, ten správný. Tedy v případě 11. Září pouze oficiální prostřílená verze + v nočních hodinách krátké vystoupení Antonína Baudyše a zmínka o tom, že existují i názory že vše proběhlo jinak. Nebo v případě Kosova jen jedno vysílání jednoho dokumentu (Uloupené Kosovo), pak zákaz. A od ostatních televizních stanicí bych ani nic kromě vypatlaných sitcomů a dementních slátanin nečekal. Většina lidí se bohužel o tyto věci nezajímá. Je to pochopitelné není čas, není to pohodlné.
Takže, teroristé existují ale nejsou to ti teroristé, jací jsou nám vyobrazováni v médiích. Teroristé, kteří jsou schopni oklamat bezpečnostní složky, kterým stačí nalétat několik hodin na cesně, aby pak s boeingem 767 dělali akrobatické manévry, které nejsou ani technicky možné a kteří se dvěma letadly div nerozbouraj všechny baráky na Manhattanu. A v Madridu a Londýně si své akce načasují zrovna na ten samý den, co tamní bezpečnostní složky nacvičují úplně stejný scénář teroristického útoku. Nejspíš teroristé využívají i služeb věštců.
Když si všechny dílky skládačky dáte dohromady (některé nemusí pasovat) vyjde vám děsivý plán (koho?) na zotročení lidstva. Strategií problém­/řešení, kdy mocní tohoto světa nejprve stvoří problém, aby pak mohli přijít s řešením, které jejich plán vždy posune dopředu: Finanční krize větší integrace a fiskální unie, krize + deficit úsporná protikrizová opatření, jejímž skutečným cílem není vyrovnaný rozpočet nýbrž zničení střední vrstvy.
Toto spiknutí má velmi staré kořeny. Minimálně od 18. Století, vzniku iluminátů a nástupu Rotschildů, kteří během krátké doby ovládli bankovnictví. Během napoleonských válek (a dalších válek) podporovali rozvětvení Rotschildové všechny strany. Během bitvy u Waterloo nepravdivě rozkřikli, že Napoleon vyhrál. To vyvolalo prudký propad cen akcií na Londýnské burze, které pak hromadně skoupili. Původně mohlo Rotschildům, Rockeferellům a mnohým dalším jít pouze o dobrou prosperitu, dobré obchody ale postupně zjistili, že mohou ovládat celé vlády a kontrolovat, vytvářet celou ekonomiku, co dál? Již mají všechno. Tak co ještě nejsou? Bohové. Prohlásí se za bohy.
Přestože již rozhodují o veškeré politice, situace pro ně není stále jistá. Proto musí zredukovat obyvatelstvo na bezpečnou hodnotu (500 milionů), dál rozsévat nenávist a beznaděj a prosadit nový světový řád. Ne nepodobný tomu od George Orwella (který byl nedávno vyškrtnut ze školního seznamu literatury). I když je ve své podstatě člověk snadno ovladatelný (zvláště když se podchytí hned od narození), není možné ze dne na den říct, že od pátku tu budeme mít policejní diktaturu. I přes stále větší uspěšnou debilizaci obyvatelstva (zvláště patrné je to na mladé generaci), by se stále našlo dost lidí, kteří by byli proti. Je tedy nutné postupovat pomalu. Postupných změn si člověk nevšimne (Společenství uhlí a ocele - EHS - evropské společenství - Evropská unie - Evropská federace - Eurasie, která bude válčit střídavě s Oceánií a Eastasií),(měna z drahých kovů - měna odpovídající určitému množství drahého kovu - nekrytá bezcenná měna). Pak je třeba dát lidu (opět hlavně mladým) nějakou nenáročnou zábavu. Hodně zábavy, nejlépe takové, která bude plná sexu, perverze a zabíjení. Podporovat všelijakou rozdílost (než zavládne uniformita). Vyrábět lživé symboly: udělat ze zrádcovského zmrda Havla zbožtělého zachránce a skvělého dramatika (mimochodem jeho pohřeb si v ničem nezadal s pohřby jiných velikánů jako třeba Stalina a Gottwalda, jen ho měli ještě nabalzamovat a vystavit na Letné). Dále je třeba uplatňovat doublethink: Humanitární bombardování, NATO- obranné společenství… Je třeba vždy mít nějakého protivníka, na něhož můžete svalit vlastní neúspěchy a kterým můžete strašit. Dnes jsou to všudypřítomní a nezničitelní teroristi a globální oteplování.
„Při hledání nového nepřítele, který nás sjednotí, nás napadlo, že se k tomuto účelu dá využít znečištění, hrozba globálního oteplování, nedostatek vody, hladomor a podobně… Skutečným nepřítelem je však lidstvo jako takové.“ Takto začíná 75. strana publikace Římského klubu „První globální revoluce“ (1991). (tinyurl.com/grevolution)
Před tím se v této publikaci dozvídáme: „Jakkoliv rouhavě to může znít, demokracie už nestačí na řešení úkolů, které jsou před námi. Složitost a technická povaha dnešních problémů znamená, že volení zástupci leckdy nedokážou včas přijmout potřebná kompetentní rozhodnutí (s.70)“.
„Zdá se, že lidé potřebují společnou motivaci v podobě společného nepřítele, aby se dokázali spojit a spolupracovat… hledání obětních beránků je taktika stará jako lidstvo samo. Když nevíte, co s domácí politikou, odveďte pozornost k hrozbám z vnějšku. Sjednoťme národy proti vnějšímu nepříteli, buď skutečnému, nebo k tomu účelu vymyšlenému .“ (s.71)
Budoucnost nevidím nijak příznivě. Věci zašli již příliš daleko. Je možné, že vyhrají. A tak nejspíš již my budeme žít (vlastně již z větší části žijeme) v této jejich diktatuře. Možná to tak bude pro lidstvo lepší, možná si nic jiného ani za svou hloupost nezaslouží.
přidáno 09.07.2013 - 13:12
Meluzina: Jo ale nezapoměň u koho to vzniklo a jak se prvotně šířilo. Ano promiskuitní jsou oba tábory jenomže podle výsledku studií jsou prostě homo víc.
přidáno 09.07.2013 - 13:10
AIDS určitě je problém. Ovšem není vázán na orientaci. Spíše na určitý způsob života, který lze pozorovat na obou stranách. Promiskuitní jsou oba "tábory". Největším přítelem AIDS je nedostatek informací.
přidáno 09.07.2013 - 13:00
To asi je záležitost hetero-párů. Na druhou stranu se nemůžu zbavit dojmu, že jim někdo jejich situaci výrazně ztěžuje. Ale co je už záležitost homo-párů tak to, že jsou (většinově) promiskuitnější, to že se častěji nakazí pohlavními chorobami a hlavně to, že je to jaksi proti záměrům přírody. Je to proti zájmům zdravého společenství, které se potřebuje množit, aby nebylo vyhlazeno. A jistě to bude mít též vliv na malé děti. + nezapomínej na AIDS
přidáno 09.07.2013 - 12:53
Ronald Reagan: Tradiční model rodiny, který hájíš, není ani zdaleka vlastní všem kulturám. Pravděpodobně není nijak nezměnitelný. Přesto souhlasím, že tradiční model rodiny v naší kultuře je do určité míry dobré držet, ale nefunguje to. Nefunguje to, protože máme obrovskou rozvodovost, matky samoživitelky, přeplánované rodičovství atd. To vše je však výhradně záležitost heterosexuálních párů.
přidáno 09.07.2013 - 12:29
Globalistům nebo chceteli Iluminátům jde právě v první řadě o rozvrat rodiny. Rodiny jež je základem státu. A proto, abyste si o těch nemocných lidech udělali názor vám úplně stačí například jejich tzv. pochody hrdosti. Něco tak deviantního a odporného se jen tak nevidí. A vy byste je chtěli postavit na úreň rodiny - styďte se.
přidáno 09.07.2013 - 12:28
Bubu? :) Nelam si s tím hlavu. Pravděpodobnost, že bude nějaká civilizace věčná je z historického hlediska mizivá. Já si jen myslím, že tohle opravdu nebude ten důvod, proč se zhroutí...
přidáno 09.07.2013 - 12:24
Už se mi k tomu 1. odstavci ani nechce vyjadřovat. Popravdě mě děsí, jaký na to máte názor. Opravdu mě to děsí a říkám si, zda máme vůbec jako národ/civilizace přežít.
přidáno 08.07.2013 - 23:15
No, homosexualu se neni treba se bat .... narozdil od hlouposti to neni diagnoza :)))
Proste kazdej jsme jinej ....
přidáno 08.07.2013 - 23:10
No, znám pár homosexuálních psů a koček, takže bych řekl, že v přírodě nic nového pod sluncem. Z reprodukčního hlediska je to akorát dost neefektivní, ale že by to byla přímo zvrácenost? Hmm, úvod vyvolal možná větší ohlas než zbytek té úvahy, co?
přidáno 08.07.2013 - 23:00
Ne, první odstavec z podstaty věci nelze přeskočit...
přidáno 08.07.2013 - 22:58
Také jsem přečetla jen první odstavec. Ty nechceš uvažovat, nýbrž veřejně odsoudit. Odmítáš se na předmět svého přemýšlení podívat z jiného úhlu. Lze říct, že o něm vůbec neuvažuješ, takže si pleteš žánr. Nenabízíš žádné argumenty. Jen prohlašuješ jako obecné své vlastní pravdy.
přidáno 08.07.2013 - 14:17
Reagovat na konspirační teorii nemá cenu. Zabil jsi to tím prvním odstavcem, který v tomto díle nemá co dělat a je úplně mimo téma. A radit lidem aby jej přeskočili je blbost, jednou si jej napsal a je tedy součástí díla.
přidáno 07.07.2013 - 17:56
Ronald Reagan: Tím že to čas odvál nemyslím to že se na to zapomene nebo že nás to nebude ovlivňovat, ale že s tím už nikdo nic neudělá. Stejně jako s Kennedym. Prakticky přiznali že ho odstranili a co se stalo? Lidi si řeknou že už je to dávno tak to nebudou řešit
přidáno 07.07.2013 - 17:26
Těch 95% se mi zdá být přehnaných. Ale ano většina věří ikdyž jen proto, že neslyšela alternativu a je tak líná že se o to nazajímá. Nelíbí se mi že říkáš že čas to odvál. To není pravda bože. Stalo se to před pouhými 12 lety. A bude nás to ovlivňovat další desetiletí. Jak na zahraniční scéně jako pochybné opodstatnění pro imperiální agrese tak na domácí scéně- STRACH a omezování svobody různými patriotickými zákony.

A ronald Reagan prostě jen tak.
přidáno 07.07.2013 - 17:12
I když prakticky všechno mluví proti oficiální verzi, 95% lidí jí věří. A teď už se nic nezmění, čas to odvál. Stejně jako s tím JFK. A jen tak mimochodem proč si říkáš Ronald Reagan? :)
přidáno 07.07.2013 - 14:17
Homosexualita není žádná úchylka, člověk se s tím narodí a nemůže to ovlivnit, jen potlačit. Měli bychom to všichni respektovat, je to jejich přirozenost. :/
přidáno 07.07.2013 - 14:01
Ronald Reagan: Já nepovažuji pochybovače za blázny. Já si jen myslím, že pravda je složitější než prosté: ,,Za vším stojí XY"

XY si každý může doplnit sám.
přidáno 07.07.2013 - 13:57
Jasně
Ale už se tam nic neříká o tom, proč spadla dvojčata a budova č.7 rychlostí volného pádu, proč vůbec spadly a proč spadly tak jak spadly, kde byl NORAD a protivzdušná obrana Pentagonu, proč Ládina může najít novinář ale ne mašinérie USA...
Dříve se někteří lidé smáli tomu, že incident v Tonkingském zálivu byl zinscenován, než to potvrdil sám ,,meknamara´´ stajně tak 2. vyšetřování atentátu na JFK došlo k zavěru, že se jednalo o spiknutí.

Takže já bych automaticky pochybovače za blázny nepovažoval.
přidáno 07.07.2013 - 13:45
Severak: No a co ty Severaku věříš tomu či ne?
přidáno 07.07.2013 - 13:44
Ronald Reagan: Aha, já si už myslel že si EU hraje na jedinný správný názor (tm)
přidáno 07.07.2013 - 13:42
Stalo se tak pokuď vím od kamaráda na SOŠ Veselí nad lužnicí.
přidáno 07.07.2013 - 13:41
> Ne nepodobný tomu od George Orwella (který byl nedávno vyškrtnut ze školního seznamu literatury).

Kde se to stalo proboha? Může být nějaký odkaz, to už zní docela děsivě...
přidáno 07.07.2013 - 13:16
BorůvkaB: Teď jsi mě překvapila. Jdu si to přečíst...
přidáno 07.07.2013 - 13:14
Ronald Reagan: Ano, já vím, že to o tom není, jen mi to stačilo, aby mě to vyvedlo z míry. Jinak se zbytkem souhlasím. Můj deníkový zápisek Černá a černobílá je o něčem podobném, jen s určitými příklady. Děsí mě, co může přijít zítra. Ilumináti a zbylé hnusy... Snažím se najít tu opravdovou PRAVDU, ale ve spletité šmodrchanici dat a názorů se pomalu začínám ztrácet. Přesto mi ale běžný život systémové ovce koukající senodenně na zprávy a hltaje každé slovo přijde odporný. Život v nevědomosti by byl možná snažší, ale co by se tím změnilo? Jen bychom odstoupili a nechali se ovládnout. Ale lidstvo se třeba samo jednou probudí, aby se už konečně začlo něco dít proti tomu špatnému... Sice je mi jen 15, ale uvědomuji si, co se může stát, jaká rizika nám hrozí...
přidáno 07.07.2013 - 13:14
Dream: Uvědomit si, že jisté věci se nemohly stát, tak jak se prý staly. A dávat si věci dohromady.
přidáno 07.07.2013 - 13:12
Jo jasně a co je podle tebe ještě "důležité"?

Myslím, že mi dav se na ničem neshodnem. :P
přidáno 07.07.2013 - 13:07
Homosexualita je podle mě zlo - na tom se neshodneme

Ale o tom ten článek není tak se radši začněte vyjadřovat k jeho hlavním myšlenkám protože si myslím, že jsou důležité a že se týkají všech.
přidáno 07.07.2013 - 13:05
Musím souhlasit s BorůvkouB, je to jen trochu jiný vztah. Vůbec nechápu, proč to musíš rozebírat.
Tvoje příběhy se mi ani za mák nelíbí. Vím jsem mladý štěně, který nic neví o světě, ale to se mi hnusí - proč píšeš o takových věcech?
Co jsem četla tvoje první dílo, tak jsem si myslela, že ses musel z něčeho vypsat, ale teď už se mi nehorázně hnusíš a myslím, že i PÁR lidí se mnou budou souhlasit.
přidáno 07.07.2013 - 12:59
BorůvkaB: Na tom se doopravdy neshodneme ale tolik to navadí tože o tom ten článek ani není. Snad bys mohla ten první odstavec tedy přeskočit a přečíst si, o čem to je hlavně.
přidáno 07.07.2013 - 12:37
Přečetla jsem hned první odstavec a ztratila jsem odvahu číst to dál. Myslím to o homosexualitě, zbytek jsem nečetla. Ani se mi do toho nechce. Na homosexualitu mám zcela jiný názor než ty. Já to neberu jako důkaz SHNILOSTI naší doby. Ne, to ne, vždyť lidé s touto orientací existovali už dávno, jen jim to nebylo trpěno. Chceš takové lidi odsouvat jinam, na dno naší společnosti? Já ne, já proti nim nic nemám. Pro mě je to jen malichernost. Samozřejmě, že to není úplně přirozené, ale není na tom zároveň nic špatného. Znám takové lidi. Jsou to sportovci, umělci a lidé jako ostatní. Proto proti nim nic nemám. Podle mě je metlou lidstva rasismus, násilí a zkorumpovaná vláda a z médií se mi dělá špatně! Jestli ses včera koukal na zprávy, všiml sis, že na nově byla celá reportáž věnována svatbě pana Bendla- a z toho je mi špatně! Podle mě je homosexualita jen jiný druh vztahu, než my známe.... A výrazně s tebou nesouhlasím.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Konspirační teorie : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tajemství záchodů na letišti Václava Havla
Předchozí dílo autora : Bezdomovec a panička 02

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku